Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2009 Als je bij multiplayer bijvoorbeeld Free mode in het huis van playboy-x gaat dan zie je op zijn tv het room creation scherm een deel ervan ik kan geen Screenshot maken omdat ik geen capture apparatuur heb zou iemand voor mij een screen kunnen maken zodat andere mensen het kunnen zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2009 haha grappig wist ik nog niet. Kan je ook via de tv in een andere game gaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2009 haha grappig wist ik nog niet. Kan je ook via de tv in een andere game gaan? nee dat kan niet en het werkt alleen op de ps3 en niet op de xbox de pc weet ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Volgens mij wel . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
riickzor Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2009 Waar kan ik die playboy-x vinden ongeveer? Of moet je dan al heel ver zijn?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Bij een missie The Holland Play moet je Playboy X of Dwayne vermoorden. Als je Playboy X vermoordt krijg je zijn huis dan weet je waar het ligt.[/font] Als je het nu wil weten het ligt in Algonquin - Noorden - Frankfort Ave in Northwood. (vlak bij het park er iets boven bij het Tw@ Internet Café)[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 (bewerkt) In het verleden heb ik ook zoiets gezien, maar dan in een gewoon huis. Zie dit topic. Daar kwam ik het inderdaad ook toevallig tegen. Hieronder heb ik meteen de screenshot gezet: EDIT: Huis van Playboy bevindt zich hier: Click here to view the SnapMap Bewerkt: 25 april 2009 door Kai-ShockWave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 inmiddels ben ik er achter gekomen dat het ook in je 1e savehouse is waar dit plaatje volgens mij ook van is maar zou dit express zijn gedaan of is het een fout? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Ja ik had het ook gezien, maar wel bij het savehouse in Bohan. vond het wel geinig maar meer niet. Alsof je in de game van de game zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
z0nnebril Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Idd, wel funny , wist niet dat je in huizen kon in MP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Idd, wel funny , wist niet dat je in huizen kon in MP Je kan in 1 van je safehouses niet maar voor de rest kan je in erg veel van je huizen en je kan heel veel gebouwen los betreden is altijd wel grappig in Team Deathmatch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 snapmap van px zijn huis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.