Thabit Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 Kan het ook nederlands? <_< Ik kan geen cijfer geven, ik kan geen engels. Reageren
Arjen Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 Kan het ook nederlands? <_< Ik kan geen cijfer geven, ik kan geen engels. Dan kan je beter reageren als je de nederlandse versie hebt gelezen. <_< Waar? Kijk op www.hoegebruikikGoogle.nl.nl. Ontop!c: Even een toevoeging, deze SC lijkt verschrikkelijk veel op Pandora Tomorrow wat ik erg jammer vind. De graphics en maps etc. zullen natuurlijk anders zijn, guards reageren natuurlijk ook anders, maar voor de rest.. :unsure: Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 (bewerkt) Kan het ook nederlands? <_< Ik kan geen cijfer geven, ik kan geen engels. Zit je op de kleuterschool dan??!! <_< Maar komen er ook spellen die nog uit moeten komen? Bewerkt: 29 mei 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
need my speed Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 (bewerkt) Kan het ook nederlands? <_< Ik kan geen cijfer geven, ik kan geen engels. Zit je op de kleuterschool dan??!! <_< Maar komen er ook spellen die nog uit moeten komen? Euh, ik ben 10 en Tahbit is 11 geloof ik, ik kan ook niet zo goed engels, maar wat kan ik daar aan doen? Nou ja, ik heb een vertaal site bij de hand en van mij krijgt het tussen een 9.0 en een 8.5. Bewerkt: 29 mei 2005 door need my speed Reageren
MadMike Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 vet coole game en goed uitgebreid graphics zijn heel goed 9/10 Reageren
RGA Geplaatst: 30 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 Maar komen er ook spellen die nog uit moeten komen? Zo wel leuk zijn kunnen we de volgene keer wel doen!! Reageren
Yohan Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 Kan het ook nederlands? <_< Ik kan geen cijfer geven, ik kan geen engels. Zit je op de kleuterschool dan??!! <_< Maar komen er ook spellen die nog uit moeten komen? Waarom nou weer zo'n hatelijke opmerking Ice Cold.. :rolleyes: Kijk jij dit topic maar ff na... Enne de game is grafisch zo mooi, eigen donker gecreerd enz.. Alleen na mijn mening te snel gereleased naar Pandora Tommorow... Niet dat de game minder is maare omdat sommige mensen bij wijze van spreken nog bezig zijn met Pandora Tommorow en dan alweer een nieuwe is, veel mensen denken dan ook meteen dat het meer van hetzelfde is, dit is niet perse waar... Je kan kiezen of je het level stealth of met geluid gaat spelen (steatlh is wat je gewent bent) en met geluid kan je makkelijker het level door omdat je dan geluid mag maken... Deze game krijgt van mij een 8.. Vond t eerste en 2e deel al super, dit komt door me vooirliefde voor mensen in hun nek steken.. (nahh just kiddin' ) Reageren
RGA Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Er wordt bijna niet meer gereageerd op de oude games iemand ideeen voor een nieuwe game of plaats maar een game!! Reageren
RGA Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) NIEUWE GAME: Batllefield 2 Kijk ook naar dit filmpje over de game: http://www.gammo.nl/player.php?sid=472 ALLEMAAL RATEN!! Bewerkt: 20 juni 2005 door robbie Reageren
-R-R- Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Check hier een Splinter Cell: Chaos Theory review. Ik geef de game een 9. Battlefield 2 kan je nog geen cijfer geven want de game komt pas donderdag uit. Reageren
RGA Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Check hier een Splinter Cell: Chaos Theory review. Ik geef de game een 9. Battlefield 2 kan je nog geen cijfer geven want de game komt pas donderdag uit. ik dacht vrijdag. maar we kunnen er vast over praten Reageren
Stino Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Battlefield krijgt van mij een 8.5, omdat de battlefield-reeks gewoon vet is. Mischioen zijn de graphics niet ál te goed, maar deze game moet ik zeker hebben. Hij lijkt me vooral online leuk B) Reageren
Yohan Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Battlefield 2 ziet er grafisch geweldig uit.. Alleen wat ik ook al met 1942 had toen ik online ging, hing iedereen maar een beetje de rambo uit. Het is een war game, en je zit in een team duz hoor je samen te werken... Maare neej iedereen voelt zich te goed om samen te werken. Hopelijk is dit veranderd op Battlefield 2. What ik heel cool vond was dat een mannetje (tijdens wars bijv.) in een soort satteliet kon gaan zitten en zo artillerie droppen op enemies en je team up 2 date houden.. EAgames mag nu wel weer een hele nieuwe game bedenken want al hun games worden nu uitgemolken naar mijn mening. Maar toch goed werk EA Battlefield 2 word gegarandeerd weer een bestseller.. Reageren
Stino Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Battlefield 2 ziet er grafisch geweldig uit.. Alleen wat ik ook al met 1942 had toen ik online ging, hing iedereen maar een beetje de rambo uit. Het is een war game, en je zit in een team duz hoor je samen te werken... Maare neej iedereen voelt zich te goed om samen te werken. Hopelijk is dit veranderd op Battlefield 2. What ik heel cool vond was dat een mannetje (tijdens wars bijv.) in een soort satteliet kon gaan zitten en zo artillerie droppen op enemies en je team up 2 date houden.. EAgames mag nu wel weer een hele nieuwe game bedenken want al hun games worden nu uitgemolken naar mijn mening. Maar toch goed werk EA Battlefield 2 word gegarandeerd weer een bestseller.. Battlefield Vietnam zag er niet zó goed uit, maar was wel te vet! Nu zal ie nog vetter worden omdat er nog meer voertuigen zijn en het spel er graphisch beter uit ziet! Ik zal deze game ook zeker online gaan spelen als ik hem heb :lol: En van die rambo's kom ik zovaak tegen, soms denken ze zo goed te zijn dat ze hun eigen teamgenoten neerschieten om plaats te maken in een voertuig :o Reageren
MadMike Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 lijkt me een toffe game vooral de graphics zijn wel tof ik geef 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.