the dancing party man Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Zijn er al mensen die gta ctw via wifi hebben gespeeld. En wat vinden jullie ervan? Mij lukt dit zelf op een of andere manier niet. Krijg geen verbinding met mijn draadloze netwerk, terwijl dit bij andere spellen wel lukt. Reageren
jordir Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Zijn er al mensen die gta ctw via wifi hebben gespeeld. En wat vinden jullie ervan?Mij lukt dit zelf op een of andere manier niet. Krijg geen verbinding met mijn draadloze netwerk, terwijl dit bij andere spellen wel lukt. ik snap niet hoe ik online kom zo vervelend ik zou graag met andere spelen maar niemand heeft het ik dat hem al op 21 maart maar weet iemand hoe dit moet ?? Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Zijn er al mensen die gta ctw via wifi hebben gespeeld. En wat vinden jullie ervan?Mij lukt dit zelf op een of andere manier niet. Krijg geen verbinding met mijn draadloze netwerk, terwijl dit bij andere spellen wel lukt. ik snap niet hoe ik online kom zo vervelend ik zou graag met andere spelen maar niemand heeft het ik dat hem al op 21 maart maar weet iemand hoe dit moet ?? Je kunt volgens mij helemaal niet online tegen elkaar spelen.. maar je kunt wel iemand geld of drugs geven. Verder weet ik nie veel van, omdat ik geen draadloos internet heb Reageren
gta master 1 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 De DS ondersteund geen WPA verbinding ( ) , de nieuwe DSi wel. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Je kan dus niet online? Met wifi toch via een kabeltje in de pc? Met cod 5 op DS kan het wel. Reageren
jordir Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Je kan dus niet online? Met wifi toch via een kabeltje in de pc? Met cod 5 op DS kan het wel. juist in het boekje (dat bij gelverd is)stond dat je sammen een fort kon verdedigen Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Je kan dus niet online? Met wifi toch via een kabeltje in de pc? Met cod 5 op DS kan het wel. juist in het boekje (dat bij gelverd is)stond dat je sammen een fort kon verdedigen Misschien verkeerd gekeken? Je kan dat namelijk doen met multi-card play. En een fort verdedigen is in het spel Defend The Base. Reageren
Cylas Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 en moet je dan zo'n kaartje kopen en waar??? cylas Reageren
Hayte Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 multi-card play is dat je iemand op moet zoeken met het spel, waar je dan tegen kan spelen Je moet dus in dezelfde ruimte zitten Reageren
Cylas Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 moet die andere gast dan ook GTA CTW hebben of niet? Cylas Reageren
TomFurga Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 moet die andere gast dan ook GTA CTW hebben of niet? Volgens mij wel. Reageren
IV trailer Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Ik kan op mijn ds niet genoeg karakters invoeren bij wepkey. Wij heb wel "Web" beveiliging maar de key is veels te lang. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Je kan toch binnen 10 meter met je DS multyplayer doen? Ook bij GTA CW? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Ik kan op mijn ds niet genoeg karakters invoeren bij wepkey. Wij heb wel "Web" beveiliging maar de key is veels te lang. Hmm, weer een reden om een psp te kopen . Geintje, tuurlijk. Ik zou zeggen verkort de key even , en kijk of hij het dan wel doet. Reageren
boler Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 (bewerkt) Multi-card play betekent dat je speelt via local wi-fi. Je zult dus dicht bij elkaar moeten zitten en omdat het multi-card play is, moet je allebei het spel hebben. Als het single-card of download play is heb je niet allebei het spel nodig, maar zul je wel dicht bij elkaar moeten zitten, dus via local wi-fi. Bewerkt: 4 april 2009 door boler Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.