Jump to content

Xbox 360 ring of death


thedutchrocks

Xbox360  

31 leden hebben gestemd

  1. 1. Xbox360 ring of death wat vind je er van?

    • Totaal de begrijpen ik vind het geen probleem
      9
    • Ben er niet blij mee maar ken er mee leven
      10
    • Als ik dit had geweten had ik hem niet gekocht
      11
  2. 2. Ring of death wis je hier wat van?

    • Ja,Maar heb hem toch gekocht
      16
    • Nee,Maar ik had hem toch gekocht
      5
    • Nee,als ik dit had geweten had ik hem niet gekocht
      3
    • Ik heb vanwege ring of death niet gekocht
      6


Recommended Posts

Gewoon de instructies van Dieko volgen. HIER is het nummer van Microsoft te vinden.

En A.U.B. geen meningen plaatsen over de RRoD, daar zijn al genoeg topics over! Anders word het toch alleen maar spammen.

>>> Door Ikkes: Volgens mij is het toch niet de bedoeling dat je als lid dit soort dingen roept, het wordt ook wel eens moderator gedrag genoemt. Hetgeen niet echt gewenst is op dit forum!<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon de instructies van Dieko volgen. HIER is het nummer van Microsoft te vinden.

En A.U.B. geen meningen plaatsen over de RRoD, daar zijn al genoeg topics over! Anders word het toch alleen maar spammen.

Ik heb ze gebeld moet ik nu afspraak maken.

HIER dan op hardwire?

Bewerkt: door thedutchrocks
Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon de instructies van Dieko volgen. HIER is het nummer van Microsoft te vinden.

En A.U.B. geen meningen plaatsen over de RRoD, daar zijn al genoeg topics over! Anders word het toch alleen maar spammen.

Ik heb ze gebeld moet ik nu afspraak maken.

HIER dan op hardwire?

Waar heb jij het over? ''Hardwire''?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook gewoon op ebay voor 10 dollar (ongeveer 7 euro 50) een repair kit bestellen.

Werkt prima (als je het goed instaleert tenminste), ideaal als je omgebouwde /2de handse / geen garantie meer hebt :tu:

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon de instructies van Dieko volgen. HIER is het nummer van Microsoft te vinden.

En A.U.B. geen meningen plaatsen over de RRoD, daar zijn al genoeg topics over! Anders word het toch alleen maar spammen.

Ik heb ze gebeld moet ik nu afspraak maken.

HIER dan op hardwire?

Waar heb jij het over? ''Hardwire''?

ja moet daar op klikken om een afsrpaak de maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon de instructies van Dieko volgen. HIER is het nummer van Microsoft te vinden.

En A.U.B. geen meningen plaatsen over de RRoD, daar zijn al genoeg topics over! Anders word het toch alleen maar spammen.

Ik heb ze gebeld moet ik nu afspraak maken.

HIER dan op hardwire?

Waar heb jij het over? ''Hardwire''?

ja moet daar op klikken om een afsrpaak de maken?

Oh, HARDWARE. Ja, die optie moet je kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon de instructies van Dieko volgen. HIER is het nummer van Microsoft te vinden.

En A.U.B. geen meningen plaatsen over de RRoD, daar zijn al genoeg topics over! Anders word het toch alleen maar spammen.

Ik heb ze gebeld moet ik nu afspraak maken.

HIER dan op hardwire?

Waar heb jij het over? ''Hardwire''?

ja moet daar op klikken om een afsrpaak de maken?

Oh, HARDWARE. Ja, die optie moet je kiezen.

Met een beetje gezond verstand had je echt wel begrepen dat hij hardware bedoelde hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, wat je nooit moet doen is je zelf in je Xbox beginnen te klooien. Het gevolg daarvan (als je het wel doet) is dat je garantie verloopt, en je kan hem ook nog eens onherstelbaar stuk maken. Ik raad je aan om in het vervolg de volgende tips te volgen :

1. Zet NOOIT je Xbox rechtop.

.2 Zet je Xbox niet onnodig lang aan.

3. Beweeg je Xbox niet terwijl hij aan staat.

4. Laat je Xbox niet ombouwen, niet te vertrouwen die gasten.

Hopelijk let je daar in het vervolg (meer) op, maar het hoeft niet als je dat niet nodig vindt.

Link to comment
Delen op andere websites

Al heb je een RRoD, Kan je hem gewoon naar Microsoft sturen, ook al heb je geen garantie meer(met gemodde 360's weet ik het niet)

Ze hebben toegegeven dat de fout van hun komt en niet van de gebruikers dus daarom heb je er levenslang garantie op.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom ZEIKT iedereen nou over die RROD.Iedereen die een Xbox 360 heeft gekocht weet dat hij/zij kans heeft op een RROD.En het is trouwens ook deels Sony's schuld want zij hadden een chipset verkocht aan de eerste lading Xboxen.En elke console/handheld heeft wel zijn gebreken en fouten.Ook de playstaion3.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

En het is trouwens ook deels Sony's schuld want zij hadden een chipset verkocht aan de eerste lading Xboxen.

Daar is helemaal niks van waar. Oke, de Xdoos en PS hebben allebei chips van IBM maar de eerste RRoD kwam doordat wat dingen te dicht op elkaar zaten. Dat zorgde voor oververhitting. Sony heeft niks maar dan ook echt helemaal niks mee te maken.

@schoonmaakmiddel: Oké, dan is dat het. Ik weet het ook niet precies (zat wel een beetje in de buurt met oververhitting) maar het gaat erom dat Sony er niks mee te maken heeft.

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

En het is trouwens ook deels Sony's schuld want zij hadden een chipset verkocht aan de eerste lading Xboxen.

Daar is helemaal niks van waar. Oke, de Xdoos en PS hebben allebei chips van IBM maar de eerste RRoD kwam doordat wat dingen te dicht op elkaar zaten. Dat zorgde voor oververhitting. Sony heeft niks maar dan ook echt helemaal niks mee te maken.

De eerste RRoD kwam niet doordat dingen te dicht op elkaar zaten, maar omdat de koeling gewoon slecht geregelt was door Microsoft, en dat wisten ze ook. Door het gebrek aan goede koeling trekt het moederbord krom en uiteindelijk gaat dan de GPU (het belangrijkste onderdeel van de Xbox360) los zitten. En dit probleem werd veroorzaakt door een simpele factor: goedkoop materiaal. MS wilde het liefste een zo goedkoop mogelijke console op de markt hebben, en dus hebben ze niet altijd de goede keuze qua materiaal gemaakt en daar is de consument de dupe van.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...