xgaming Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 - De ATI Radeon HD3850: (vanaf €109,-)Dit is een AGP kaart, en kan de nieuwste games redelijk draaien draaien. Een mid-range AGP kaart. GTA IV kan op: low/medium GTA SA kan op: high Crysis, Far Cry 2 kan op: medium Gewoon een typo Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) - De nVidia Geforce 7600GT: (vanaf €99,-)Dit is een AGP kaart, en kan de nieuwste games niet draaien draaien. Het is de beste een laatste AGP kaart van nVidia. - De ATI Radeon HD3650: (vanaf €72,-) Dit is een AGP kaart, en kan de nieuwste games redelijk draaien draaien. Een mid-range AGP kaart. - De ATI Radeon HD3850: (vanaf €109,-) Dit is een AGP kaart, en kan de nieuwste games redelijk draaien draaien. Een mid-range AGP kaart. 3 keer 'draaien' teveel. Edit: Woeps, te laat. Bewerkt: 19 april 2009 door MegaPilot Reageren
Sprunk Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ow, haha. Dat krijg je van al dat ge knip en plak. Reageren
ikt Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Onzinnig topic voor mensen met specifieke eisen. Iedereen gaat er blijkbaar vanuit dat de CPU ook even oud is als de komende GPU. Nou, jullie hebben het dik mis. Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) Ik snap niet echt het doel van dit topic, aangezien je dit soort dingen ook makkelijk zelf op kan zoeken... Stel dat er nou nog wat nuttige informatie bij stond, maar behalve dat erbij staat dat 'ie nieuwe spellen redelijk kan draaien, staat er ook helemaal niks extra's bij. En zoals Ikt ook al zei, mensen zijn altijd veel specifieker opzoek naar een kaart die bij hun CPU past en dergelijke. En als laatste een cruciaal punt: het topic is slordig getypt. Overal kleine typfoutjes die je steeds terug ziet, bijvoorbeeld 'dan' in plaats van 'dat'. Bewerkt: 19 april 2009 door Galiorix Reageren
.Senne Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 @hierboven: er worden nogal veel topics gemaakt met 'ik zoek een videokaart'. Dan kan je hier een kijkje nemen en vragen stellen.. Over de GTX260: GTA IV kan met alles op high nog behoorlijk draaien, 25 FPS... Reageren
Limbolander Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Heb nu ook AGP toegevoegd.Verder denk ik dat het wel allemaal klopt. Ik kan het natuurlijk niet 100% zeker zeggen, want ik heb al die kaarten niet. Als iemand een van deze kaarten heeft, en ziet dat een game hoger kan dan staat aangegeven. Wil je dit dan even melden? je snapt natuurlijk ook wel dat dat aan heel veel punten ligt? als ik mijn resolutie op 640x480 zet dan kan ik ook elk spel op high aan.. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Een HD3650 kan SA wel op very high, maar de HD3850 slechts op High? Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Huh, kan de HD3870 GTAIV wel op high aan? Mij is verteld dat ie net medium aankan Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 de HD3870 kan GTA IV niet op High, 9600GT kan GTA IV niet op high (confirmed door vriend) 9800GT kan het ook niet op high draaien mits je het vloeiend wil draaien. (confirmed door mij) Reageren
Limbolander Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) Heb nu ook AGP toegevoegd.Verder denk ik dat het wel allemaal klopt. Ik kan het natuurlijk niet 100% zeker zeggen, want ik heb al die kaarten niet. Als iemand een van deze kaarten heeft, en ziet dat een game hoger kan dan staat aangegeven. Wil je dit dan even melden? je snapt natuurlijk ook wel dat dat aan heel veel punten ligt? als ik mijn resolutie op 640x480 zet dan kan ik ook elk spel op high aan.. Een HD3650 kan SA wel op very high, maar de HD3850 slechts op High? Huh, kan de HD3870 GTAIV wel op high aan? Mij is verteld dat ie net medium aankan de HD3870 kan GTA IV niet op High, 9600GT kan GTA IV niet op high (confirmed door vriend) 9800GT kan het ook niet op high draaien mits je het vloeiend wil draaien. (confirmed door mij) leer ff lezen. Bewerkt: 19 april 2009 door Scrtz Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Als conclusie op Scrtz' post: zet er anders gewoon even bij: "Dit geld alleen als je processor en het geheugen geen bottleneck vormen". Want dat is natuurlijk cruciaal. Reageren
Sprunk Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) Ik zal ook de mimimum systeemeisen erbij posten, dat lijkt me handiger dan hoe het nu is. Maar iedereen heeft maar kritiek op mij. Maar is er iemand die het beter kan dan? Afkraken is altijd wel makkelijk naturlijk, maar bewijs maar dat je zelf beter kan. Bewerkt: 19 april 2009 door Sprunk Reageren
Limbolander Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ik zal ook de mimimum systeemeisen erbij posten, dat lijkt me handiger dan hoe het nu is.Maar iedereen heeft maar kritiek op mij. Maar is er iemand die het beter kan dan? Afkraken is altijd wel makkelijk naturlijk, maar bewijs maar dat je zelf beter kan. Het gaat niet om beter kunnen of niet, en ook niet om het afkraken ervan, een spel op low/mid/high kunnen draaien wordt bepaald door vele factoren en niet alleen je grafische kaart, daar komt ook nog bij kijken met hoe jij je pc onderhoudt en of die wel regelmatig geupdate wordt en ga zo maar door. Je kunt bijna geen advies topic maken over een bepaald hardware onderdeel omdat de rest ook belangrijk is om een bepaalde applicatie te kunnen draaien, en ik denk dat je zelf ook genoeg hebt gezien dat er nog mensen hier op het forum zijn met bij wijze van spreke een pentium 3 voor hun neus en dan denken te menen dat ze met een grafische kaart upgrade wel gta IV of crysis kunnen draaien. Hoop dat het nu duidelijk is. Reageren
.Senne Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Sprunk zal 't wel bekijken uit één standpunt en het zo allemaal beoordelen, bijvoorbeeld op 1024 * 768 fzo. En volgens mij ga je geen GTX295 kopen als je een pentium IV in je pc hebt zitten. Maar de hoofdzaak van dit topic is het opsommen van alle kaarten die te verkrijgen zijn, met alle nodige informatie en budget. Mensen die vragen hebben, kunnen ze toch altijd hier posten. Dan kan men aanraden welke kaart bij welk systeem past enzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.