Jump to content

GTA Vice City


Barten

Recommended Posts

Volgens mij is dit alleen mogelijk met de E en Q (???) of met de 1 of 2. Je kan dus alleen langs de zijkanten schieten.

Daarna moet je trouwens op 0 of zo drukken om te schieten.

Dit kan volgens mij niet in bijvoorbeeld met een helikopter.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan ik vanuit een auto schieten in GTA Vice city voor de PC
Volgens mij is dit alleen mogelijk met de E en Q (???) of met de 1 of 2. Je kan dus alleen langs de zijkanten schieten.

Daarna moet je trouwens op 0 of zo drukken om te schieten.

Dit kan volgens mij niet in bijvoorbeeld met een helikopter.

Om daar nog even wat aan toe te voegen: Op WikiGTA vind je de complete besturing voor GTA Vice City: *KLIK*. Zoals je daar kunt zien kun je vanuit een voertuig naar links kijken met Q of NumPad 1 en naar rechts met E of NumPad 2. Vervolgens kun je schieten met de linkermuisknop, L-CTRL of Numpad 0.

O ja, en nog welkom op het Forum uiteraard :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dan nog misschien leuk om nog een paar dingen te noemen met betrekking tot het schieten vanuit een voertuig. Je moet er een submachinegun voor hebben, dat is dus een Tec-9, Uzi, Ingram of MP5. Vanuit auto's kan het alleen naar links en rechts, vanaf motors ook naar voren. Dit kan door gewoon de toets voor vuren in te duwen.

Vanuit helikopters kan het alleen met de camera op "movie-mode" of hoe dat ook heet. Het ziet er dan allemaal heel cool uit, alleen is de besturing een stuk lastiger. Als je dan vanuit de helikopter ga schieten, zoals ook in één van de VC-trailers te zien was, gaat je heli helaas wel rondjes draaien, aangezien opzij kijken dezelfde besturingsknop is als de toets om de heli om z'n as te laten draaien, niet echt functioneel dus.

Vanuit boten kan je weer alleen naar links en rechts schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...