Jump to content

multiplayer via wifi


the dancing party man

Recommended Posts

Zijn er al mensen die gta ctw via wifi hebben gespeeld. En wat vinden jullie ervan?

Mij lukt dit zelf op een of andere manier niet. Krijg geen verbinding met mijn draadloze netwerk, terwijl dit bij andere spellen wel lukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er al mensen die gta ctw via wifi hebben gespeeld. En wat vinden jullie ervan?

Mij lukt dit zelf op een of andere manier niet. Krijg geen verbinding met mijn draadloze netwerk, terwijl dit bij andere spellen wel lukt.

ik snap niet hoe ik online kom

zo vervelend ik zou graag met andere spelen

maar niemand heeft het ik dat hem al op 21 maart :D

maar weet iemand hoe dit moet ??

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er al mensen die gta ctw via wifi hebben gespeeld. En wat vinden jullie ervan?

Mij lukt dit zelf op een of andere manier niet. Krijg geen verbinding met mijn draadloze netwerk, terwijl dit bij andere spellen wel lukt.

ik snap niet hoe ik online kom

zo vervelend ik zou graag met andere spelen

maar niemand heeft het ik dat hem al op 21 maart :D

maar weet iemand hoe dit moet ??

Je kunt volgens mij helemaal niet online tegen elkaar spelen..

maar je kunt wel iemand geld of drugs geven. Verder weet ik nie veel van, omdat ik geen draadloos internet heb :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan dus niet online? :cry:

Met wifi toch via een kabeltje in de pc? Met cod 5 op DS kan het wel.

juist

in het boekje (dat bij gelverd is)stond dat je sammen een fort kon verdedigen

Misschien verkeerd gekeken? Je kan dat namelijk doen met multi-card play. En een fort verdedigen is in het spel Defend The Base.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan op mijn ds niet genoeg karakters invoeren bij wepkey. Wij heb wel "Web" beveiliging maar de key is veels te lang.

Hmm, weer een reden om een psp te kopen :puh: .

Geintje, tuurlijk. Ik zou zeggen verkort de key even , en kijk of hij het dan wel doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Multi-card play betekent dat je speelt via local wi-fi. Je zult dus dicht bij elkaar moeten zitten en omdat het multi-card play is, moet je allebei het spel hebben. Als het single-card of download play is heb je niet allebei het spel nodig, maar zul je wel dicht bij elkaar moeten zitten, dus via local wi-fi.

Bewerkt: door boler
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...