Jump to content

Het "ik zoek een nieuwe grafische kaart" topic


Sprunk

Recommended Posts

Is deze misschien ook een optie? En maakt het ook veel uit of de videokaart 512 mb of 1 gb heeft?

Maar is het nou zo dat de 8800 GT met 512mb beter is dan de 9500 GT met 1gb, want de Nvidia 9500 GT met 1gb kan ik in de stad krijgen voor €70,-

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 318
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    27

  • Hayte

    23

  • Galiorix

    22

  • onbekendeIV

    21

Met de 4830 en de 8800GT kan je GTA IV gewoon fatsoenlijk spelen, met de 9500GT niet. Punt.

Het is wel mogelijk, want ik heb het zelf meegemaakt. Al was het op lowst van het lowst en zoog het hard. Dus ja, als je met 15FPS GTA IV wil spelen ga vooral voor de 9500GT.

Dus ga voor de 4830 Of de 8800GT, kijk maar welke goedkoper is. De prestatie's zijn ongeveer hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

Op aanraden van jullie heb ik toch maar besloten een nieuwe videokaart aan te schaffen.

Het gaat de ATI Radeon HD 4870 worden:) Kan hem tegen inruiling van mijn huidige videokaart (GeForce 9600GT) Krijgen voor €40 pleuries:)

Link to comment
Delen op andere websites

Op aanraden van jullie heb ik toch maar besloten een nieuwe videokaart aan te schaffen.

Het gaat de ATI Radeon HD 4870 worden:) Kan hem tegen inruiling van mijn huidige videokaart (GeForce 9600GT) Krijgen voor €40 pleuries:)

doe je goed, ben je meteen van je oude af :)

Link to comment
Delen op andere websites

Op aanraden van jullie heb ik toch maar besloten een nieuwe videokaart aan te schaffen.

Het gaat de ATI Radeon HD 4870 worden:) Kan hem tegen inruiling van mijn huidige videokaart (GeForce 9600GT) Krijgen voor €40 pleuries:)

doe je goed, ben je meteen van je oude af :)

Precies, en met een beetje geluk wordt het ook nog door papa en mama betaald :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...