Jump to content

Kiki is irritant


MartyCeha

Recommended Posts

Ik zet mn mobiel gewoon uit. klaares kees.

kan je je mobiel dan ook uitzetten? :?

Ja, op de Slaapstand kan dat, dan kunnen mensen je voorlopig niet bellen. Alleen weet ik niet meer hoe dat moet, heb nu geen GTA IV bij me.

Dat doe je door bij 'Options' (in het menu van je GSM) 'Turn Sleep Mode On' te selecteren. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zet mn mobiel gewoon uit. klaares kees.

kan je je mobiel dan ook uitzetten? :?

Ja, op de Slaapstand kan dat, dan kunnen mensen je voorlopig niet bellen. Alleen weet ik niet meer hoe dat moet, heb nu geen GTA IV bij me.

Dat doe je door bij 'Options' (in het menu van je GSM) 'Turn Sleep Mode On' te selecteren. ;)

Leuk om te weten heb ik ook eindelijk is rust xD(enige wat ik doe is met iedereen overal heen gaan en ze bellen altijd op het verkeerde moment heb je net 4 sterrre of so belt kiki weer ....)

Link to comment
Delen op andere websites

Sleep Mode zuigt, hij gaat automatisch uit voor ik het weet. Volgens mij als je naar een Waypoint gaat dan gaat dat ding al automatisch uit, daarom gebruik ik het niet want dan kan ik het om de minuut opnieuw aanzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Sleep Mode zuigt, hij gaat automatisch uit voor ik het weet. Volgens mij als je naar een Waypoint gaat dan gaat dat ding al automatisch uit, daarom gebruik ik het niet want dan kan ik het om de minuut opnieuw aanzetten.

gebruik geen waypoints ken gta goed genoeg om te weten hoe ik moet rijden:P

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...