Jump to content

MAG


AXIO

Recommended Posts

Wat mij dat kan bommen? Het kan me niks bommen of Crysis nou een kut game of niet is, daar heb ik het niet over, ik heb het over dat een computer gewoon veel beter kan zijn dan zie zuigelingen consoles. ?En... PS3 heeft een videokaart die je kan vergelijken met een geforce 7800, en de xbox 360 kan je vergelijken met de x1900.

En wat waren de recommend spec voor crysis? Een NVIDIA GeForce 8800 GTS en een AMD Athlon 64 X2 4400+. Dus waarom zou EA uberhaupt daar mee gaan klooien terwijl ze beter kunnen wachten op de CryEngine 3 voor consoles, waar die er wel goed op uit ziet:http://www.youtube.com/watch?v=hQ88aPHBjqE&feature=related

Dude, mijn oude pc draaide die game al, en die engine is al op de Xbox 360 en PS3 gekomen, dus die engine is niet te zwaar zoals jij dat beweerde.

Daarnaast, als EA een engine goed op de hardware van een PS3 of X360 zou afstellen, kun je er net zo veel of zelfs meer dan een pc(ligt eraan welke hardware je pakt ja), vergelijkbaar met een auto, met een turbo speciaal voor dat blok ontworpen maakt een mooiere en betere luchtstroming en comprimeerd het beter en dus een betere verbranding dan een turbo die voor meerdere blokken zijn ontworpen.

En je vergeet een ding, alle hardware in een console is perfect afstelt naar elkaar toe, daardoor geeft het een mooiere samenwerking dan de gemiddelde pc heeft, en omdat de games worden aangepast naar de hardware, draait het ook nog eens mooier, bijvoorbeeld PGR 4 heeft prachtige graphics, vele games kunnen daar nog een puntje aan zuigen.

Daarnaast, als PC toch über is volgens jou, waarom komt deze game dan niet naar de PC?

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 162
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wupie

    30

  • .Stan

    24

  • PowerPats

    17

  • LangeDraak

    9

Daarnaast, als PC toch über is volgens jou, waarom komt deze game dan niet naar de PC?

Omdat het word uitgegeven door Sony Computer Entertainment en die zullen denk ik niet zo snel games voor andere consoles uitgeven, omdat dat betekent dat bijvoorbeeld mensen zien dat er dezelfde titels uitkomen voor de PS3 dan voor de xdoos en PC... En dan toch maar voor de goedkoper xdoos gaan.... Kan je zelf ook wel achter komen. :Y

EDIT: Sterker nog, Sony Computer Entertainment heeft nog nooit een game voor een andere console uitgegeven dan hun eigen P(l)ayStation

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_video...r_Entertainment

Bewerkt: door CoolieJoolie
Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast, als PC toch über is volgens jou, waarom komt deze game dan niet naar de PC?

Omdat het word uitgegeven door Sony Computer Entertainment en die zullen denk ik niet zo snel games voor andere consoles uitgeven, omdat dat betekent dat bijvoorbeeld mensen zien dat er dezelfde titels uitkomen voor de PS3 dan voor de xdoos en PC... En dan toch maar voor de goedkoper xdoos gaan.... Kan je zelf ook wel achter komen. :Y

EDIT: Sterker nog, Sony Computer Entertainment heeft nog nooit een game voor een andere console uitgegeven dan hun eigen P(l)ayStation

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_video...r_Entertainment

Enigste reden dat X360/Xbox games naar de PC gaan, omdat meeste PC's Windows gebruiken, wat dus ook van Microsoft is.

En ik zie nu pas dat het door Sony word uitgegeven, dus 0% kans dat ie naar de PC of X360 gaat.

Ohh, wat grappig, een naamgrapje over de Playstation, ik neem aan dat jij ook je spelletjes allemaal legaal koopt, dus dan is zo'n naam grapje eigenlijk best ongepast, want een fatsoenlijke gamepc kost meer als een PS3, daarnaast kost alleen een X360 geld om online te kunnen, en zijn de prijzen voor PC games 10 a 15 euro goedkoper(Ofja, PS3 games zijn goedkoper als je ze laat importeren, kosten ze 40 a 50 euro).

Dus als je het zo bekijkt is de PS3 nog juist het goedkoopste :7

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me een vet spel, maar ik denk dat Operation Flashpoint 2 en Modern Warfare 2 beter zullen zijn

Stanboy96 :cya:

ja maar je kan mag niet vergelijken met operation flashpoint.

Waarom niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me een vet spel, maar ik denk dat Operation Flashpoint 2 en Modern Warfare 2 beter zullen zijn

Stanboy96 :cya:

ja maar je kan mag niet vergelijken met operation flashpoint.

Waarom niet?

Omdat M.A.G en Operation Flashpoint 2: Dragon Rising heel veel van elkaar verschillen, en allebei de games hebben een heel ander doeleinde. M.A.G is gericht op Multiplayer en online, terwijl Operation Flashpoint 2 juist de hele andere kant op gaat, singleplayer en een beetje multiplayer.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt het sowieso nog amper vergelijken, zelfde als je een meloen met een kokosnoot vergelijkt als je beide alleen gezien hebt en niet geproefd.

Je kan er eigenlijk pas wat over zeggen als je beide games gespeeld hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...