The Brasco Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Records bij de Star Junction en de Road to Bohan races Reageren
The Brasco Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Dude?! Snelste tijd bij Star Junction 1. 06:16 -- End Of The Riot 2. 06:10 -- The Brasco 3. 06:20 -- Sentasi Snelste tijd bij Road to Bohan 1. 04:55 -- End Of The Riot 2. 06:10 -- The Brasco 3. 05:10 -- Sentasi Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 22 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Dude?! Ik was moe toen ik het aanpaste, nu zou het er goed moeten staan. Reageren
Nissan Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Ik weet niet of het op de foto te zien is, maar het is een record voor Time Wanted on Six Stars. De tijd is 2:04:30. Reageren
Fezz Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Misschien moet je nog een foto maken, ik kan het er echt niet in zien. Reageren
Nissan Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Kijken of ik nog een betere kwaliteit foto kan maken dan... Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Nieuwe pc > nieuw spel > nieuwe records: Dukes Boulevard 3:41 South Algonquin 4:55 Star Junction 6:12 Road to Bohan 4:52 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Kijken of ik nog een betere kwaliteit foto kan maken dan... All die statiestieken staan ook op Rockstar Social Club en daar kan je gewoon caps lock doen en met paint de taakbalk etc wegwerken. Dan heb je ze van een goede kwaliteit Reageren
Fezz Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Ik probeerde het record "Langste tijd met 6 sterren" te verbreken, is mijn Wanted level opeens weg Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 All die statiestieken staan ook op Rockstar Social Club en daar kan je gewoon caps lock doen en met paint de taakbalk etc wegwerken. Dan heb je ze van een goede kwaliteit Het ius op 360, niet op PC, daarom dat het dus zo een dergelijke foto is . Reageren
Nissan Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 En daarbij, ik heb geen Live . Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 (bewerkt) Als je natuurlijk geen live hebt dan kunnen ze niet komen te staan op social club. Als je wel live hebt dan komen ze wel op social club te staan en dan kan je er gewoon een printscreen van maken. Bewerkt: 7 maart 2010 door End Of The Riot Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 All die statiestieken staan ook op Rockstar Social Club en daar kan je gewoon caps lock doen en met paint de taakbalk etc wegwerken. Dan heb je ze van een goede kwaliteit Het ius op 360, niet op PC, daarom dat het dus zo een dergelijke foto is . Ik wist dat het op console gemaakt was ik zag die tv wel op de foto. En daarbij, ik heb geen Live . Dat kon ik ook niet weten Reageren
lexus123 Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Als je natuurlijk geen live hebt dan kunnen ze niet komen te staan op social club. Als je wel live hebt dan komen ze wel op social club te staan en dan kan je er gewoon een printscreen van maken. Dat vind ik dan weer raar, want bij mijn Social Club staan dan geen stats :S Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Als je natuurlijk geen live hebt dan kunnen ze niet komen te staan op social club. Als je wel live hebt dan komen ze wel op social club te staan en dan kan je er gewoon een printscreen van maken. Dat vind ik dan weer raar, want bij mijn Social Club staan dan geen stats :S Misschien moet je jouw account nog is relinken of je moet is aanmelden bij social club terwijl je GTA IV speelt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.