Jump to content

Welke personages kom je tegen?


Mister Fuji

Recommended Posts

Oke, ik ben samen met een vriend bezig met een grote database over GTA. We moeten op school namelijk leren omgaan met Access, je mocht zelf een onderwerp kiezen, en dus kozen wij GTA.

Nu is mijn vraag:

Welke personages (missiegevers) komen er voor in Grand Theft Auto (I, London, II)?

Zijn daar ook plaatjes van, en eventuele verdere informatie zoals afkomst ofzo?

Iig alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Speel het zou ik zegggen!

En misschien is het wat makkelijker om GTA Vice City of San Andreas te kiezen (iets wat je zelf hebt gespeeld en meer over bekend is)

Zelf heb ik GTA1 eigenlijk ook al jaren niet meer gespeeld dus ik zou het niet meer precies weten.

Informaties over de gangs in GTA2 kan je vinden op GTAGames.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, ik ben samen met een vriend bezig met een grote database over GTA. We moeten op school namelijk leren omgaan met Access, je mocht zelf een onderwerp kiezen, en dus kozen wij GTA.

Nu is mijn vraag:

Welke personages (missiegevers) komen er voor in Grand Theft Auto (I, London, II)?

Zijn daar ook plaatjes van, en eventuele verdere informatie zoals afkomst ofzo?

Iig alvast bedankt.

Als je het spel speelt... en genoeg punten hebt verzameld, en zo naar het volgende level gaat, krijg je kleine tussenfilmpjes te zien, Dit sijn ''bewegende'' plaatjes waarvan de monden van de characters op en neer gaan ;)

Je kunt dus bijvoorbeeld de code gebruiken dat je alle steden hebt, en de code dat je al genoeg geld hebt, start nu een level op, en volg de pijl om de level te behalen, Dan zul je die filmpjes te zien krijgen, dus je kan er bijvoorbeeld screenshots van maken en opslaan,misschien ook nog uitprinten en bij je werkstuk doen ;)

Hopelijk hedde hier wat aan, en succes! :puh:

Bewerkt: door Nasty-Toilet-Man
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...