Jump to content

[CLEO][SA]RC Baron


Bierbuikje

Recommended Posts

RC Baron

Wat is er nu leuker als gewoon met een klein vliegtuig lekker schieten en bommen droppen op iedereen die je ook maar ziet of in de weg staat? Daarom heb ik dit gemaakt, lekker op iedereen af reageren. :puh:

Wat gebeurt er?

Als je in een auto zit en je drukt 'Z' dan spawn je een RC Baron recht voor je auto. Daarmee kan je gaan vliegen, als je tijdens het vliegen ook nog 'X' drukt dan komt er een explosie van een bom recht onder het vliegtuig. Handig als je boven een file vliegt. :D

Waar is de auto?

Overal, je kan in elke auto stappen om de RC Baron te spawnen. Alleen motors, vliegtuigen, boten en treinen werken niet.

Hoe gebruik ik dit?

Benodigdheden.

- Grand Theft Auto San Andreas

- Cleo Modification

(Uitleg om cleo te downloaden is hier: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=369224 te vinden.)

Installatie.

Plaats het .CS bestandje in je CLEO folder. Start daarna SAN ANDREAS met compact.exe en alles zou goed moeten gaan. :)

Screens!

scmbaron.png

Download!

Download!

Credits.

Gemaakt door: Bierbuikje

Met de hulp van: ZAZ en Dutchy3010

Bierbuikje

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Nice. :tu: Niet zo heel moeilijk script, maar toch. ;)

BTW, wordt het niet tijd dat je aan iets "groots" begint? Je hebt nu al aardig wat kleine modjes gemaakt, maar misschien leuk om eens iets groots te publiceren. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nice. :tu: Niet zo heel moeilijk script, maar toch. ;)

Ik vond het wel moeilijk om hem te laten vliegen. Hij stond alsmaar freezed op de grond. :puh:

BTW, wordt het niet tijd dat je aan iets "groots" begint? Je hebt nu al aardig wat kleine modjes gemaakt, maar misschien leuk om eens iets groots te publiceren. ;)

Ik had al wat missies in gedachten. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, als ik eerlijk ben, ik denk niet dat missies zo goed in de smaak vallen bij het "grote publiek". Kijk, als je dingen maakt als DYOM, of iets als de BC7 mod, dan maken mensen daar vaker gebruik van. Een missie spelen ze 1x (als ze hem gelijk "Passen"), en dan doen ze er niets meer mee. Is dat wat je werkelijk wilt? Het lijkt me niet. ;)

Daarom denk ik dat je beter dingen als dit kunt bedenken, maar dan groter. Dus geen missies, maar toevoegingen, nieuwe dingen, etcetera. Iets waar mensen veel plezier van kunnen hebben, en het niet na 1x over is.

Maar natuurlijk moet je dat zelf weten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, als ik eerlijk ben, ik denk niet dat missies zo goed in de smaak vallen bij het "grote publiek". Kijk, als je dingen maakt als DYOM, of iets als de BC7 mod, dan maken mensen daar vaker gebruik van. Een missie spelen ze 1x (als ze hem gelijk "Passen"), en dan doen ze er niets meer mee. Is dat wat je werkelijk wilt? Het lijkt me niet. ;)

Daarom denk ik dat je beter dingen als dit kunt bedenken, maar dan groter. Dus geen missies, maar toevoegingen, nieuwe dingen, etcetera. Iets waar mensen veel plezier van kunnen hebben, en het niet na 1x over is.

Maar natuurlijk moet je dat zelf weten. :)

Daar heb je wel een punt. :) Ik zal eens wat leuke modjes bedenken. :)

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, als ik eerlijk ben, ik denk niet dat missies zo goed in de smaak vallen bij het "grote publiek". Kijk, als je dingen maakt als DYOM, of iets als de BC7 mod, dan maken mensen daar vaker gebruik van. Een missie spelen ze 1x (als ze hem gelijk "Passen"), en dan doen ze er niets meer mee. Is dat wat je werkelijk wilt? Het lijkt me niet. ;)

Daarom denk ik dat je beter dingen als dit kunt bedenken, maar dan groter. Dus geen missies, maar toevoegingen, nieuwe dingen, etcetera. Iets waar mensen veel plezier van kunnen hebben, en het niet na 1x over is.

Maar natuurlijk moet je dat zelf weten. :)

Daar heb je wel een punt. :) Ik zal eens wat leuke modjes bedenken. :)

BierBuikje ik ben het met Dutchy overeens, Ik denk dat jij wel de aangewezen persoon bent die mooie dingen kan maken voor GTA.

Missrien een ideetje voor je

Alcatraz, Mensen vinden het jammer dat hij er niet is.

Jij zou missrien het eilandje kunnen maken, Ik weet zeker dat jij het in je hebt

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, als ik eerlijk ben, ik denk niet dat missies zo goed in de smaak vallen bij het "grote publiek". Kijk, als je dingen maakt als DYOM, of iets als de BC7 mod, dan maken mensen daar vaker gebruik van. Een missie spelen ze 1x (als ze hem gelijk "Passen"), en dan doen ze er niets meer mee. Is dat wat je werkelijk wilt? Het lijkt me niet. ;)

Daarom denk ik dat je beter dingen als dit kunt bedenken, maar dan groter. Dus geen missies, maar toevoegingen, nieuwe dingen, etcetera. Iets waar mensen veel plezier van kunnen hebben, en het niet na 1x over is.

Maar natuurlijk moet je dat zelf weten. :)

Daar heb je wel een punt. :) Ik zal eens wat leuke modjes bedenken. :)

BierBuikje ik ben het met Dutchy overeens, Ik denk dat jij wel de aangewezen persoon bent die mooie dingen kan maken voor GTA.

Missrien een ideetje voor je

Alcatraz, Mensen vinden het jammer dat hij er niet is.

Jij zou missrien het eilandje kunnen maken, Ik weet zeker dat jij het in je hebt

Dat is 3d moddelen. Daarvoor moet je bij Puma zijn. ;) Spawns/pick-ups/objecten/effecten zou ik er wel op kunnen plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je komt met veel originele ideeën, Bierbuikje.

Maar zoals Dutchy al zei, ga eens iets groots maken.

Er zijn veel mogelijkheden met scripten dus er zijn dingen genoeg die je kunt uitwerken. :Y

Voor de rest vind ik het een leuke en mooie mod BB!

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...