Jump to content

MAG


AXIO

Recommended Posts

Ik krijg er gelijk al een glimlach op mijn gezicht van. met 100 man parachuteren naar de vijandelijke basis en dan een grootschalige oorlog uitvoeren. Dit word gewoon de nieuwe standaart voor online games lijkt me. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 162
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wupie

    30

  • .Stan

    24

  • PowerPats

    17

  • LangeDraak

    9

Gaan die gasten een beetje zeggen dat dit alleen op de PS3 kan. :7 . Wanneer leren ze het nou?! :duh: Op de PC kan dit makkelijk, gaan ze ook een beetje zeiken over de prosserror dat hij niet snel genoeg is op de Xbox 360. Maar ziet er wel geklikt uit! Ik zou het ook cool vinden om met 256 man in een map elkaar afschieten! :Y Komt er eindelijk wat meer strategie en realisme is zulke games! Goede ontwikkeling!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het op de Pc wilt dan zul je wel echt een super goede pc hebben beter dan en acer predator

het zou/moet beter of net zo goed als de ps3 zijn.

lol :7 , koop een computer met 2 NVIDIA GTX 295 in SLI, een Core i7 965 Extreme Edition, 8 gb aan ram, en nog meer hoge kwaliteit prut. En je hebt een computer die veel (veel veel veel veel veel veel veel veel veel veel veel en veel) beter is dan de PS3. waarom denk je anders dat Crysis alleen op de PC uitkwam, en niet op de PS3 of XBOX360? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het op de Pc wilt dan zul je wel echt een super goede pc hebben beter dan en acer predator

het zou/moet beter of net zo goed als de ps3 zijn.

lol :7 , koop een computer met 2 NVIDIA GTX 295 in SLI, een Core i7 965 Extreme Edition, 8 gb aan ram, en nog meer hoge kwaliteit prut. En je hebt een computer die veel (veel veel veel veel veel veel veel veel veel veel veel en veel) beter is dan de PS3. waarom denk je anders dat Crysis alleen op de PC uitkwam, en niet op de PS3 of XBOX360? :duh:

dus je wilt zeggen dat crysis te goed was voor de xbox360 en ps3 :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het op de Pc wilt dan zul je wel echt een super goede pc hebben beter dan en acer predator

het zou/moet beter of net zo goed als de ps3 zijn.

Sa:mp (San Andreas Multiplayer) heeft voor zijn nieuwe versie (0.3) al tests gedaan met 500 spelers op 1 server...

Het huidige limiet is nu nog 'maar' 200 spelers in 1 server.

Bewerkt: door =>Sandra<=
Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik bang voor ben is het feit dat je in teamverband moet werken, en online gamers zijn meestal van die rambo's die zelf hun eigen boontjes willen doppen. Ik denk dat het gewoon een pure chaos met hit and run dingen word, en dat lijkt me nu helemaal niks aan , want daar zijn al zat games van. Hopelijk werken ze het goed uit. :Y

Yup. Hetzelfde gebeurde met de squad play in BF:BC, meeste zijn snipers die niet samenwerken.

Ik hoop dat dit belovend is.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik bang voor ben is het feit dat je in teamverband moet werken, en online gamers zijn meestal van die rambo's die zelf hun eigen boontjes willen doppen. Ik denk dat het gewoon een pure chaos met hit and run dingen word, en dat lijkt me nu helemaal niks aan , want daar zijn al zat games van. Hopelijk werken ze het goed uit. :Y

Yup. Hetzelfde gebeurde met de squad play in BF:BC, meeste zijn snipers die niet samenwerken.

Ik hoop dat dit belovend is.

en snipers die niet uit hun doppen kunnen kijken op wie ze schieten :puh: gebeurt mij heeel vaak -.-

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het op de Pc wilt dan zul je wel echt een super goede pc hebben beter dan en acer predator

het zou/moet beter of net zo goed als de ps3 zijn.

lol :7 , koop een computer met 2 NVIDIA GTX 295 in SLI, een Core i7 965 Extreme Edition, 8 gb aan ram, en nog meer hoge kwaliteit prut. En je hebt een computer die veel (veel veel veel veel veel veel veel veel veel veel veel en veel) beter is dan de PS3. waarom denk je anders dat Crysis alleen op de PC uitkwam, en niet op de PS3 of XBOX360? :duh:

dus je wilt zeggen dat crysis te goed was voor de xbox360 en ps3 :duh:

Eigenlijk wel, binnenkort komen de engine makers van CryTek een nieuwe uit, die waarschijnlijk wel op de consoles kan. De vorige was gewoon te zwaar voor de de xbox360 en PS3, Paystation3 fanboy... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het op de Pc wilt dan zul je wel echt een super goede pc hebben beter dan en acer predator

het zou/moet beter of net zo goed als de ps3 zijn.

lol :7 , koop een computer met 2 NVIDIA GTX 295 in SLI, een Core i7 965 Extreme Edition, 8 gb aan ram, en nog meer hoge kwaliteit prut. En je hebt een computer die veel (veel veel veel veel veel veel veel veel veel veel veel en veel) beter is dan de PS3. waarom denk je anders dat Crysis alleen op de PC uitkwam, en niet op de PS3 of XBOX360? :duh:

dus je wilt zeggen dat crysis te goed was voor de xbox360 en ps3 :duh:

Eigenlijk wel, binnenkort komen de engine makers van CryTek een nieuwe uit, die waarschijnlijk wel op de consoles kan. De vorige was gewoon te zwaar voor de de xbox360 en PS3, Paystation3 fanboy... :7

ik had eigelijk wel verw8 dat de pc veel slechter was dan de consolles maar nee :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

waarom denk je anders dat Crysis alleen op de PC uitkwam, en niet op de PS3 of XBOX360? :duh:

Wat kan dat nou bommen?

Crysis was toch een kut game :7

En trouwens, wil je zeggen dat mijn oude AMD 3200+(draaiend op 2000mhz) en mijn 2 gig aan geheugen en 7600GS beter dan mijn PS3 en/of X360 zijn?

Dude, EA was gewoon te lui om te gaan porten, en als ze Crysis fatsoenlijk op een PS3/X360 wouden lopen, ze van alles moesten aanpassen, omdat die game voor de PC is ontwikkeld.

@ Sandra, ik las dat een keer ja, en dat er ook Bots bij zouden komen, ik vind het toch een hele prestatie van die team, aangezien het niet veel developers is gelukt om zoiets te presteren, en het leuke is dat de SA-MP team een stand-alone zeg maar is, en niet eens hun game is :schater: .

En Dude, check your facts:

CryENGINE 2 is een game engine van Crytek. Het is een verbeterde versie van de CryENGINE die onder andere voor de first person shooter Far Cry werd gebruikt. CryENGINE 2 wordt door Crytek zelf gebruikt voor Crysis en verscheidene andere bedrijven ontwikkelen momenteel spellen die gebruik maken van de CryENGINE 2.

De engine is ontwikkeld voor DirectX 9 en DirectX 10 en spelcomputers zoals de Xbox 360 en de PlayStation 3.

Thnx Wikipedia.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

waarom denk je anders dat Crysis alleen op de PC uitkwam, en niet op de PS3 of XBOX360? :duh:

Wat kan dat nou bommen?

Crysis was toch een kut game :7

En trouwens, wil je zeggen dat mijn oude AMD 3200+(draaiend op 2000mhz) en mijn 2 gig aan geheugen en 7600GS beter dan mijn PS3 en/of X360 zijn?

Dude, EA was gewoon te lui om te gaan porten, en als ze Crysis fatsoenlijk op een PS3/X360 wouden lopen, ze van alles moesten aanpassen, omdat die game voor de PC is ontwikkeld.

@ Sandra, ik las dat een keer ja, en dat er ook Bots bij zouden komen, ik vind het toch een hele prestatie van die team, aangezien het niet veel developers is gelukt om zoiets te presteren, en het leuke is dat de SA-MP team een stand-alone zeg maar is, en niet eens hun game is :schater: .

En Dude, check your facts:

CryENGINE 2 is een game engine van Crytek. Het is een verbeterde versie van de CryENGINE die onder andere voor de first person shooter Far Cry werd gebruikt. CryENGINE 2 wordt door Crytek zelf gebruikt voor Crysis en verscheidene andere bedrijven ontwikkelen momenteel spellen die gebruik maken van de CryENGINE 2.

De engine is ontwikkeld voor DirectX 9 en DirectX 10 en spelcomputers zoals de Xbox 360 en de PlayStation 3.

Thnx Wikipedia.

Wat mij dat kan bommen? Het kan me niks bommen of Crysis nou een kut game of niet is, daar heb ik het niet over, ik heb het over dat een computer gewoon veel beter kan zijn dan zie zuigelingen consoles. ?En... PS3 heeft een videokaart die je kan vergelijken met een geforce 7800, en de xbox 360 kan je vergelijken met de x1900.

En wat waren de recommend spec voor crysis? Een NVIDIA GeForce 8800 GTS en een AMD Athlon 64 X2 4400+. Dus waarom zou EA uberhaupt daar mee gaan klooien terwijl ze beter kunnen wachten op de CryEngine 3 voor consoles, waar die er wel goed op uit ziet:http://www.youtube.com/watch?v=hQ88aPHBjqE&feature=related

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...