Wesley Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Dag mensen, Sommige weten wel dat ik vrij actief ben in de sportwereld, ik doe sport opleiding, en verder naast mijn opleiding ben ik ook nog graag bezig met andere sporten, ik wil wel eens weten hoe dat bij jullie zit. Doe het als volgt: [B]Maandag:[/b] - [b]Dinsdag[/b] - [b]Woensdag[/b] - [b]Donderdag[/b] - [b]Vrijdag[/b] - [b]Zaterdag[/b] - [b]Zondag[/b] - Ik zal meteen even mijn eigen WEKELIJKSE-schema er bij halen: Maandag 10km hardlopen/marsen(+10kg) + 's avonds conditietraining(@ sportschool) Dinsdag Krachttraining + Kickboxen/Jiu Jitsu/Judo (@ Sportschool) Woensdag 4 uur gym(school) + Krachttraining + Kickboxen/Jiu Jitsu/Judo (@ Sportschool) Donderdag 1 uur gym(school) + Conditietraining (@sportschool) Vrijdag 2 uur gym(school) + Kickboxen/Jiu Jitsu/Judo + 's avonds conditietraining + nog een keer kickboxen(@Sportschool). Weekend Rust Nou post je eigen schema eens zou ik zeggen Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Maandag: - s'Avonds karate Dinsdag - Niks (waarschijnlijk tennis) Woensdag - Eén uur Gym Donderdag - Niks (waarschijnlijk tennis) Vrijdag - Eén uur Gym Zaterdag - s' Middags karate Zondag - Paar uur Tennis Reageren
DdJDean Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 (bewerkt) Maandag: - Naar school fietsen en weer terug. Dinsdag - Naar school fietsen en weer terug. Woensdag - Naar school fietsen en weer terug + 1 uur gym! Donderdag - Naar school fietsen en weer terug. Vrijdag - Naar school fietsen en weer terug. Zaterdag - Niks! Zondag - Niks! Niet erg veel sportieve zaken dus . Ben persoonlijk niet zo'n sporter, alhoewel ik het wel leuk vind om te voetballen enz. met vrienden. Maar ik zit niet op een bepaalde sport. Bewerkt: 27 maart 2009 door DdJDean Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Maandag: -2 uur Gym 2 uur honkbaltraining Dinsdag -1 uur sportschool Woensdag -2uur gym Donderdag -2uur gym Vrijdag -niks Zaterdag -wedstrijd spelen of eventueel trainen Zondag -Trainen. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Maandag: 28 km fietsen + 1 uur LO + 1 uur voetbal. Dinsdag 28 km fietsen. Woensdag 28 km fietsen + 1 uur LO + 1 uur voetbal. Donderdag 28 km fietsen. Vrijdag 28 km fietsen. Zaterdag 70 minuten wedstrijd van voetbal. Zondag Niets. Elke dag ongeveer wel minimaal een halfuurtje in het zweet. Reageren
njeg0d Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Maandag: - 30 km fietsen (naar school en weer terug) - Anderhalf uur voetbaltraining Dinsdag - 30 km fietsen (naar school en weer terug) Woensdag - 30 km fietsen (naar school en weer terug) - Anderhalf uur voetbaltraining Donderdag - 30 km fietsen (naar school en weer terug) Vrijdag - 30 km fietsen (naar school en weer terug) Zaterdag - Voetbalwedstrijd van ongeveer 70 minuten Zondag - 5 km hardlopen Reageren
Cabyon Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Maandag: - Keeperstraining Dinsdag - anderhalfuur gym, + voetbaltraining Woensdag - Gitaarles; keeperstraining Donderdag - Voetbaltraining Vrijdag - Zaterdag - Westrijd van 70 minuten met voetbal, evt. concert gitaar Zondag - Reageren
Pietje II Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Zondag: kt + cardio Maandag: kt + cardio Dinsdag: deadlift + cardio Woensdag: kt + cardio of rust Donderdag: kt + cardio Vrijdag: kt + cardio Zaterdag: rust Verschilt heel erg wat voor activiteit (cardio kan van alles zijn (kickbox tot crosstrainer) en bovendien verander ik m'n (split)schema regelmatig Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Maandag: -1:15 uur naar school fietsen (totaal) + 1 uur gym Dinsdag -1:15 uur naar school fietsen (totaal) Woensdag -1:15 uur naar school fietsen (totaal) + 1 uur gym Donderdag -1:15 uur naar school fietsen (totaal) Vrijdag -1:15 uur naar school fietsen (totaal) Zaterdag -Niets, noppes Zondag -Niets, noppes Reageren
Pietje II Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Ja ok reistijd op de fiets kan je ook nog wel meetellen. Is voor mij toch ook wel een uurtje op een dag. Maar ja dat soort pietluttige dingen vind ik niet echt het vermelden waard dan hoor Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 (bewerkt) Maandag:Volleyball [*]Dinsdag Niets [*]Woensdag Volleyball [*]Donderdag Niets [*]Vrijdag Niets [*]Zaterdag Niets [*]Zondag Niets Ook doe ik elke schooldag nog minstens 3 kwartier aan fietsen. Maar dit is gewoon voor school heen en terug En volleybal stopt binnenkort ook wegens gebrek aan energie. Bewerkt: 30 maart 2009 door zamg0d1 Reageren
TomHagen Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Maandag: - Dinsdag - Woensdag Voetbaltraining Donderdag - Vrijdag - Zaterdag Voetbalwedstrijd Zondag Hardlopen + door de keuken rennen in het restaurant Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Maandag: 11Km heen fietsen 11Km terug fietsen(terugfietsen ALTIJD met tegenwind helaas) 1Uur Gym Dinsdag 11Km heen fietsen 11Km terug fietsen(terugfietsen ALTIJD met tegenwind helaas) 1Uur Gym Woensdag 11Km heen fietsen 11Km terug fietsen(terugfietsen ALTIJD met tegenwind helaas) na school voetballen Donderdag 11Km heen fietsen 11Km terug fietsen(terugfietsen ALTIJD met tegenwind helaas) 1Uur Gym Vrijdag 11Km heen fietsen 11Km terug fietsen(terugfietsen ALTIJD met tegenwind helaas) Zaterdag naar vrienden fietsen 11Km heen 11Km terug Zondag naar vrienden fietsen 11Km heen 11Km terug Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) Maandag: Heen en weer fietsen van en naar school ( 30 km heen en weer ). Voetbaltraining 2,5 uur bij HaaglandiaDinsdag Heen en weer fietsen van en naar school ( 30 km heen en weer ). 2 uren gymWoensdag Heen en weer fietsen van en naar school ( 30 km heen en weer ). Voetbaltraining 3 uur HaaglandiaDonderdag Heen en weer fietsen van en naar school ( 30 km heen en weer ). 10 KM fietsen naar me oma om daar elke donderdag te eten 2 Uren gymVrijdag Heen en weer fietsen van en naar school ( 30 km heen en weer ).Zaterdag- Voetbalwedstrijd 70 min.Zondag Uitslaapdag Bewerkt: 7 april 2009 door GekkieJ01 Reageren
The Hulk Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 (bewerkt) Maandag: - In de ochtend trainen (Tafeltennis) van ongeveer 8 uur t/m 10:30. En in de avond van 20:00 t/m 23:00. Dinsdag - Huiswerk maken & Freerunnen. Woensdag - Trainen 12:00 t/m 15:00 Donderdag - Huiswerk maken & Freerunnen. Vrijdag - Trainen van 20:00 t/m 23:00 Zaterdag - Van 10:00 t/m 12:00 trainen en daarna ergens in Nederland een wedstrijd spelen. Zondag - Lekker uitslapen en relaxen/ Huiswerk maken & Freerunnen. Bewerkt: 17 april 2009 door Triads Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.