Jump to content

héél raar zwart scherm bij SG


Colagift

Recommended Posts

Hey allemaal

Ik speel sinds kort gta sa v2 maar ik wou modden dus heb ik downpatcher gebruikt en nu zit ik al in san fierro rechtover het treinstation en wil me spel laden maar dan krijg ik zwart beeld enigste wak krijg is: mijn minimap, wapenmenu'tje, en geldbartje dat is alles wat ik te zien krijg

ik hoop dat jullie me zo spoedig mogelijk kunnen helpen!!!

post-110507-1238681887_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gaat dat zwarte scherm niet meer weg? Of komt het normale beeld wel weer terug als je ergens anders bent?

Sowieso zal ik even GTA_SA.SET verwijderen in Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files. Hier worden graphic en besturings instellingen in bewaard, dus als er ergens anders een wijziging is aangebracht kan het zijn dat San Andreas daar weer wat in moet ombouwen, wat het zelf niet kan.

Dat bestandje dus verwijderen, en dan zal het de eerstvolgende keer dat je San Andreas opstart weer worden aangemaakt, hopelijk dat je San Andreas dan wel goed werkt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gaat dat zwarte scherm niet meer weg? Of komt het normale beeld wel weer terug als je ergens anders bent?

Sowieso zal ik even GTA_SA.SET verwijderen in Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files. Hier worden graphic en besturings instellingen in bewaard, dus als er ergens anders een wijziging is aangebracht kan het zijn dat San Andreas daar weer wat in moet ombouwen, wat het zelf niet kan.

Dat bestandje dus verwijderen, en dan zal het de eerstvolgende keer dat je San Andreas opstart weer worden aangemaakt, hopelijk dat je San Andreas dan wel goed werkt. :)

nee lukt niet zelfde beeld maar ik heb iets anders ondervonden heb een een 100% savegame gedownload en die werkt wel maar die van m'n eigen niet

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, erg raar. Ik zal eens uitzoeken wat de oorzaak daarvan is, dan zet ik het in het SA Technische ondersteuning.

Zou je misschien jouw savegame kunnen sturen?

ja, hoe doen we dat?

ja heb ff op computer van vader geprobeerd en wat denkje? het werkt!

maar ik wil hem op deze computer, miss kan ik op m'n vaders computer

de savegame 1 missie verder zetten en terug overbrengen naar hiera

kzal ff proberen!!!

helaas, kzie alleen maar mijn savehouse van binnenin en voor de rest niets

GTASAsf1.b

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Triple-posts samengevoegd, gebruik de [Bewerk]-knop om je laatste bericht aan te passen. Quotes verwijderd, je gaat toch niet op je eigen berichten reageren!
Link to comment
Delen op andere websites

Als je het savehouse van binnen wel ziet maar de rest niet dan heb je waarschijnlijk iets met een watertool veranderd of iets aangepast aan de water.dat en water1.dat.

want als het water te hoog staat is het donker.

hier heb je een waterlevel editor: link

download, stel je gamemap in en druk op default.

suc6 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het savehouse van binnen wel ziet maar de rest niet dan heb je waarschijnlijk iets met een watertool veranderd of iets aangepast aan de water.dat en water1.dat.

want als het water te hoog staat is het donker.

hier heb je een waterlevel editor: link

download, stel je gamemap in en druk op default.

suc6 :cya:

dat klopt idd ik had net de waterlevel tool gedownload en kwist niet hoe ik ermee moest werken

dus het zal dat wel zijn kzal em ff aanpassen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...