Jump to content

MAG


AXIO

Recommended Posts

MAG, wat staat voor Massive Action Game, wordt een spel waarin een gigantisch groot aantal gamers online tegen elkaars strijden op de PlayStation 3. In het spel kan namelijk 256 man online gaan in één grote oorlog. Deze vele mensen krijgen verschillende rangen, en op de grond worden de soldaten in teams van acht ingedeeld.

Meer info: Klik

___________________________________________

:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 162
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wupie

    30

  • .Stan

    24

  • PowerPats

    17

  • LangeDraak

    9

Ziet er geweldig uit, een grote oorlog met mensen van over de hele wereld die elkaar afknallen. :D

Maar wordt de game dan niet een beetje laggy? 256 is namelijk wel erg veel.

Eigenlijk een soort reusachtige battlefield game met een gigantische map. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik bang voor ben is het feit dat je in teamverband moet werken, en online gamers zijn meestal van die rambo's die zelf hun eigen boontjes willen doppen. Ik denk dat het gewoon een pure chaos met hit and run dingen word, en dat lijkt me nu helemaal niks aan , want daar zijn al zat games van. Hopelijk werken ze het goed uit. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik bang voor ben is het feit dat je in teamverband moet werken, en online gamers zijn meestal van die rambo's die zelf hun eigen boontjes willen doppen. Ik denk dat het gewoon een pure chaos met hit and run dingen word, en dat lijkt me nu helemaal niks aan , want daar zijn al zat games van. Hopelijk werken ze het goed uit. :Y

ze zeggen we dat als je beter je best doet je meer verantwoordelijk heden zal hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Als de game uitkomt wacht ik eerst de reviews en de reacties van wat vrienden af, want ik heb zo mijn gedachten bij 265 players online. Ik wil zeker weten dat alles wat je in screenshots zie ook echt daadwerkelijk erin komt. De game is nu al bijna een jaar in ontwikkeling en ik zou er graag wat meer van willen zien dan hooguit: een teaser, screenshots en artwork.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat dit leuk gaat worden, vooral met slechte hosters/players verbindingen, en glitchers.

En ben wel benieuwd of die 256 man online wel haalbaar is, qua lag, want dit gaat gigantisch veel vreten.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Dit gaat mogelijk zijn door de nieuwe Hardware die Sony gaat krijgen.... _O_

Super vet gaat dit worden en deze game vraagt om een goede clan ondersteuning......

Deze staat in ieder geval hoog op mijn lijstje om te halen :Y:D

Link to comment
Delen op andere websites

wow..........dat ziet er leuk uit :tu: .maar het is ps3 only :cry::duh:

met een beetje geluk kunnen de xbox fans er later ook van genieten maar ik zie oowk een probleem hackers bug users teamkillers noem maar op 265 mensen daar zit vast wel 1 kut persoon in snappie

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...