Jump to content

Heeft cheaten effect op de storyline?


NL-Matthew-NL

Recommended Posts

100% (denk ik), maar als je je stats laat zien en zegt: KIJK IK HEB 100% dan staat er wel altijd bij dat je gecheat hebt. De trots die je hebt van de 100% is dan wel weg. (geld tenminste voor mij.)

Bewerkt: door Koeky7
Link to comment
Delen op andere websites

100% (denk ik), maar als je je stats laat zien en zegt: KIJK IK HEB 100% dan staat er wel altijd bij dat je gecheat hebt. De trots die je hebt van de 100% is dan wel weg. (geld tenminste voor mij.)

Klopt, als je cheat dan is GTA ook niet zo veel meer aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Op alle andere GTA's was het volgens mij niet meer mogelijk om 100% te halen. Maar ik gebruik in deze versie geen cheats. In ieder geval denk k niet dat het kan.
Kleine rectificatie: in verschillende andere GTA's kun je gemakkelijk duizenden cheats gebruiken en dan alsnog 100% halen. In San Andreas ging dit bijvoorbeeld perfect. Bij bijvoorbeeld GTA Vice City was dit echter een stuk lastiger, hoewel het schijnt dat sommige cheats daar wel 'schadelijk' waren en anderen niet, als het ging om het behalen van de 100%.
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, als je cheat dan is GTA ook niet zo veel meer aan.

Hangt van de cheat af... ;) In San Andreas had je bijv. een cheat om je mannetje eruit te laten zien als een clown. :clown: En er was een cheat waarmee de hele stad in vlam en vuur stond, waarbij iedereen begon te vechten en doen. 1 grote chaos.

Dusss...... Hangt een beetje v/d cheat af of GTA er minder leuk door wordt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, als je cheat dan is GTA ook niet zo veel meer aan.

Hangt van de cheat af... ;) In San Andreas had je bijv. een cheat om je mannetje eruit te laten zien als een clown. :clown: En er was een cheat waarmee de hele stad in vlam en vuur stond, waarbij iedereen begon te vechten en doen. 1 grote chaos.

Dusss...... Hangt een beetje v/d cheat af of GTA er minder leuk door wordt. ;)

Ja dat is wel weer waar.

voor een tijdje cheaten is wel leuk alleen GTA is er niet echt om ALTIJD te cheaten ofzo.

Cheaten kan handig zijn voor sommige dingen zoals een missie waarbij je veel mensen moet doden en je bijna geen leven meer heb.

Maar sommige cheats hebben nadelen, en een daarvan is de 100% niet halen (niet dat dat erg is :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb na de storyline ge cheat mijn rank is nu cheating cock .

dus ik zou niet gaan cheaten is niet egt leuke rank

Of de eerste savespot houden voor zonder cheats en de 2e voor met cheats, kan je altijd de 2e nog eens weghalen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...