Jump to content

Malcolm In The Middle


Gtaboy107

Recommended Posts

Malcolm in the Middle gaat over een jongen, genaamd Malcolm. Hij heeft twee oudere broers waarvan 1 uit huis woont en één, maar later in de series twee, jongere broers. Zijn gezin mag een probleemgezin genoemd worden.

In het eerste seizoen ontdekt Malcolm dat hij een IQ van 165 heeft en wordt naar de klas voor genieën gestuurd. Zij worden de Krelboyne's genoemd. De eerste seizoenen van de serie draaien voornamelijk om Malcolm die zich aan moet zien te passen aan deze nieuwe school, en de problemen die hij ervaart bij tijdens zijn tienertijd. In latere seizoenen worden ook de andere personages in de serie meer uitgediept.

Malcolm in the Middle is anders dan veel andere situation-comedy's. De hoofdrolspeler spreekt persoonlijk tegen de camera over wat er gaat gebeuren en bij de opnames is geen publiek aanwezig. Ook wordt er geen band met gelach erop gebruikt, enkel geluidseffecten.

Wikipedia

0000gy4.jpg

Nog meer liefhebbers? Het is ook zo geniaal!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cryde

    3

  • Gtaboy107

    2

  • De Stofzuiger

    2

  • Nissan

    2

Hij heeft meestal ook de mafste huisdieren he. Een vlieg, een schildpad, een haas, je kunt het zo gek niet bedenken of hij heeft er wel eens eentje gehad. Goede serie dit, samen met That 70's Show vind ik dit de leukste Comedy met echte mensen op Comedy Central. Dingen als Dead like me en Scrubs vind ik zo achterhaald en gewoon niet grappig :duh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Scrubs is ook leuk hoor, met de gestoorde doktoren :7

Nu is MITM erop, en wat doen jullie met de onderzetters? De baby ombrengen, INDERDAAD JULLIE MOETEN JULLIE SCHAMEN!!!!!! Dan pakt Lois een briefje XD

Link to comment
Delen op andere websites

Scrubs is ook leuk hoor, met de gestoorde doktoren :7

Nu is MITM erop, en wat doen jullie met de onderzetters? De baby ombrengen, INDERDAAD JULLIE MOETEN JULLIE SCHAMEN!!!!!! Dan pakt Lois een briefje XD

Ja,en ook hoe Dewey alle bandleden tegen elkaar opzet zonder :D

Link to comment
Delen op andere websites

malcolm in the middle. ja erg leuke serie dat. Als het op tv is en ik zie het per ongeluk kijk ik er altijd naar. Ik moet zeggen dat niet alle afleveringen even leuk zijn, maar het is toch erg goed :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het is erg grappig, altijd wel leuk om te zien.

Hoe De jongens altijd ruzie kunnen maken en daarna altijd weer goede vrienden zijn,

Hoe Lois en piama altijd ruzie kunnen maken

Francis op militaire school , of bij de duitsers

Hal die altijd niet weet wat te doen in een stressvolle situatie

ALtijd wel grappig,

Maar South park is mijn favo

The simpsons, family guy, American dad, scrubs, Dead like me en That 70's show Zijn allemaal ook erg leuk

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...