Jump to content

Molotiv Cocktails


rockydeagle

Recommended Posts

Je kan ze bij elk lokaal tankstation maken door in de marker bij een tankstation te gaan staan (een tankstation kun je op de map vinden) en dan te kiezen tussen $100 (eenderde tank), $150 (tweederde tank) of $200 (volle tank). Ik zou zelf voor $200 kiezen, want in verhouding ben je dan voordeliger uit. Nu moet je met het touchscreen de benzine in de fles laten lopen en dan de doek erin doen. Met $200 krijg je makkelijk 12-16 molotovs gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ze bij elk lokaal tankstation maken door in de marker bij een tankstation te gaan staan (een tankstation kun je op de map vinden) en dan te kiezen tussen $100 (eenderde tank), $150 (tweederde tank) of $200 (volle tank). Ik zou zelf voor $200 kiezen, want in verhouding ben je dan voordeliger uit. Nu moet je met het touchscreen de benzine in de fles laten lopen en dan de doek erin doen. Met $200 krijg je makkelijk 12-16 molotovs gemaakt.

Waar vind je een tankstation? (Ik heb het spel nog maar pas :7 )

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar je PDA. Klik op de middelste knop rechts. Kijk dan bij Gas Stations en je krijgt een rijtje met alle tankstations die je ooit al hebt gezien. Als het goed is heb je de missie al gedaan waarin dat wordt uitgelegd. Zo niet, dan kan het gewoon nog niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar je PDA. Klik op de middelste knop rechts. Kijk dan bij Gas Stations en je krijgt een rijtje met alle tankstations die je ooit al hebt gezien. Als het goed is heb je de missie al gedaan waarin dat wordt uitgelegd. Zo niet, dan kan het gewoon nog niet.

je hebt tog ook zo'n bijgeleverde kaart. Daar staat het ook op

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar je PDA. Klik op de middelste knop rechts. Kijk dan bij Gas Stations en je krijgt een rijtje met alle tankstations die je ooit al hebt gezien. Als het goed is heb je de missie al gedaan waarin dat wordt uitgelegd. Zo niet, dan kan het gewoon nog niet.

je hebt tog ook zo'n bijgeleverde kaart. Daar staat het ook op

Zal wel weer een r4 geval zijn. Zo niet, het spijt me.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar je PDA. Klik op de middelste knop rechts. Kijk dan bij Gas Stations en je krijgt een rijtje met alle tankstations die je ooit al hebt gezien. Als het goed is heb je de missie al gedaan waarin dat wordt uitgelegd. Zo niet, dan kan het gewoon nog niet.

je hebt tog ook zo'n bijgeleverde kaart. Daar staat het ook op

Zal wel weer een r4 geval zijn. Zo niet, het spijt me.

Het hoeft niet per se een R4 te zijn. Die kaart kan bv. ook kwijtraken. Want als je iedereen zou zeggen om op de kaart te kijken is bv. WikiGTA niet meer nodig, toch? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...