Jump to content

The Pirate Bay/piraterij


Mania-92

Recommended Posts

  • Reacties 198
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    27

  • MegaPilot

    25

  • FerryN

    15

  • Jowx

    14

Top Posters In This Topic

Bohh, die reacties van TPB op mailtjes van bv. EA enzo zijn gewoon vet!

Hello and thank you for contacting us. We have shut down the website in

question.

Oh wait, just kidding. We haven't, since the site in question is fully

legal. Unlike certain other countries, such as the one you're in, we have

sane copyright laws here. But we also have polar bears roaming the

streets and attacking people :-(.

Please don't sue us right now, our lawyer is passed out in an alley from

too much moonshine, so please atleast wait until he's found and doesn't

have a huge hangover...

You're free to demand anything you want. So are we. We demand that you

cease and desist sending letters like this, since they're frivolous and

meaningless. Where should I send the bill for the consumed diskspace and

bandwidth?

Thank you for your entertainment. As with all other threats, we will

publish this one on http://static.thepiratebay.org/legal/

//anakata

Of iRacing had een brief gestuurd in .PDF formaat, dit was hun reactie:

annoying.png

Of dit stukje naar Warner Bros:

At least now I'm sure you're not Pinochio, because if you were, your

nose would've crashed into your monitor by now.

Hij heeft wel goeie humor :puh:

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas moet ik jullie mededelen dat The Pirate Bay oficieel is afgelopen. De website is niet meer beschikbaar en ik denk dat het ook niet beschikbaar zal worden. Ik treur om deze beslissing van de Zweedse regering en hoop dat TPB ooit nog terug komt. De website is offline :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Treurig. Hun hele leven zal hierdoor verwoest worden lijkt mij. Stomme rechtzaken tegen TPB :( Als ze nou dezelfde wetten als NL hadden :tu:

In mijn mening mogen die gasten voor de rest van hun leven de bak in.

Milieu hater :ch: Want zie het zo....

  • Downloaden >> Gebruiken >> Verwijderen
  • Kopen >> Gebruiken >> Weggooien

Dus dat brengt weer afval dat niet word gerecycled. Dus tja.... Milieu hater :td: En heb jij nog nooit gedownload? Kom op zeg. Ik weet zeker dat je het zelf ook jammer vind

EDIT: Yeah, hun site is offline!!

Wat een onzin :-( Dat is niet leuk!

Link to comment
Delen op andere websites

Treurig. Hun hele leven zal hierdoor verwoest worden lijkt mij. Stomme rechtzaken tegen TPB :( Als ze nou dezelfde wetten als NL hadden :tu:

In mijn mening mogen die gasten voor de rest van hun leven de bak in.

Milieu hater :ch: Want zie het zo....

  • Downloaden >> Gebruiken >> Verwijderen
  • Kopen >> Gebruiken >> Weggooien

Dus dat brengt weer afval dat niet word gerecycled. Dus tja.... Milieu hater :td: En heb jij nog nooit gedownload? Kom op zeg. Ik weet zeker dat je het zelf ook jammer vind

EDIT: Yeah, hun site is offline!!

Wat een onzin :-( Dat is niet leuk!

Heb ik ooit illegaal gedownload? Daar kan ik hardmondig: 'Nee' op zeggen. Ik heb wel eens gedownload: Demo's van games, Wiiware en DSiware. En wat muziek downloaden betreft, ik heb een Mp3 speler met radio functie, YEAH, Radio for live. En als ik een film wil kijken huur ik er 1.

Ik ben een echte anti-piraat. Alles wat illegaal gedownload is hoef ik niks mee hebben te maken.

Ik moet je wel eerlijk zeggen dat wanneer je een muziek liefhebber bent dat het behoorlijk duur word om veel geld te betalen voor een paar liedjes. Ik luister nooit muziek maar vind wel dat de muziek industrie op een andere manier op hun geld moeten komen.

Bewerkt: door Koeky7
Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik ooit illegaal gedownload? Daar kan ik hardmondig: 'Nee' op zeggen. Ik heb wel eens gedownload: Demo's van games, Wiiware en DSiware. En wat muziek downloaden betreft, ik heb een Mp3 speler met radio functie, YEAH, Radio for live. En als ik een film wil kijken huur ik er 1.

Ik ben een echte anti-piraat. Alles wat illegaal gedownload is hoef ik niks mee hebben te maken.

Ik moet je wel eerlijk zeggen dat wanneer je een muziek liefhebber bent dat het behoorlijk duur word om veel geld te betalen voor een paar liedjes. Ik luister nooit muziek maar vind wel dat de muziek industrie op een andere manier op hun geld moeten komen.

Downloaden van muziek en films is per definitie legaal, dus het "illegaal downloaden" van muziek en films bestaat niet.

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik ooit illegaal gedownload? Daar kan ik hardmondig: 'Nee' op zeggen. Ik heb wel eens gedownload: Demo's van games, Wiiware en DSiware. En wat muziek downloaden betreft, ik heb een Mp3 speler met radio functie, YEAH, Radio for live. En als ik een film wil kijken huur ik er 1.

Ik ben een echte anti-piraat. Alles wat illegaal gedownload is hoef ik niks mee hebben te maken.

Ik moet je wel eerlijk zeggen dat wanneer je een muziek liefhebber bent dat het behoorlijk duur word om veel geld te betalen voor een paar liedjes. Ik luister nooit muziek maar vind wel dat de muziek industrie op een andere manier op hun geld moeten komen.

Downloaden van muziek en films is per definitie legaal, dus het "illegaal downloaden" van muziek en films bestaat niet.

Ok, toch vind ik het niet goed. Ik mijn ogen is het ook illegaal.

Bewerkt: door Koeky7
Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik ooit illegaal gedownload? Daar kan ik hardmondig: 'Nee' op zeggen. Ik heb wel eens gedownload: Demo's van games, Wiiware en DSiware. En wat muziek downloaden betreft, ik heb een Mp3 speler met radio functie, YEAH, Radio for live. En als ik een film wil kijken huur ik er 1.

Ik ben een echte anti-piraat. Alles wat illegaal gedownload is hoef ik niks mee hebben te maken.

Ik moet je wel eerlijk zeggen dat wanneer je een muziek liefhebber bent dat het behoorlijk duur word om veel geld te betalen voor een paar liedjes. Ik luister nooit muziek maar vind wel dat de muziek industrie op een andere manier op hun geld moeten komen.

Downloaden van muziek en films is per definitie legaal, dus het "illegaal downloaden" van muziek en films bestaat niet.

Ok, toch vind ik het niet goed. Ik mijn ogen is het ook illegaal.

>>> Door Jowx: Overbodige provocerende content verwijderd, is nergens voor nodig... <<<

Films en muziek downloaden is legaal, niet zeuren dat je het toch niet vind kunnen.

Jammer dat TPB het zo lastig wordt gemaakt, ze staan gewoon in hun recht. We zijn niet voor niets een rechtsstaat, gaan we opeens omdat veel mensen boe roepen, terugkrabbelen en maar bukken. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik ooit illegaal gedownload? Daar kan ik hardmondig: 'Nee' op zeggen. Ik heb wel eens gedownload: Demo's van games, Wiiware en DSiware. En wat muziek downloaden betreft, ik heb een Mp3 speler met radio functie, YEAH, Radio for live. En als ik een film wil kijken huur ik er 1.

Ik ben een echte anti-piraat. Alles wat illegaal gedownload is hoef ik niks mee hebben te maken.

Ik moet je wel eerlijk zeggen dat wanneer je een muziek liefhebber bent dat het behoorlijk duur word om veel geld te betalen voor een paar liedjes. Ik luister nooit muziek maar vind wel dat de muziek industrie op een andere manier op hun geld moeten komen.

Downloaden van muziek en films is per definitie legaal, dus het "illegaal downloaden" van muziek en films bestaat niet.

Ok, toch vind ik het niet goed. Ik mijn ogen is het ook illegaal.

>>> Door Jowx: Overbodige provocerende content verwijderd, is nergens voor nodig... <<<

Films en muziek downloaden is legaal, niet zeuren dat je het toch niet vind kunnen.

Jammer dat TPB het zo lastig wordt gemaakt, ze staan gewoon in hun recht. We zijn niet voor niets een rechtsstaat, gaan we opeens omdat veel mensen boe roepen, terugkrabbelen en maar bukken. :duh:

Waar slaat dat nou op? Ik zeur niet, ik geef mijn mening. Ik geef gewoon een respons op wat hij tegen mij zegt. Er wordt gevraagt wat je van piraterij vind en van de pirate bay. En ik ben daar op tegen. Ik zeur niet ik geef mijn mening. Is het wanneer iemand anders het ergens anders mee eens is gelijk zeuren? Ik zeg toch ook niet dat je moet ophouden met zeuren als je voor bent?

Bewerkt: door Koeky7
Link to comment
Delen op andere websites

Films en muziek downloaden is legaal, niet zeuren dat je het toch niet vind kunnen.

Jammer dat TPB het zo lastig wordt gemaakt, ze staan gewoon in hun recht. We zijn niet voor niets een rechtsstaat, gaan we opeens omdat veel mensen boe roepen, terugkrabbelen en maar bukken. :duh:

Het downloaden van films en muziek is wel degelijk illigaal als de auteur er geen toestemming voor heeft gegeven. Je gaat me niet wijs maken dat alleen het downloaden van games illigaal is.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Films en muziek downloaden is legaal, niet zeuren dat je het toch niet vind kunnen.

Jammer dat TPB het zo lastig wordt gemaakt, ze staan gewoon in hun recht. We zijn niet voor niets een rechtsstaat, gaan we opeens omdat veel mensen boe roepen, terugkrabbelen en maar bukken. :duh:

Het downloaden van films en muziek is wel degelijk illigaal als de auteur er geen toestemming voor heeft gegeven. Je gaat me niet wijs maken dat alleen het downloaden van games illigaal is.

Apple-Mac

Dat doe ik wel.

De Haarlemse rechtbank zei het volgende in een rechtszaak tegen zoekmp3.nl

"De wetgever heeft bepaald dat het kopiëren van een inbreukmakend/illegaal mp3-bestand voor eigen gebruik, geen strijd met de Auteurswet oplevert."

Daarnaast geven zelfs tegenstanders van downloaden zoals stichting BREIN aan dat het legaal is.

En de uitspraak die jij aanhaalt is onder auteursrechten experts zeer omstreden, volgens hen is het downloaden van films en muziek voor eigen gebruik nog steeds legaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...