Jump to content

[REL] GTA IV Waterlevel Editor


Crypteq

Recommended Posts

Zeg alsjeblieft dat 't kan...

Ja, het kan.

Maar als je het gaat proberen werkt het niet ^_^

Zeg dan gewoon nee... Modden op de PS3 kan niet. Xbox 360 wel, maar dan moet je hem ombouwen, en dan heb je geen Live meer.

Link to comment
Delen op andere websites

@Mevin

Is niet nodig om dubbel te posten, gebruik de "bewerk" knop ;) .

Ontopic:

Nee alleen in single player, want je past je bestanden aan. en volgens mij kan je dan niet meer online spelen.

Ik zou niet zeker weten of het niet werkt, maar om alle bestanden te controleren of ze origineel zijn lijkt mij een beetje overdreven. Je zou het kunnen proberen, maar maak er dan geen misbruik van Mevin :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
@Mevin

Is niet nodig om dubbel te posten, gebruik de "bewerk" knop ;) .

Ontopic:

Nee alleen in single player, want je past je bestanden aan. en volgens mij kan je dan niet meer online spelen.

Ik zou niet zeker weten of het niet werkt, maar om alle bestanden te controleren of ze origineel zijn lijkt mij een beetje overdreven. Je zou het kunnen proberen, maar maak er dan geen misbruik van Mevin :)

welke map heb ik nodig en waar kan ik die vinden? sorry, het is de eerste keer dat ik mod :$

Link to comment
Delen op andere websites

ik neem aan dat het enkel met Patch1 werkt? Want ik heb de vierde en de Mod Patch is v1.0

en daarom werkt de mod patch ook niet, zelfs met Patch1 niet.

Kan je me haarfijn uitleggen wat je moet doen om dit te laten werken? ik wil dit ongelooflijk graag

(sorry, ik ben begin-modder, dus ik ken er geen bal van)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...