Arne Bruylants Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Ik ben bezig met de laatste missie van Revenge, out of commission, bij het moment dat je in de helikopter moet klimmen. Welnu, ik zit als een gek herhaaldelijk op A te rammen (Xbox 360), maar Nico weigert gewoonweg in de heli te klimmen zodat deze uiteindelijk neerstort. Kan iemand mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Misschien druk je toch te langzaam of is je controller kapot, het kan van alles zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arne Bruylants Geplaatst: 11 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Misschien druk je toch te langzaam of is je controller kapot, het kan van alles zijn. Nee, aan mijn controller hapert niets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Probeer het eens ingedrukt te houden? Ik heb wel meer manieren voor de PC, maar ik weet niet hoe dingen op de X-Doos werken (op de PC eigenlijk ook niet, ben PS3'er ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Gewoon sneller drukken...? Denk ik, er is geen andere manier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Hier hadden we het zelfde probleem voor de PC. Misschien kan dat je helpen; want veel mensen hebben dit probleem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Ik heb door gewoon rustig met mijn duim op de A knop te drukken gewoon in de heli kunnen komen hoor. Volgens mij is je A-Knop kapot of is je Controller niet helemaal goed aangesloten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Ja, je moet misschien niet zo hard drukken, maar gewoon rustig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreakkk Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 (tijd voor een kut opmerking) time to buy a Ps3! >>> Door Hanneswasco: Als je toch weet dat het een k*t-opmerking is, waarom reageer je dan nog? Zo'n opmerkingen in het vervolg achterwege laten, aub.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arne Bruylants Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 Bedankt voor jullie hulp allemaal. Ik heb gewoon mijn controller naast mijn Xbox neergelegd en hard op die knop zitten rammen, en toen lukte het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.