Jump to content

objecten crashen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb een probleem in mijn sa-mp server:

Als ik sa-mp start dan spawn ik bij abandoned airport. Daar staat een erg grote stunt map (home). Ik heb ook een stunt map in het zuiden van San Andreas, als ik daar heen ga dan crasht de helft van de objecten in de home map. Ze werken wel weer als ik opnieuw inlog, dus niet als ik de server restart.

Wie heeft er toevallig wat tijd over en kan mij helpen? Ik ben nieuw met PAWN enzo.

Gr, Alex :cya:

Geplaatst:
Hey,

Als ik sa-mp start dan spawn ik bij abandoned airport. Daar staat een erg grote stunt map (home). Ik heb ook een stunt map in het zuiden van San Andreas, als ik daar heen ga dan crasht de helft van de objecten in de home map. Ze werken wel weer als ik opnieuw inlog, dus niet als ik de server restart.

Wie heeft er toevallig wat tijd over en kan mij helpen? Ik ben nieuw met PAWN enzo.

gaat het om meer dan 150 objects in heel je server?

Als dat zo is zou je een streamer moeten gebruiken. Zelf ben ik niet zo handig met streamers dus dat kan je beter aan iemand anders vragen.

Groetjes jordi

Geplaatst: (bewerkt)
Hey,

Als dat zo is zou je een streamer moeten gebruiken. Zelf ben ik niet zo handig met streamers dus dat kan je beter aan iemand anders vragen.

Groetjes jordi

Bedankt :)

Nou, dat streamer gedoe snap ik ook wel, hij streamt perfect. Het is MidoStreamer. Er zijn nog ongeveer +/- 1500 objecten. Alle objecten staan in de gamemode. In eeen filterscript werken ze niet.

Wie kan mij eventueel via msn helpen?

Bewerkt: door alex.naoumov
Geplaatst:
Hey,

Groetjes jordi

Bedankt :)

Nou, dat streamer gedoe snap ik ook wel, hij streamt perfect. Het is MidoStreamer. Er zijn nog ongeveer +/- 1500 objecten. Alle objecten staan in de gamemode. In eeen filterscript werken ze niet.

Wie kan mij eventueel via msn helpen?

Werkt midostream bij jouw goed ???