Jump to content

Hyman memorial ODT


vicecityrules

Recommended Posts

Hallo,

ik zoek naar de challenge Hyman Memorial O.D.T. maar ik kan ze niet vinden.

kan iemand me zeggen waar ik die kan beginnen?

alvast bedankt

groetjes VC

Je kan hem waarschijnlijk starten in de buurt van het Hyman Memorial Station, ik geloof dat het een bootrace is ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt

maar er is geen boot in de buurt van dat stadion...

Er is geen bootmissie in de buurt van het stadion.

Je moet een missie doen met een Sanchez doen, je moet ermee een race doen over een parcours in de buurt van het stadion. Het parcours is gelegen aan de waterkant, waar precies weet ik niet.

>>> Door ASPHALT: Het gaat hier niet over de time trails. Als je het goede er niet vanaf weet, laat dat dan ook voor ja svp. <<<

Sorry!

Bewerkt: door RobbieB
Link to comment
Delen op andere websites

Hyman Memorial O.D.T. wordt niet in de buurt van het stadion zelf gestart, zoals je misschien zou verwachten. Je start het door in de Biplane te springen op het vliegveld. Je vindt de Biplane in tweede hanger van onderen. Merk wel op dat luchtvoertuigen er pas na de missie From Zero to Hero komen te staan, de Biplane dus ook.

Dit is overigens een missie voor alleen op de PlayStation 2, wanneer je op de Portable speelt kun je dus lang zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...