Jump to content

GTA IV Recordboek


Hanneswasco

Recommended Posts

MorgenBinnenkort zal ik een rondje scores bijwerken in de eerste post. Als je dus nog het gevoel hebt vandaag records te kunnen breken, klim dan snel in de game en zet neer die tijden! :tu:

Post hier een screen van je behaalde tijd, maar alleen als hij beter is dan de huidige, hè! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Scores zijn weer bijgewerkt in de eerste post. :sigaar:

Ik weet niet of het op de foto te zien is, maar het is een record voor Time Wanted on Six Stars. De tijd is 2:04:30.

Cuban, de foto is echt veel te onleesbaar. Als je geen andere foto of screen kan maken vrees ik dat we je monsterscore niet kunnen meetellen. :N
Link to comment
Delen op andere websites

Als je natuurlijk geen live hebt dan kunnen ze niet komen te staan op social club. :N

Als je wel live hebt dan komen ze wel op social club te staan en dan kan je er gewoon een printscreen van maken. :Y

Dat vind ik dan weer raar, want bij mijn Social Club staan dan geen stats :S

Had ik tot over een week ook en nu werk het terug perfect ;) mss dat het komt door die download.

Zal ook eens een foto poste met wat records 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Scores zijn weer bijgewerkt in de eerste post. :sigaar:

Mag ik je er even op attenderen dat het schier onmogelijk is om 300 punten te scoren in een Half Game Bowling. Het evenaren van mijn record door Big Boss is gedaan in een Full Game Bowling, niet in een Half Game. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...

Ik heb wat records verbroken maar hoe maak ik een printscreen van mijn ps3/tv?

Of anders van mijn computer via Rockstar Social Club? Als ik dat knopje indruk gebeurd er niks volgens mij.

Via je PS3/TV kan je met een (relatief duur) dingetje als Dazzle je beeld opnemen. Of gewoon met de fotocamera uiteraard.

Via je PC kan je dit doen met de Print Screen toets.

toetsenbord-print%20screen_640x361.jpg

Daarna plak (Ctrl + V) je dit in een programma als Paint en sla je het bestand op.

Edit @ hieronder: dat wist hij al. ;) ^^

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Kleine toevoeging: Als je op de PS3/360 speelt, kun je ook gewoon inloggen bij de R* Games Social Club. Vervolgens kun je onder het kopje "Games" de game selecteren waarvan je je statistieken wilt bekijken, zowel singleplayer als multiplayer.

Vervolgens doe je zoals Hanneswasco zegt, een printscreen maken van je records en die plakken in bijv. Paint, en vervolgens kun je hem uploaden.

Edit @ Hierboven: Oeps, helemaal gemist. :$

Bewerkt: door Sentasi
Link to comment
Delen op andere websites

oke super bedankt gaat mij lukken :tu:

Jullie vinden het toch niet erg als ik wat records ga verbreken he :schater:

>>> Door Jacky-2007: Laat eerst maar eens wat zien. :puh: Verder liever niet zoveel geklets hier, topic is bedoeld voor het plaatsen van nieuwe records.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

lang bezig met typen

>>> Door Jacky-2007: Niet echt een waardevolle post voor dit topic te noemen.. Namens de topicstarter in ieder geval bedankt voor het ontzag wat je hebt voor al het typwerk wat hij heeft verricht.

Iedereen die hieronder nog post, post zijn scores t.b.v. het recordboek. Offtopic posts zijn hier nog steeds niet gewenst. Als je vragen hebt, stuur dan een Persoonlijk Bericht.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Wow ik wist niet eens dat er zo'n gta forum was met zoveel actieve members.

Vandaag heel wat races gedaan, ik eindig hierbij meestal wel in de top3 rankings hier. Ik zal binnenkort dan maar 'ns wat gaan uploaden. ;)

south broker 4:38

Airport run 4:46

Star junction 6:12

North Alderney 5:55

South Alderney 4:29

Ik upload aan het eind van de week wel een plaatje ervan, als bewijs. :puh:

>>> Door Jacky-2007: Zeker doen! En welkom op het forum. Al wat langer geregistreerd zie ik, maar nog niet zo forum-wise. Klik eens wat rond, lees wat mee en begin met gezellig meeposten! :tu: <<<

Haha ja ik kwam hier op het forum en zag opeens dat ik hier al een account had. :puh: En bedankt.

Bewerkt: door SharkieAZ
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...