Jump to content

[SA][CLEO]Minigun


Bierbuikje

Recommended Posts

Minigun!

Met deze modification heb je altijd een minigun bij de hand! Een simpele toets indrukken en je kan erop los schieten. Deze mod heeft mij veel werk gekost en veel vragen vooral, maar ik ben eruit gekomen. :)

Wat gebeurt er?

Wanneer je door San Andreas heen loopt dan kan je een minigun spawnen. Stap in de marker en je kan erop los knallen. Als je in een auto zit kan je ook een minigun spawnen. Dan komt er een bagage wagen achter de auto gekoppeld waaruit je met een minigun op de menigte schiet.

Wat zijn de toetsen?

Met toets 7 spawn je een minigun midden op straat. Als je dan nog niet in de marker bent gestapt en je toetst backspace dan is de minigun weer weg. Als je wel in de marker bent gestapt en je drukt backspace is de minigun ook weg.

Als je in de auto zit kan je met toets 7 met de minigun uit de kar achter de auto schieten. Je auto wordt ondertussen niet meer bestuurd dus hij rolt verder. Als je backspace drukt zit je weer achter het stuur en kan je weer rijden.

Hoe gebruik ik dit?

Benodigdheden.

- Grand Theft Auto San Andreas

- Cleo Modification

(Uitleg om cleo te downloaden is hier: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=369224 te vinden.)

Installatie.

Plaats het .CS bestandje in je CLEO folder. Start daarna SAN ANDREAS met compact.exe en alles zou goed moeten gaan. :)

Screens!

minigunspawn.jpg

minigunshootatparasol.png

minigunshootatauto.png

Download!

Download!

Credits.

Gemaakt door: Bierbuikje

Met de hulp van: ZAZ, james227uk en Dutchy3010

Bugs

  • Wanneer je auto hydraulics heeft, hij staat op laag en je rijdt een helling op dan flipt je achterbak en kan je niet schieten. Dan moet je backspace drukken en een betere plek opzoeken.
  • Werkt niet in boot, trein, vliegtuig, helikopter, motor of fiets.

Verder nog bugs? Meld het. :)

Bierbuikje

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bierbuikje

    10

  • Basssss

    3

  • Idol

    3

  • Ultimate-Killer

    3

Nice, heb je ook een pic van de Minigun vanuit een auto? :)

Erg mooi, ik had trouwens nog nooit zo'n minigun met statief gezien. :puh:

Speel jij de missies dan maar nog een keer over. :puh: Met name de missie Air Raid van Zero en Up, Up and Away van Wu Zi Mu. :koffie:

Link to comment
Delen op andere websites

Een zeer mooie mod BB! :tu:

Ook handig wanneer je ingesloten bent.

Je scripting skills worden met elke mod beter!

Ik hoop dat we nog meer van zulke script mods kunnen verwachten! ;)

Grtz RD

Link to comment
Delen op andere websites

Nice, heb je ook een pic van de Minigun vanuit een auto? :)
Erg mooi, ik had trouwens nog nooit zo'n minigun met statief gezien. :puh:

Speel jij de missies dan maar nog een keer over. :puh: Met name de missie Air Raid van Zero en Up, Up and Away van Wu Zi Mu. :koffie:

En hij komt in nog een missie voor van Las Venturas. :)

Een zeer mooie mod BB! :tu:

Ook handig wanneer je ingesloten bent.

Je scripting skills worden met elke mod beter!

Ik hoop dat we nog meer van zulke script mods kunnen verwachten! ;)

Grtz RD

Zeker weten. Er kom nog veel meer. :tu:

En een pic vanuit de auto is de derde, daar schiet hij vanuit de aanhangwagen.

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Nice, heb je ook een pic van de Minigun vanuit een auto? :)
Erg mooi, ik had trouwens nog nooit zo'n minigun met statief gezien. :puh:

Speel jij de missies dan maar nog een keer over. :puh: Met name de missie Air Raid van Zero en Up, Up and Away van Wu Zi Mu. :koffie:

En hij komt in nog een missie voor van Las Venturas. :)

In The Da Nang Thang zit je in een heli met een minigun, alleen de minigun op een statief is niet te zien. :koffie:

Link to comment
Delen op andere websites

Nice, heb je ook een pic van de Minigun vanuit een auto? :)
Erg mooi, ik had trouwens nog nooit zo'n minigun met statief gezien. :puh:

Speel jij de missies dan maar nog een keer over. :puh: Met name de missie Air Raid van Zero en Up, Up and Away van Wu Zi Mu. :koffie:

En hij komt in nog een missie voor van Las Venturas. :)

In The Da Nang Thang zit je in een heli met een minigun, alleen de minigun op een statief is niet te zien. :koffie:

Dat statief staat er alleen maar voor de show. Hij is niet nodig om je in turret mode te laten schieten. Als je in mijn mod in de marker gaat staan dan is het statief gelijk weg en sta je in turret mode, maar je denkt dat je met het statief schiet. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nice, heb je ook een pic van de Minigun vanuit een auto? :)
Erg mooi, ik had trouwens nog nooit zo'n minigun met statief gezien. :puh:

Speel jij de missies dan maar nog een keer over. :puh: Met name de missie Air Raid van Zero en Up, Up and Away van Wu Zi Mu. :koffie:

En hij komt in nog een missie voor van Las Venturas. :)

In The Da Nang Thang zit je in een heli met een minigun, alleen de minigun op een statief is niet te zien. :koffie:

Dat statief staat er alleen maar voor de show. Hij is niet nodig om je in turret mode te laten schieten. Als je in mijn mod in de marker gaat staan dan is het statief gelijk weg en sta je in turret mode, maar je denkt dat je met het statief schiet. ;)

Dat wist ik, ik bedoelde dat je hem alleen nergens als object zou zien in die missie. :koffie:

Link to comment
Delen op andere websites

Nice, heb je ook een pic van de Minigun vanuit een auto? :)
Erg mooi, ik had trouwens nog nooit zo'n minigun met statief gezien. :puh:

Speel jij de missies dan maar nog een keer over. :puh: Met name de missie Air Raid van Zero en Up, Up and Away van Wu Zi Mu. :koffie:

En hij komt in nog een missie voor van Las Venturas. :)

In The Da Nang Thang zit je in een heli met een minigun, alleen de minigun op een statief is niet te zien. :koffie:

Dat statief staat er alleen maar voor de show. Hij is niet nodig om je in turret mode te laten schieten. Als je in mijn mod in de marker gaat staan dan is het statief gelijk weg en sta je in turret mode, maar je denkt dat je met het statief schiet. ;)

Dat wist ik, ik bedoelde dat je hem alleen nergens als object zou zien in die missie. :koffie:

Misschien kun je hem zien staan in de heli als je camhack gebruikt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...