Jump to content

MAG

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb hem ook, vind het echt een gaaf spel. Servers zijn echt helemaal top vergeleken met MW2 waarbij een speler gewoon de host is. Ben nu medic level 8 en zit bij valor. Ik gebruik de m4a1 assault rifle met red dot, heb nog niet zoveel geunlocked. In het begin was het wel even wennen, maar vind het nu echt een topper :tu:

• Reacties 162
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wupie

30

• .Stan

24

• PowerPats

17

• LangeDraak

9

Geplaatst:

Nu level 45, en ben Valor Jeeeuuuuuh Weet niet wat ik ga doen als ik 60 ben. Ben heel erg gehecht aan Valor geraakt. En Sver zie ik echt niet zitten Maarja Raven is ook weer zo...

Geplaatst:

Hoe duur kost ie nu in de winkel?

Ik zou zeggen, ga langs je lokale gamestore. Of kijk in een online webshop. Voor het gemak heb ik even bij bol.com gezocht (Klik), en de prijs voor MAG op de PS3 is exclusief verzendkosten (verzendkosten €1,95) €65,-.

je hebt echter ook een Special Edition, die kost excl. verzendkosten €75,-.

Voor mij te duur, ik wacht wel tot hij €30,00 kost.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hem gekocht voor 59.99 (60 euro dus)

Hij is het geld voor mij echt waard, het is enorm verslavend. :puh: Het heeft de echte oorlog sfeer en de chaoss, maar buiten de chaoss om kun je makkelijk kills krijgen zonder iedere seconde dood te gaan. Gisteren had ik in m'n eentje 7 kills achter elkaar zonder dood te gaan tijdens domination. :puh:

Ik heb ondertussen 48 bestormers gedood en maar 7 snipers. :bonk:

Ik ben level 13 in S.V.E.R. Het went al aardig snel! Voorlopig ben ik zoet. ^_^

PS

Wat houden die carierepunten nu precies in? En wat is precies een pelotenleider?

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:

Wat houden die carierepunten nu precies in? En wat is precies een pelotenleider?

Ik heb hem naar Engels verzet, dus weet zo de vertalingen niet meer. Zijn de carrièrepunten die per level, of dat balkje wat volloopt? Per level lijkt me duidelijk, daar koop je spulletjes mee. Die punten met dat balkje geven je de kans om je skillpoints (die per level) opnieuw in te delen. Wanneer je het balkje vol hebt kun je deze optie gebruiken, waarna alle punten worden gereset en je ze opnieuw kunt gebruiken. Dus wanneer je eerst veel punten in de eerste rij hebt gespendeerd, maar je wilt nu eens die laatste sniper kun je dit gebruiken. Of je hebt een foutje gemaakt en punten besteed aan iets dat je nooit gebruikt.

Pelotonleider is de 'baas' over vier squads. Hij moet aan een zijde van een map zorgen dat alles goed gaat, squads elkaar laten helpen wanneer sommige er niet doorkomen en dergelijke. Hij heeft ook nog een paar airstrikes, aanvallend de "Presision Airstrike" welke een doel kan uitschakelen (bunker, mortier enz) en de "Strafing Run" waarbij een gevechtsvliegtuig drie keer grondtroepen onder vuur neemt. Defensief heeft hij de "Sensor Sweep" voor het dedecteren van vijanden en het "Gas Bombardment" waarbij er een gebied in dodelijk gas wordt gehuld. PL moet eigenlijk een headset hebben (en wat tactisch verstand), aangezien hij geen FRAGO's kan neerzetten en dergelijke.

Geplaatst:

Ik ga het waarschijnlijk ook kopen, maar ik vraag me af? Gaat dit om het realisme of zoals in MW2 knallen en punten behalen...

Geplaatst:

Dit gaat wat meer om het realisme. Met MW2 kun je in je eentje al heel ver komen, als je dat hier probeert ben je zo dood. Het gaat ook meer om het teamwork, en als je dat niet gebruikt verlies je bijna altijd al.

Geplaatst:

Oke dan ben ik zeker bereid om dit spel morgen al te kopen...

Bij MW2 is het namelijk zo dat je met z'n alle ervoor gaat, rennen met een UMP 45 en dan aan het eind kijken hoeveel kills je hebt gemaakt maar met dit spel is dat anders... :D

Geplaatst:

Trouwens wat zijn jullie klasses ?

Ik ben een fully upgraded LMG hoertje :$ met heavy armour en medisch pistool.

Geplaatst:

Ik ben overgestapt van assault naar LMG. Ik heb nu een LMG met bipod, medic en reparatie pistooltje, flesh en een cap op :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...