Jump to content

Checkpoint Charlie


stibie

Recommended Posts

Eerst een snel vraagje:

Is deze missie noodzakelijk voor de laatste 2 missie's. Of is dit gewoon een zijmissie ?

Nog verdere tips moest dit niet meetellen voor de laatste 2 missies ?

Deze heb je niet noodzakelijk nodig. Je hebt 5 bedrijven nodig om de laatste 2 missies te kunnen doen. Checkpoint Charlie sla ik altijd over, omdat dat de moeilijkste is (vind ik) uit het spel.

De bedrijven die ik zou doen:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Eerst een snel vraagje:

Is deze missie noodzakelijk voor de laatste 2 missie's. Of is dit gewoon een zijmissie ?

Nog verdere tips moest dit niet meetellen voor de laatste 2 missies ?

Deze heb je niet noodzakelijk nodig. Je hebt 5 bedrijven nodig om de laatste 2 missies te kunnen doen. Checkpoint Charlie sla ik altijd over, omdat dat de moeilijkste is (vind ik) uit het spel.

De bedrijven die ik zou doen:

huh ik dacht dat je er 5 nodig had, en nog de print works??

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Nee, alleen de Printworks en nog een paar bedrijven, je merk vanzelf wel wanneer je gebeld wordt door Sonny, volgensmij moet je er sowieso 3 hebben, aangezien de couriers tijdens de één na laatste missies naar 3 verschillende bedrijven gaan, je zult er dus minstens 3 moeten hebben is de logische gedachte.

Checkpoint Charlie moet je voor 100% één keer doen. Je kunt 'em erna nog vaker doen, de weerstomstandigheden en de tijd die je krijgt zullen dan ook minder worden, zo erg zelfs dat je 'em alleen nog met de Squalo kunt halen, maar wel een leuke uitdaging als je die nog zoekt. De beloning loopt ook op, tot maximaal $15.000, dus als je goed bent met boten en je hebt geld nodig is dit je kans.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, alleen de Printworks en nog een paar bedrijven, je merk vanzelf wel wanneer je gebeld wordt door Sonny, volgensmij moet je er sowieso 3 hebben, aangezien de couriers tijdens de één na laatste missies naar 3 verschillende bedrijven gaan, je zult er dus minstens 3 moeten hebben is de logische gedachte.

Dat is niet waar. Je moet de Print Works hebben voltooid + de missie Copland + 5 andere bedrijven. In de missie Cap the Collector, Forelli's mannetjes naar de Boat Yard, Sunshine Autos en de Malibu Club. Als je deze alledrie bezit is de missie het makkelijkst. En een tip voor die missie: Als een collector niet bij het asset kon komen, dan gaat de volgende collector niet naar het volgende bedrijf, maar die gaat dan naar het asset dat je net verdedigd hebt. Als je zo de eerste collectors neerschiet voordat ze het geld bij de Boatyard kunnen halen. Kun je daar gewoon blijven wachten op de volgende collectors.

En over Checkpoint Charlie, ik vind die missie helemaal niet moeilijk. De missie heeft wel eens waar een tijdmeter, maar pak gewoon de Squalo (de boot met de grote spoiler) en neem gewoon je tijd. Wel flat-out op de rechte stukken, maar bij die jumps kun je het gerust iets langzamer doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik gaf ook alleen aan dat 3 bedrijven de logische gedachte was, aangezien er 3 collectors zijn, je zou kunnen proberen om deze 3 juist niet te doen, en dan wachten tot je een telefoontje krijg om te kijken of je ook echt die 3 nodig heb, of dat het om 3 willekeurige bedrijven gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...