jojogta3 Geplaatst: 7 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2004 ik vind het heel jammer dat de spand express gaat wie nog meer? maar....., ik vind het wel een goed verhaal jij vernietigt de spand express auto's en vermoord de werknemers en daardoor gaat het bedrijf fajiet best wel goed verhaal dus <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 8 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2004 Ik vindt de spand express nu niet ZO bijzonder, eigenlijk, maar dessalniettemin; Hij rijdt gewoon door de straten bij mij, en ik heb GTA; VC al uitgespeeld Hoe je dat doet; Zie het topic over favorite auto's, ergens in het Vice City General forum. Tis hartstikke simpel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2004 Ehm... wat is een Spand Express :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 9 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2004 Ehm... wat is een Spand Express :huh: Een soort bedrijf denk ik! Het heeft iets met bouwvakker te maken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2004 :blink: En, wat is er dan zo boeiend aan een bouwvakker-bedrijf? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 10 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2004 Nee, de Spand Express is een bestelwagen die bij het bedrijf Spand Express hoort. Hij rijdt rond totdat je dat bedrijf opdoekt (Die missie met die rel, van Avery) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2004 En wanneer hij rond rijdt, wat kan je er dan mee? (op de vragen-tour ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 11 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2004 alles is leuk aan vc behalve...uhhm........dat de eilanden best klein zijn(ze konden groter) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 12 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2004 Ik vind het wel irritant dat de politie alleen achter jou aangaat als je schiet, als iemand anders op je schiet dan doet de politie niks :huh: Ook vind ik het best irritant dat, als je met een missie bezig bent de politie gelijk achter je aankomt en je dan neerschiet of oppakt, het hoort er ook wel bij vind ik, maar dan kunnen ze beter aan het eind van de missie doen als je eigenlijk klaar bent met de missie maar je moet alleen nog terug gaan naar je opdrachtgever. Hopelijk hebben ze dat in SA ietsje verbeterd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 18 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2004 Ook vind ik het best irritant dat, als je met een missie bezig bent de politie gelijk achter je aankomt en je dan neerschiet of oppakt, het hoort er ook wel bij vind ik, maar dan kunnen ze beter aan het eind van de missie doen als je eigenlijk klaar bent met de missie maar je moet alleen nog terug gaan naar je opdrachtgever. Die vat ik niet helemaal :huh: Bedoel je dat je het irritant vindt dat de politie achter je aankomt tijdens een missie? Da's toch juist wat het moeilijk maakt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 18 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2004 ja anders had ik vice city wel in 5 minuten uitgespeeld als er geen politie's kwamen maar goed alles is leuk aan vicecity behalve.....nouja als je bijvoorbeeld een kogel door iemand heen jast dan vliegt meteen zijn kop eraf dit zou eigenlijk gewoon een gaatje moeten zijn en daarna hopeloos neervalt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 18 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2004 Och, zo'n headshot heeft wel z'n charme, vind ik. Nu ik erbij stilsta, ik mik altijd op het hoofd :lol: Alleen in die missie dat je die gangwar met de Haïtans moet winnen, daar is dat 'plop' geluidje wanneer die sniper schiet wel heel fake, ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 19 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2004 dat is niet aleen bij het hoof ook bij zun armen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 19 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2004 ik vind niets leuk aan die wagen maar toch je krijgt wel een wagen minder balen <_< :angry: :blink: :unsure: :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 19 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2004 wil je nou meer of minder wagens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.