Jump to content

MAG


AXIO

Recommended Posts

  • Reacties 162
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wupie

    30

  • .Stan

    24

  • PowerPats

    17

  • LangeDraak

    9

Zipper Interactive VP Michael Guttman has confirmed that there will be a public beta test for MAG.

“Certainly, MAG will definitely have a beta. I guess that’s probably all I’ll say at this point, but we’ll be getting more information about that very soon. We’re really excited about the beta and we want to make sure that it’s designed and set up to be the great experience you expect it to be.”

A live blog was hosted on May 6 2009 with Ed Byrne the creative director with Zipper and Ed Guttman where fans could submit their own questions about the game

Bron: Wikipedia.

Er zal dus zeker een Demo komen van de game, die ikzelf eerst ga spelen om te kijken of het een beetje zonder lag werkt, of het een leuk spel is en even kijken of de grapics een beetje goed zijn...

Stanboy96 :cya:

Bewerkt: door stanboy96
Link to comment
Delen op andere websites

BUMP

Ik weet wel zeker dat ik deze game ga kopen, ik vind het een gaaf spel, en je gaat met zoveel spelers tegelijk het veld op.

In het OPM stond er ook een (groot) artikel over, lijkt me een heel gaaf spel, omdat je ook de omgeving moet benutten

Royboow

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren werd er tijdens de E3 conferentie ook mag gespeeld.

Zag er wel leuk uit. :Y

Ik vond de grapics maar niks.

Wat had je dan gedacht dat ze meteen grapics hadden van crysis.

Je moet zo denken er is nog geen enkel spel waar 256 man het tegen elkaar op kunnen nemen en het zag er bijna net zo uit als call of duty 4.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren werd er tijdens de E3 conferentie ook mag gespeeld.

Zag er wel leuk uit. :Y

Ik vond de grapics maar niks.

Wat had je dan gedacht dat ze meteen grapics hadden van crysis.

Je moet zo denken er is nog geen enkel spel waar 256 man het tegen elkaar op kunnen nemen en het zag er bijna net zo uit als call of duty 4.

Dat is waar, maar toch ga ik nog even kijken naar wat reviews voordat ik heb koop, want misschien is er veel lagg, een grote chaos of kan ik hem niet spelen met NAT-Type 3...

Link to comment
Delen op andere websites

hopelijk is er dan wel een systeem die mensen kicked die veel lag hebben. met mijn 91% internetverbinding, hoef ik mij geen zorgen te maken in ieder geval.

Ja dat zeker, stel je voor, allemaal die mensen met traag internet, dan schiet je er al je munutie op, en ze blijven maar doorrennen LOL...

Stanboy96 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...