Jump to content

Hoe kom je op de eilanden?


nieuw1

Recommended Posts

Hallo,

Ik wilde graag weten wat de cheat is om op de eilanden te komen die op het begin nog niet vrijgespeelt zijn.

Ik heb namelijk geen zin om zo lang te spelen voor de eilanden :D vandaar......

Mvg,

Jesse

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn een aantal mogelijkheden

- Gewoon vrijspelen

- Glitches, zoals in de filmpjes wordt uitgelegd

- Savegame Downloaden

Ik heb idd een savegame gedownload,nu kom ik op de eilanden.

Ook door de filmples kom ik met 0% op de eilanden alleen dan na een keer ´´Busted´´ of ´´wasted´´ ben je direct weer terug=gedoe :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Er zijn een aantal mogelijkheden

- Gewoon vrijspelen

- Glitches, zoals in de filmpjes wordt uitgelegd

- Savegame Downloaden

Ik heb idd een savegame gedownload,nu kom ik op de eilanden.

Ook door de filmples kom ik met 0% op de eilanden alleen dan na een keer ´´Busted´´ of ´´wasted´´ ben je direct weer terug=gedoe :N

maar dat kan toch alleen als je een oude ps2 hebt? ik heb zo'n nieuwe, daar kan je geloof ik geen armax mee draaien. of is er een andere manier?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik wilde graag weten wat de cheat is om op de eilanden te komen die op het begin nog niet vrijgespeelt zijn.

Ik heb namelijk geen zin om zo lang te spelen voor de eilanden :D vandaar......

Mvg,

Jesse

Je kunt het ook evengoed met de cheat "Vliegende auto's" doen.

Dan vlieg je over/in Startfish Island, DownTown,...

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt het ook evengoed met de cheat "Vliegende auto's" doen.

Dan vlieg je over/in Startfish Island, DownTown,...

Ik weet niet zeker of die cheat bestaat, volgens mij verwar je je met VC, dit is VCS
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt het ook evengoed met de cheat "Vliegende auto's" doen.

Dan vlieg je over/in Startfish Island, DownTown,...

Ik weet niet zeker of die cheat bestaat, volgens mij verwar je je met VC, dit is VCS

Geen idee.

Ik zal dan de cheat eens proberen op te zoeken.

[EDIT] Ik denk dat ik de cheat heb gevonden:

PS2: Boven, Onder, Links, Cirkel, Driehoek, R1

PSP: Boven, Onder, Links, Cirkel, Driehoek, R

Ik weet niet of hij werkt, proberen maar!

Bewerkt: door RobbieB
Link to comment
Delen op andere websites

ga naar starfish eiland met een truck klim op het dak van de truck en je kan gewoon over het hek heen springen. Heb er ooit een filmpjke van gezien op youtube. je moet je truck wel op een bepaalde manier opstellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Nieuw! Welkom op dit forum!

Eigenlijk ken ik nog een andere manier die ik hier, een jaartje geleden, op dit forum had gelezen. Het vergt wel veel meer moeite dan met die truck en je moet er iets voor gaan doen.

Het draait namelijk allemaal om de taxi missie in Vice City Stories. Eerst en vooral moet je een taxi vinden, wat niet zo heel erg moeilijk is, denk ik. Daarna druk je op pijltje onderaan, op je D pad. Zo word de taxi missie gestart. Als je 50 fares hebt opgehaald en hen naar hun bestemming hebt gebracht. Dit moet je niet na elkaar doen, als je bv. als 27 fares (klanten dus) hebt afgezet, kan je ook de missie stopzetten, en als je deze missie weer herstart, begint de teller weer gewoon op 27.

Back to the point: als je dus die 50 fares hebt opgehaald en naar hun bestemming hebt gebracht, krijg je een beloning daarvoor. Dat is dat je met de taxi kan 'bunny hoppen', dus dat je kan springen met je taxi. Je rijdt door Starfish Island en gaat tot aan de gesloten poort. Daarna ga je naar een tuin van een huis dicht bij die poort, en druk je rechterschouderknop van je PSP in of R1 van je PS2. Zo spring je als het ware van Starfish Island naar die brug. Even een filmpje zoeken... Hebbes..





Er is ook nog een andere manier om naar het tweede eiland te gaan: je gaat naar de riool buis in Escobar International Airport en daar niet zo ver van (de rioolbuis ligt voor een Unique Stunt) ligt de rioolbuis daar. Daar loop je op, en plots word je gewarped naar het golf terrein/eiland. Daar kan je gewoon verder rijden naar het tweede eiland. Het filmpje kan je hieronder vinden.



De makkelijkste manier om het tweede eiland te betreden is al vernoemd, maar deze twee zijn ook doenbaar. Heb je eveneens de taxi missies compleet! ;)

Nog veel plezier met het ontdekken van Vice City Stories!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...