Jump to content

hulp met missie Dragon Haul Z


PowerPats

Recommended Posts

Ik heb moeite met de missie waar je vermomd als draak allerlei kunsjes moet doen, dat begin lukt prima met die auto stelen enz.

maar dan moet ik met de stylus allerlei bewegingen maken, hier heb ik erg veel moeite mee, Ik ben linkshandig en je moet sturen met de pijltjesbesturing, maar dat zit aan de linkerkant dus mijn linkerhand is al bezet. dan moet je dus met je rechterhand met de stylus allerlei bewegingen maken, maar aangezien ik linkshanding ben kan ik dit niet, :N

dus moet ik altijd snel overschakelen naar het stylus met mijn linkerhand, maar dit kost altijd en het is altijd mission failed, Ik zou niet weten hoe ik dit probleem moet oplossen, heeft iemand een idee ?

Vind het trouwens erg slordig dar rockstar niet aan de linkshandigen denkt :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook linkshandig! ;)

Ik hou mijn pennetje gewoon tussen mijn 2 vingers vast en als je iets rood ziet dan pak je direct je pennetje en doe je wat je moet doen. :7

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Pffff, wat een rotmissie, ben niet linkshandig, maar na een poging of 15 heb ik hem even aan de kant gegooid. :duh:

Ik stuur hem steeds de verkeerde kant en op dat draaien met die stylus reageert ie af en toe te langzaam. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Pffff, wat een rotmissie, ben niet linkshandig, maar na een poging of 15 heb ik hem even aan de kant gegooid. :duh:

Ik stuur hem steeds de verkeerde kant en op dat draaien met die stylus reageert ie af en toe te langzaam. :cry:

Niet gelukt? :|

Link to comment
Delen op andere websites

Pffff, wat een rotmissie, ben niet linkshandig, maar na een poging of 15 heb ik hem even aan de kant gegooid. :duh:

Ik stuur hem steeds de verkeerde kant en op dat draaien met die stylus reageert ie af en toe te langzaam. :cry:

Niet gelukt? :|

Nee dus, lol, morgen maar weer eens proberen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Pffff, wat een rotmissie, ben niet linkshandig, maar na een poging of 15 heb ik hem even aan de kant gegooid. :duh:

Ik stuur hem steeds de verkeerde kant en op dat draaien met die stylus reageert ie af en toe te langzaam. :cry:

Niet gelukt? :|

Nee dus, lol, morgen maar weer eens proberen. :)

Hier heb ik een paar tips waardoor het wel moet lukken. ;)

1. Hou je pennetje altijd in de aanslag hoe dom dat ook lijkt.

2. Vanaf je iets rood ziet pak je direct je pennentje.

3. Is er geen pijl dan druk je snel 2 keer op het vuur-icoontje links

3. is er een pijl kijk dan naar de richting van die pijl zodat je direcht juist kan draaien.

4. is er een gele dan moet je niks doen en dan kan je even je pennentje tussen je 2 vingers houden. ( als je toch linkshandig bent)

Deze tips zouden voor iedereen moeten werken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...