Flitskikker Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 (bewerkt) Ik had even niets te doen, dus open ik maar een topic. In Powerpoint (2007) heb ik weer een signature met bijbehorende avatar gemaakt, omdat ik een tijdje zonder liep. Dit is het resultaat: Ik ben er zelf wel tevreden over. Het lettertype is PF BeauSans Pro Black. Rates & Tips? Mvg, Flitskikker Bewerkt: 5 april 2009 door Flitskikker Reageren
.NightFlower Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Ziet er goed uit, leuk dat spiegel effect onder de letters. Alleen vind ik dat bruinige op de letters niet zo mooi staan. Ook had ik persoonlijk de letters in één groene kleur gezet. Verder niks op aan te merken Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Ziet er goed uit, leuk dat spiegel effect onder de letters. Alleen vind ik dat bruinige op de letters niet zo mooi staan. Ook had ik persoonlijk de letters in één groene kleur gezet. Verder niks op aan te merken Bedankt voor je reactie, maar ik heb geen bruin gebruikt op de sig, hoor. Verder iemand nog reacties? Mvg, Flitskikker Reageren
.Senne Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Prachtig wat jij kan met een font en powerpoint 2007, echt. Maar er loopt toch echt wel een bruin/oranje lijntje horizontaal door je letters? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Prachtig wat jij kan met een font en powerpoint 2007, echt. Maar er loopt toch echt wel een bruin/oranje lijntje horizontaal door je letters? Dat is gewoon iets groener groen dan de rest van de signature. Of het ligt aan mij. Verder iemand nog reacties? Mvg, Flitskikker Reageren
.Senne Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 (bewerkt) Ik bedoel niet de schijn, dus niet het verschil in groen. Ik bedoel het bruine horizontale brushje dat door alle hoge letters loopt. Dus door de F,l,t,k,k,k. Zie bijlage Bewerkt: 5 april 2009 door senneken Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 (bewerkt) Ow, dan heb ik vast iets niet goed ingesteld. Nu zou hij goed moeten zijn. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 5 april 2009 door Flitskikker Reageren
.Senne Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Nu is ie niet gewoon goed, nu is ie nóg beter. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Nu is ie niet gewoon goed, nu is ie nóg beter. Haha oke dan, bedankt. Verder iemand nog reacties? Mvg, Flitskikker Reageren
Timske Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Vet gedaan, maak er een tutorial over Wil het ook wel eens een keer proberen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Nice gedaan, wil je er eens een tutorial van maken? Ik vraag me echt af hoe je dat maakt met Powerpoint... Ik geef het een 10/10, echt origineel hoe je die dingen maakt. Die verlichting bovenaan is btw goed gelukt. Reageren
.Stan Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Ja, echt mooi, een tutorial zal inderdaad wel handig zijn. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 11 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Check de tut! http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=95880 Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.