Jump to content
Joriz

Is Chinatown Wars nu echt zo goed?


GTAGames.nl afbeelding
Nadat Grand Theft Auto: Chinatown Wars uit kwam waren er al snel veel positieve reviews online. Het spel voor op de DS kreeg dikke achten en negens en werd overal positief beoordeeld. Tot dat gister de eerste negatieve opinie over het spel bij GlobeandMail.com online kwam. In de blogpost meldt Chad Sapieha dat het spel wel een goed verhaal heeft en elementen bevat dat het spel een GTA maakt. Echter meent de auteur dat de moderne GTA elementen (zoals te vinden in GTA4) ontbreken. Zo is het Liberty City levenloos in vergelijking met GTA4 en ging de auteur uiteindelijk ook gewoon maar Grand Theft Auto 4 spelen.
Wat vind jij er dus als speler van het DS spel? Rockstar Games heeft namelijk een knap staaltje werk verricht door het spel voor op zo'n trage handheld te maken. Echter heeft dit ook zijn beperking. Speel je nu gewoon weer op je Playstation/PC of is het spel ondanks zijn beperkingen toch super?
Je kan jou mening over Chinatown Wars natuurlijk kwijt door op dit nieuwsbericht te reageren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

wel ik vindt dit echt een te gek spel alleen jammer dat ie niet voor ps3 uit is gekomen :N we fun vondt ik van als je met je auto in het water reed je op het touch sceen je ruit moest intikken . en bij een auto inbraak de schroevjes moest losdraaien .en dat je gewoon weer savehouses kon kopen :tu::tu:

Oke maar wat heeft een bmw z4 daarmee te maken? :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb GTA Chinatown Wars nog niet gespeeld. Maar ik denk dat ze nooit dit spel hadden moeten uitgeven op de DS. Een DS heeft veel te weinig mooie graphics. Daar kan rockstar niks aan doen, maar als ze deze game nou op de PSP of zoiets hadden uitgegeven had het veel betere graphics gehad en ik denk dat ie dan nog veel meer verkocht wordt ook. Mijn broertje heeft een DS, en ik vindt het echt een klote ding. Maar iedereen spreekt voorzich. GTA had volgens mij nooit moeten uitkomen op de DS. :eten:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb GTA Chinatown Wars nog niet gespeeld. Maar ik denk dat ze nooit dit spel hadden moeten uitgeven op de DS. Een DS heeft veel te weinig mooie graphics. Daar kan rockstar niks aan doen, maar als ze deze game nou op de PSP of zoiets hadden uitgegeven had het veel betere graphics gehad en ik denk dat ie dan nog veel meer verkocht wordt ook. Mijn broertje heeft een DS, en ik vindt het echt een klote ding. Maar iedereen spreekt voorzich. GTA had volgens mij nooit moeten uitkomen op de DS. :eten:

Als je GTA ctw nog nooit gespeeld hebt, hoe kan je dan er een (goede) mening over hebben? qua graphics heeft R* best wel veel uit de DS gehaald (andere games hebben wel betere graphics, maar dan een veel kleinere wereld ect)! En als de gameplay nou fantastisch is, wat maken de graphics dan nog uit? Zelf vindt ik deze gameplay en gamestory gewoon beter dan GTA 4!

Ik heb GTA ctw al vanaf de eerste dag dat het uitkwam, en speel het nogsteeds als het even uitkomt :D

Het spel verveelt ook niet zo erg, omdat je altijd nog kan drugsdealen, politie zo hard mogelijk tegen dingen kan opbotsen, en natuurlijk enorme chaos creeëren :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb het jammer genoeg nog niet kunnen spelen :N

Maar ik denk niet dat ik het de moeite waard vind om het te kopen. Ik heb een PS2, PSP en een laptop, kan ik allemaal gta op spelen, ik vind het goed.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze moeten ook kijken wat een DS wel aan kan en niet.

Want een DS kan alleeen deen getekende verise aan.

En een pc, PS2, PS3, PS3, PSP en WII kan wel zulke goede beelden aan(zo als GTA IV)

Dus daarom ziet het er ook zo raar uit.

mvg.Kratod

Hopelijk komt GTA Chinatown wars op de pc en ps2 enz:P

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

dan ze t eens op den wii maken ei

ma waarom in gods naam 4 jaar na gta liberty stories en toch zo slechte camera en beeld

ik speelde het al, en ik vind dat het echt zuigt!!!! geef me liever san andreas of vice city!!!

mee eens :tu:

Ga het spelen dan. Dan weet je hoe grappig het kan zijn.

moet nie ebben da stom spel (en daarbij ferre betekend int latijn dragen)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als ik Gta speel heb ik altijd zo'n gevoel van: Dit is realistisch en gaaf. :Y

Bij Chinatown wars heb ik dat zeker!

Het is echt een gaaf spel!!!

En het maakt nintendo ook weer wat harder.

Dus dit spel is vet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hai, vind ik een stom GTA game ik heb bijna alle GTA gespeeld behalve GTA 1 tot GTA 2 en die waren leuk en haden 3D Grapics maar GTA CHinatownwars vind ik niet echt heel goed als ie nou in het 3D was vond ik hem wel goed. Zelf GTA 3 vind ik nog beter.

post-112703-1243689676.jpg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het spel IS 3D hoor blinde kip. Dit spel is zeker wel 100000000000x beter dan GTA 1 en 2. Dat is nu in deze tijd gewoon meuk. GTA III is ook 3D en is op de PC en PS2. Die kunnen veel meer hebben dan dat miezerige ding van Nintendo. Qua mogelijkheden overstemt CW III geheel hoor.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ga het spelen dan. Dan weet je hoe grappig het kan zijn.

moet nie ebben da stom spel (en daarbij ferre betekend int latijn dragen)

Wat ben jij een n00b zeg. :ch:

Ik krijg echt **** van die kerels die beginnen te voorordelen. Jullie losers geven alleen maar om GFX en geen reet om gameplay. Ga een leven zoeken ofso. Je hebt het spel nog niet eens gespeeld en je vind het stom?

Serieus jongen als jij altijd gaat vooroordelen kom je niet ver.

OT: Zelf heb ik het nog niet gespeeld,maar als deze gereleased is voor de PSP ga ik hem zeker halen. :)

Lijkt me een erg gaaf spel. ;) Overigens vind ik het zeer goed van Rockstar dat ze echt het maximale hebben gehaald uit de DS,niet iedereen krijgt dat zomaar klaar. Zelf heb ik geen DS,maar ik vind het leuk dat de DS gamers nu ook een GTA hebben. I don't give a fuck of het er nou lelijk uitziet of niet,gameplay boven alles! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...