Jump to content

objecten crashen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb een probleem in mijn sa-mp server:

Als ik sa-mp start dan spawn ik bij abandoned airport. Daar staat een erg grote stunt map (home). Ik heb ook een stunt map in het zuiden van San Andreas, als ik daar heen ga dan crasht de helft van de objecten in de home map. Ze werken wel weer als ik opnieuw inlog, dus niet als ik de server restart.

Wie heeft er toevallig wat tijd over en kan mij helpen? Ik ben nieuw met PAWN enzo.

Gr, Alex :cya:

Geplaatst:
Hey,

Als ik sa-mp start dan spawn ik bij abandoned airport. Daar staat een erg grote stunt map (home). Ik heb ook een stunt map in het zuiden van San Andreas, als ik daar heen ga dan crasht de helft van de objecten in de home map. Ze werken wel weer als ik opnieuw inlog, dus niet als ik de server restart.

Wie heeft er toevallig wat tijd over en kan mij helpen? Ik ben nieuw met PAWN enzo.

gaat het om meer dan 150 objects in heel je server?

Als dat zo is zou je een streamer moeten gebruiken. Zelf ben ik niet zo handig met streamers dus dat kan je beter aan iemand anders vragen.

Groetjes jordi

Geplaatst: (bewerkt)
Hey,

Als dat zo is zou je een streamer moeten gebruiken. Zelf ben ik niet zo handig met streamers dus dat kan je beter aan iemand anders vragen.

Groetjes jordi

Bedankt :)

Nou, dat streamer gedoe snap ik ook wel, hij streamt perfect. Het is MidoStreamer. Er zijn nog ongeveer +/- 1500 objecten. Alle objecten staan in de gamemode. In eeen filterscript werken ze niet.

Wie kan mij eventueel via msn helpen?

Bewerkt: door alex.naoumov
Geplaatst:
Hey,

Groetjes jordi

Bedankt :)

Nou, dat streamer gedoe snap ik ook wel, hij streamt perfect. Het is MidoStreamer. Er zijn nog ongeveer +/- 1500 objecten. Alle objecten staan in de gamemode. In eeen filterscript werken ze niet.

Wie kan mij eventueel via msn helpen?

Werkt midostream bij jouw goed ???

Bij mij staan de objects er 2 of meer keer in als ik bijv. tegen lantaarnpaal rijd en die gaat kapot gaan er 2 kapot

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Hij is allang geholpen (door mij op MSN :engel: )[/font], en zeker aan het feit dat er al een halve maand niet meer is gepost, blijkt dat hulp niet meer nodig is.

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:
Hij is allang geholpen (door mij op MSN :engel: )[/font], en zeker aan het feit dat er al een halve maand niet meer is gepost, blijkt dat hulp niet meer nodig is.

HAD DAT FF GEMELD REMIA :D

spreek je nogwel op msn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...