End Of The Riot Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Hier zijn de mijne, sorry voor de slechte kwaliteit maar ik heb bij een paar de cijfers gezet. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Alles toegevoegd. Reageren
Spel Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Horen hier ook de scores van de arcade-game QUB3D bij? (geen zin om 5 pagina's door te lezen). Want in Lost and Damned heb ik vanmorgen volgens mij wel een aardig scoretje gehaald met QUB3D, net iets onder de 24000. Binnenkort plaats ik wel een foto van m'n score, zit nu niet op goede pc. Bewerkt: 2 januari 2010 door Spel Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Horen hier ook de scores van de arcade-game QUB3D bij? (geen zin om 5 pagina's door te lezen). Want in Lost and Damned heb ik vanmorgen volgens mij wel een aardig scoretje gehaald met QUB3D, net iets onder de 24000. Binnenkort plaats ik wel een foto van m'n score, zit nu niet op goede pc. In de hoofdpost staan alle records. En ja, QUB3D staat daar bij. ^^ Reageren
Spel Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Horen hier ook de scores van de arcade-game QUB3D bij? (geen zin om 5 pagina's door te lezen). Want in Lost and Damned heb ik vanmorgen volgens mij wel een aardig scoretje gehaald met QUB3D, net iets onder de 24000. Binnenkort plaats ik wel een foto van m'n score, zit nu niet op goede pc. In de hoofdpost staan alle records. En ja, QUB3D staat daar bij. ^^ A-ha, toch een 2e plaatsje dan voor mij. Ik neem morgen een foto voor het bewijs, dan zit ik op goede pc. In de tussentijd ga ik boven die 27000 uit proberen te komen Bewerkt: 2 januari 2010 door Spel Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Darts shortest check out - 7 Vigilante levels done - 22 Longest 2 wheel stunt - 94 ft. Longest bike stoppie - 139 ft. Farthest jump distance - 1,476 ft. Reageren
Spel Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Darts shortest check out - 7 Vigilante levels done - 22 Longest 2 wheel stunt - 94 ft. Longest bike stoppie - 139 ft. Farthest jump distance - 1,476 ft. >>> Door Hanneswasco: Afbeeldingen uit quote verwijderd, gelieve dit in het vervolg zelf te doen.<<< Die dart check out kan ik makkelijk in 6x. ff doen En dan ook gelijk even een foto van m'n QUB3D score van 23590 ofzo maken. >>> Door Hanneswasco: Gelieve enkel te reageren als je een record post. <<< EDIT: OK! Ik zal in deze post ook wel die foto's zetten dan enzo Bewerkt: 3 januari 2010 door Spel Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Longest 2 wheel stunt - 94 ft. Longest bike stoppie - 139 ft. Farthest jump distance - 1,476 ft. deze records zijn er niet bij gezet? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Longest 2 wheel stunt - 94 ft. Longest bike stoppie - 139 ft. Farthest jump distance - 1,476 ft. deze records zijn er niet bij gezet? Je hebt er dan ook geen screen van. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Longest 2 wheel stunt - 94 ft. Longest bike stoppie - 139 ft. Farthest jump distance - 1,476 ft. deze records zijn er niet bij gezet? Je hebt er dan ook geen screen van. kheb even gekeken ik dacht dat die daar ook op stonden ik zal hem zo eventjes maken en in deze post erbij proppen Reageren
Black Admiral Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 (bewerkt) Ik ben bang dat ik twee records met QUB3D heb gebroken, namelijk met een score van 21.350 (zie screenshot) Het 3e record komt eraan! Bewerkt: 1 februari 2010 door Black Admiral Reageren
Sentasi Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Kwam er achter dat ik een aantal race records heb gebroken, dus hier komen ze. Dukes Boulevard, 3e plaats. Elevated races, 3e plaats. North Alderny, 2e plaats. Road To Bohan, 2e plaats. South Alderny, 2e plaats. South Algonquin, 3e plaats. South Broker, 1e plaats. Star Junction, 2e plaats. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 (bewerkt) Ik heb weer aan mijn sociale leven gewerkt (niet) door weer een record met QUB³D te breken: namelijk 41150. Bewerkt: 3 februari 2010 door Black Admiral Reageren
Black Admiral Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Is het trouwens mogelijk om meerdere keren voor één ding recordhouder te zijn? Dus dat je bijvoorbeeld op eerste én tweede plaats staat? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Is het trouwens mogelijk om meerdere keren voor één ding recordhouder te zijn? Dus dat je bijvoorbeeld op eerste én tweede plaats staat? Neen, dat doen we niet. ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.