Twister24 Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 jammer dat ie niet op pc is... Inderdaad! Met 252 mensen in een potje spelen lijkt me wel wat hoor! Maar hij is niet voor de PC dus het gaat niet werken Reageren
wupie Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Is level 4 welke PMC. ik ben alweer level 30 in veteraan Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Is level 4 welke PMC. ik ben alweer level 30 in veteraan Wat is PMC? :$ Reageren
wupie Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Is level 4 welke PMC. ik ben alweer level 30 in veteraan Wat is PMC? :$ Privite miltiar company oftewel of je raven, valor of sver bent Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Is level 4 welke PMC. ik ben alweer level 30 in veteraan Wat is PMC? :$ Privite miltiar company oftewel of je raven, valor of sver bent Ik ben Valor, alhoewel ik wel vind dat hun kut wapens heb. Ben ik de enige die dat vind? Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Nee joh hun hebben de sterkste LMG en de shotgun met de meeste bullets erin. Raven: Toekomstige wapens Valor: hedendaagse wapens Sver: gewoon wapens gemaakt uit vuilnis. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Nee joh hun hebben de sterkste LMG en de shotgun met de meeste bullets erin. Raven: Toekomstige wapens Valor: hedendaagse wapens Sver: gewoon wapens gemaakt uit vuilnis. He.. niets tegen ducktape.. Maar dat wil het spel je wel doen geloven inderdaad. Raven de wat meer futuristische wapens, Valor hedendaags Amerikaanse wapens, SVER Russische wapens. Al is het Raven gedeelte niet helemaal waar, want het zijn wel allemaal bestaande wapens. Zo is de ATAC een FN F2000 en de Hollis A3 een Steyr AUG A3. Maargoed, het zijn wel allemaal wapens met een futuristische look. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Moet je trouwens lvl 60 zijn om een andere squad te proberen? Het viel me op dat dit niet lukte tenzij ik mijn huidige squad (SVER) zou verlaten, wat ik dus niet vanplan ben. Reageren
PowerPats Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 (bewerkt) Moet je trouwens lvl 60 zijn om een andere squad te proberen? Het viel me op dat dit niet lukte tenzij ik mijn huidige squad (SVER) zou verlaten, wat ik dus niet vanplan ben. Ja je moet level 60 zijn om naar een andere PMC te kunnen, en dus niet een squad. Een squad is het groepje van 8 mensen waar je in zit. Wel kan je een nieuwe psn account maken en dan gewoon het spel overnieuw doen op dat account. maar dan mis je wel trophies. Inmiddels ben ik trouwens level 54 Valor. Hierna blijf ik denk ik gewoon veteran bij Valor. Vind de andere PMC's niet zo heel gaaf eigenlijk. Bewerkt: 13 maart 2010 door PowerPats Reageren
frankyyguy Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 O ja een andere PMC! Dat zei ik. :$ Voor mij blijft MAG leuk, het komt ook een stuk realistischer over vanwege het teamwork dat zowat iedereen gebruikt. Ook de geluiden er om heen geven de echte oorlog sfeer. Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Ja idd, Je hebt echt het gevoel dat je meedoet aan een oorlog. En bovenal zijn er haast geen campers enz Reageren
PowerPats Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 sorry voor de bump, maar vandaag komt de DLC van MAG uit genaamd Interdiction kost 10 dollars dus omgerekend naar euro's misschien iets van 6,99 Ik ben benieuwd wie het gaat halen wat je krijgt is: -Nieuwe Gamemode (Interdiction) -3 nieuwe neutrale maps -Een nieuw soort armour -Verbeterde APC's -Nieuwe trophies Ik ga het denk ik wel halen, MAG vind ik een topspel, maar het verveelde wel dat er maar 3 soorten maps waren. En het is nu ook leuk dat er neutrale maps zijn en er geen verdedigende of aanvallende partij meer is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.