Jump to content

Bonus missie's -SPOILER ALERT-


Koeky7

Recommended Posts

Zoals jullie misschien wel weten kan je 2 extra Xin missie's unlocken als je lid bent van de Rockstar social club en als je de 2 lions of Fo hebt. Na enig onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dan na deze 2 missie's er nog 1 komt.

Bewijzen dat ie komt.

-Op de Rockstar social club staat er bovenaan in het CW gedeelte een button met: Coming Soon Mr Wong's Laundromat! Ik weet zeker dat het hier om een extra missie gaat want er komt meer bewijs.

-Als je de 2de Xin missie hebt gehaald en op het prikbord de tekst gaat lezen die bij die missie staat (de missie: Xin of the Father) dan staat er in de 2de alinea 'I had all kinds of fun trying to lose the law and get him out of there - underwear day at the launderette is gonna be even more fun now.

Underwear day? Hij gaat underwear day in de launderette nu nog meer fun vinden, wat denken jullie dat er gaat gebeuren in de missie?

Ik denk dat het wel een coole missie gaat worden!

Bewerkt: door Koeky7
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, geweldige missies waren dit. Dus niet.

Gewoon even aan de politie komen en daarna eraf komen, eerste missie.

Tweede missie moet je juist van ze af komen.

Allebei een eitje. Binnen 5 minuten was ik klaar met beide missies.

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals jullie misschien wel weten kan je 2 extra Xin missie's unlocken als je lid bent van de Rockstar social club en als je de 2 lions of Fo hebt. Na enig onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dan na deze 2 missie's er nog 1 komt.

Bewijzen dat ie komt.

Om je vermoeden te bevestigen zou ik eens kijken op de onderstaande link (Social Club News)

Klik voor site

Bijna onderaan lees je:

More To Come:

These features are just the beginning for the Chinatown Wars section. We will be adding activities here that allow you to earn extra in-game cash as well as other special unlockables. Check back soon for more announcements.

Vertaald in vrij Nederlands staat er: "Deze features (lees: de 2 missies) zijn maar het begin voor het CW gedeelte (op de Social Club). Wij zullen nieuwe activiteiten toevoegen, waardoor je extra in-game geld en andere speciale unlockables kunt verdienen. Check later nog eens voor meer informatie/mededelingen"

Ik vind dit persoonlijk erg netjes van R*. Zowiezo geven ze de game al veel replay waarde voor de gta-fan door de goude medailles erin te stoppen plus deze Social Club features. Ik ben zeer tevreden :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...