Jump to content

Trouwen in the sims.


peter99

Recommended Posts

maar hoe moet je trouwen ????

en ik hep nog één vraagje : wie heeft een vet goede mega tip over hoe ik een mannetje 9/10 keer heel vrolijk kan laten zijn

want bij mij is ie een keer vrolijk en dan (na het begin)..........is ie zo kwaad als een ,als een ,doet er niet

ik heb van alles geprobeert

alvast bedankt :peter99

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon je sim vrolijk maken met genoeg eten, slaap, entertainment en z'n verlangen vervullen.

Trouwen gaat gewoon bij degeen met wie je trouwen wilt, ( moet wel 100% zijn ) en dan op trouwen klikken als het mogenlijk is. Dan moet hij een ring geven en op z'n knieën gaan staan. Ze kan ja zeggen en nee zeggen ( had ik eens toen 2 jongens bij elkaar dat deden, wat een lol.. ).

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon je sim vrolijk maken met genoeg eten, slaap, entertainment en z'n verlangen vervullen.

Trouwen gaat gewoon bij degeen met wie je trouwen wilt, ( moet wel 100% zijn ) en dan op trouwen klikken als het mogenlijk is. Dan moet hij een ring geven en op z'n knieën gaan staan. Ze kan ja zeggen en nee zeggen ( had ik eens toen 2 jongens bij elkaar dat deden, wat een lol.. ).

haha ! ,dan zijn ze ,jeweet wil !

edit : ik probeer da manneke "blij" te krijgen maar dan is ie weer heel snel booz

Bewerkt: door peter99
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...