Jump to content

alles is leuk aan vicecity behalve.....


jojogta3

Recommended Posts

ik vind het heel jammer dat de spand express gaat wie nog meer?:D

maar.....,

ik vind het wel een goed verhaal jij vernietigt de spand express auto's en vermoord de werknemers en daardoor gaat het bedrijf fajiet best wel goed verhaal dus <_< :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt de spand express nu niet ZO bijzonder, eigenlijk, maar dessalniettemin; Hij rijdt gewoon door de straten bij mij, en ik heb GTA; VC al uitgespeeld :puh:

Hoe je dat doet; Zie het topic over favorite auto's, ergens in het Vice City General forum. Tis hartstikke simpel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel irritant dat de politie alleen achter jou aangaat als je schiet, als iemand anders op je schiet dan doet de politie niks :huh:

Ook vind ik het best irritant dat, als je met een missie bezig bent de politie gelijk achter je aankomt en je dan neerschiet of oppakt, het hoort er ook wel bij vind ik, maar dan kunnen ze beter aan het eind van de missie doen als je eigenlijk klaar bent met de missie maar je moet alleen nog terug gaan naar je opdrachtgever.

Hopelijk hebben ze dat in SA ietsje verbeterd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook vind ik het best irritant dat, als je met een missie bezig bent de politie gelijk achter je aankomt en je dan neerschiet of oppakt, het hoort er ook wel bij vind ik, maar dan kunnen ze beter aan het eind van de missie doen als je eigenlijk klaar bent met de missie maar je moet alleen nog terug gaan naar je opdrachtgever.

Die vat ik niet helemaal :huh: Bedoel je dat je het irritant vindt dat de politie achter je aankomt tijdens een missie? Da's toch juist wat het moeilijk maakt?

Link to comment
Delen op andere websites

ja anders had ik vice city wel in 5 minuten uitgespeeld als er geen politie's

kwamen

maar goed alles is leuk aan vicecity behalve.....nouja als je bijvoorbeeld een kogel door iemand heen jast dan vliegt meteen zijn kop eraf dit zou eigenlijk gewoon een gaatje moeten zijn en daarna hopeloos neervalt

Link to comment
Delen op andere websites

Och, zo'n headshot heeft wel z'n charme, vind ik. Nu ik erbij stilsta, ik mik altijd op het hoofd :lol:

Alleen in die missie dat je die gangwar met de Haïtans moet winnen, daar is dat 'plop' geluidje wanneer die sniper schiet wel heel fake, ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...