Jump to content
Joriz

Is Chinatown Wars nu echt zo goed?

GTAGames.nl afbeelding
Nadat Grand Theft Auto: Chinatown Wars uit kwam waren er al snel veel positieve reviews online. Het spel voor op de DS kreeg dikke achten en negens en werd overal positief beoordeeld. Tot dat gister de eerste negatieve opinie over het spel bij GlobeandMail.com online kwam. In de blogpost meldt Chad Sapieha dat het spel wel een goed verhaal heeft en elementen bevat dat het spel een GTA maakt. Echter meent de auteur dat de moderne GTA elementen (zoals te vinden in GTA4) ontbreken. Zo is het Liberty City levenloos in vergelijking met GTA4 en ging de auteur uiteindelijk ook gewoon maar Grand Theft Auto 4 spelen.
Wat vind jij er dus als speler van het DS spel? Rockstar Games heeft namelijk een knap staaltje werk verricht door het spel voor op zo'n trage handheld te maken. Echter heeft dit ook zijn beperking. Speel je nu gewoon weer op je Playstation/PC of is het spel ondanks zijn beperkingen toch super?
Je kan jou mening over Chinatown Wars natuurlijk kwijt door op dit nieuwsbericht te reageren.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Het is totaal wat anders dan GTA 4. Het is wat andere mensen zeggen; meer art work.

Dus het heeft niet als doel, zo realistisch mogelijk te lijken. Alhoewel dit wel leuk gecombineerd is met bijv. het stelen van auto's. maargoed op de DS heb je niet voor niets 2 schermen, hier is daardoor goed gebruik van gemaakt. Persoonlijk spreekt mij CW niet aan. Ik ben meer van het realistische qua grafics zoals bij GTA 4 het geval is.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is totaal wat anders dan GTA 4. Het is wat andere mensen zeggen; meer art work.

Dus het heeft niet als doel, zo realistisch mogelijk te lijken. Alhoewel dit wel leuk gecombineerd is met bijv. het stelen van auto's. maargoed op de DS heb je niet voor niets 2 schermen, hier is daardoor goed gebruik van gemaakt. Persoonlijk spreekt mij CW niet aan. Ik ben meer van het realistische qua grafics zoals bij GTA 4 het geval is.

ik vind hem stom, te weinig cheats

kan er een tool voor worden gemaakt? dat er bijvoorbeeld no wanted level komt? en andere cheats zo als gta san. dat je auto nooit kapot gaat e.t.c

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb het vandaag voor het eerst gespeeld.

Wat een kutspel!

Het enige waar ik het nog voor doe zijn de best wel grappige cutscenes, maar die zijn nog steeds niet het echte GTA-niveau. Maar ja, ik had ook een hekel aan GTA II. Please, vertel me dat als ik even doorzet, dat ik dan leer rijden zonder elke twee seconden tegen een politiewagen aan te knallen. (Probeer maar eens een auto te jatten met politie op je hielen).

Ik weet zeker dat als ik blijf proberen dat ik gewend raak aan de besturing. Want inderdaad, Rockstar heeft alles wat maar mogelijk is uit de DS gehaald, maar dat is nog lang niet genoeg om het echt goed speelbaar te maken.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet zeker dat als ik blijf proberen dat ik gewend raak aan de besturing. Want inderdaad, Rockstar heeft alles wat maar mogelijk is uit de DS gehaald, maar dat is nog lang niet genoeg om het echt goed speelbaar te maken.

Dat vind jij misschien. Er zijn mensen die vinden dit soort besturing juist fijn en willen niet anders. Hierover heeft iedereen een eigen mening. Jij vind het een ktspel en anderen vinden dit leuk. Ik zou het ook een leuke vinden want zo vind ik de classics (zoals GTA II) juist leuk. Ondanks de slechte graphics. Ik vermaak me meer met GTA II als met San Andreas. En jij weer bijvoorbeeld meet met IV en SA (VOORBEELD!). Tenminste ik merk dat je liever gewoon de 3D-Versies hebt. Zoals velen. Maar voor nutteloos tijdverdrijf ga ik persoonlijk af naar Classics.

Zelf weet ik niet hoe GTA:CTW is. Ik heb het nog niet gespeeld en heb helaas ook geen DS. Maar me oom kennende zet ie het spel toch de de DS van me nichtjes (11 jaar :bonk:). Want ze hebben er een ding voor. Dus binnenkort speel ik het denk ik wel een keertje. Of ik koop een NDS. Hoewel ik liever zou sparen voor een PSP :eten: (meer GTA's :puh:)

ik vind hem stom, te weinig cheats

kan er een tool voor worden gemaakt? dat er bijvoorbeeld no wanted level komt? en andere cheats zo als gta san. dat je auto nooit kapot gaat e.t.c

Koop ARMAX ;)

Greetz,

Zamg0d1

Bewerkt: door zamg0d1

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat vind jij misschien. Er zijn mensen die vinden dit soort besturing juist fijn en willen niet anders. Hierover heeft iedereen een eigen mening. Jij vind het een ktspel en anderen vinden dit leuk. Ik zou het ook een leuke vinden want zo vind ik de classics (zoals GTA II) juist leuk. Ondanks de slechte graphics. Ik vermaak me meer met GTA II als met San Andreas. En jij weer bijvoorbeeld meet met IV en SA (VOORBEELD!). Tenminste ik merk dat je liever gewoon de 3D-Versies hebt. Zoals velen. Maar voor nutteloos tijdverdrijf ga ik persoonlijk af naar Classics.

Iedereen die ik er over gehoord heb vindt GTA II leuk, al heb ik bij velen het idee dat ze het amper gespeeld hebben en het alleen zeggen omdat het 'klassiek' is. Ik vind het inderdaad enorm irritant, met zo'n Top View GTA'en.

Naast de besturing en gameplay heb ik er niet veel op aan te merken, wat wil zeggen dat Rockstar inderdaad het onderste uit de kan heeft gehaald.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is het grootste spel voor de DS ooit gemaakt. Rockstar heeft alles uit de DS gehaald wat hij aankon. Ze hebben er veel zijmissies in gestopt, samen met een goede verhaallijn. Je kan weten dat als een spel voor de DS komt, het grafisch altijd niet zo mooi/goed is. Je ziet in het spel Liberty City in een nieuw perspectief. Eerst vanuit die van Niko, de huursoldaat, toen Johnny de Biker, en nu vanuit een Chinese Bende. Ook al ben je in alle drie de spellen op precies dezelfde plaats, dan vind ik dat toch weer heel leuk. Rockstar heeft zelfs nog meer NIEUWE Odd Jobs bedacht en die in het spel gestopt. Drugs, een nieuwe vorm van USJ's, Dealers, dit spel moet je gewoon een keer gespeeld hebben. Ook al leg je het na 5 minuten aan de kant, GTA is gewoon een nieuwe experience. Naast al het onrealistische maar toch leuke in de game, zit er toch nog wel het een en ander in dat juist heel realistisch in en het spel net dat beetje extra toevoegd, denk daarbij bijvoorbeeld aan de Krasloten, de Ammu-Nation website, de computer! Het is jammer dat de meeste mensen het alleen spelen voor het verhaal, want ook daarnaast is er nog genoeg te doen in Liberty City!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind dit spel gewoon vet, en ze (Rockstar) hebben écht álles gedaan om dit spel in het kleine DS kaartje te proppen.

Ik vind het fijn om een GTA te hebben voor de DS, zodat ik nu een GTA heb ik kan meenemen overal naartoe (ik heb geen PSP, ik ben tenslotte een echte Nintendo fan).

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is het grootste spel voor de DS ooit gemaakt. Rockstar heeft alles uit de DS gehaald wat hij aankon. Ze hebben er veel zijmissies in gestopt, samen met een goede verhaallijn. Je kan weten dat als een spel voor de DS komt, het grafisch altijd niet zo mooi/goed is. Je ziet in het spel Liberty City in een nieuw perspectief. Eerst vanuit die van Niko, de huursoldaat, toen Johnny de Biker, en nu vanuit een Chinese Bende. Ook al ben je in alle drie de spellen op precies dezelfde plaats, dan vind ik dat toch weer heel leuk. Rockstar heeft zelfs nog meer NIEUWE Odd Jobs bedacht en die in het spel gestopt. Drugs, een nieuwe vorm van USJ's, Dealers, dit spel moet je gewoon een keer gespeeld hebben. Ook al leg je het na 5 minuten aan de kant, GTA is gewoon een nieuwe experience. Naast al het onrealistische maar toch leuke in de game, zit er toch nog wel het een en ander in dat juist heel realistisch in en het spel net dat beetje extra toevoegd, denk daarbij bijvoorbeeld aan de Krasloten, de Ammu-Nation website, de computer! Het is jammer dat de meeste mensen het alleen spelen voor het verhaal, want ook daarnaast is er nog genoeg te doen in Liberty City!

Jij slaat de spijker op z'n kop. Het gaat bij CW niet zozeer om het verhaal. Je bent meer met al die verschillende odd jobs bezig (en dan met name de drugshandel).

Ik vind gewoon dat ze te veel hebben gebruik gemaakt van de DS, dat is gewoon zonde. :N

Gefeliciteerd, je hebt de Josti Award voor april 2009 gewonnen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind gewoon dat ze te veel hebben gebruik gemaakt van de DS, dat is gewoon zonde. :N

:schater:

De verkoopcijfers vallen ook tegen. Don't Believe The Hype. Maar goed, GTA IV voor de pc werd ook enorm goed ontvangen door de media, gemiddeld cijfer is een 9. Al gaven de gamers zelf het een 4. On andere redenen, maar het zegt wel wat.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

:schater:

De verkoopcijfers vallen ook tegen. Don't Believe The Hype. Maar goed, GTA IV voor de pc werd ook enorm goed ontvangen door de media, gemiddeld cijfer is een 9. Al gaven de gamers zelf het een 4. On andere redenen, maar het zegt wel wat.

Das het verschil tussen reviewers en de consument die je daar noemt, en die verschilt altijd. De één kijkt inhoudelijk, de ander kijkt niet en speelt het gewoon. De journalisten zijn de testers die op bepaalde dingen letten, de klant doet het random.

Waarom ik je dat vertel weet ik niet, maar het betekent dat stiekem ergens reviewers totaal overbodig zijn.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Waar slaat dit nou weer op mensen?

Het hangt er niet vanaf of de "Graphics Wazig zijn" "Weinig Detail"

Kennen jullie die R4 kaartjes? Waarmee je dus een .ROM download en dus niet betaalt.

Dat is het probleem, ik weet zeker dat SUPER VEEL mensen hem gedownload hebben.

Het maakt voor hen niet uit dat het GTA is, als het gratis kunnen krijgen doen ze het.

De game zelf is super, helaas zijn vele nou bezig met die R4 kaartjes, zelfs in GameStores word er naar gevraagd, waar ze de games VERKOPEN.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De storyline heb ik al een keer helemaal uitgespeeld, en daarbij een vermogen betaald aan Ammunition.

Nu opnieuw begonnen en me voorgenomen zo weinig mogelijk wapens te kopen, maar die vooral uit de vuilcontainers te halen, die ik daarom openmaak elke keer als ik er een zie staan.

Inmiddels Carpe Dime en alle random characters gehad, en bezig met de unique jumps. Dat gaat niet erg hard, als je tussendoor op alle emails met drugsaanbiedingen ingaat en elk drugtransport overvalt. Maar het is wel leuk, en goedkoper dan ze op andere manieren aanschaffen.

Hoe langer je het spel speelt, hoe leuker het wordt, daarom een vette 10 voor Rockstar, die hiermee een topprestatie heeft geleverd.

Bewerkt: door clus

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

wel ik vindt dit echt een te gek spel alleen jammer dat ie niet voor ps3 uit is gekomen :N we fun vondt ik van als je met je auto in het water reed je op het touch sceen je ruit moest intikken . en bij een auto inbraak de schroevjes moest losdraaien .en dat je gewoon weer savehouses kon kopen :tu::tu:

Bewerkt: door Joriz
Bijlage verwijderd. Deze heeft niets met je bericht te maken

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...