Jump to content

Het "ik zoek een nieuwe grafische kaart" topic


Sprunk

Recommended Posts

  • Reacties 318
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    27

  • Hayte

    23

  • Galiorix

    22

  • onbekendeIV

    21

Ik zal even alles doorlezen en hier plaatsen. :)

Ik zal dit topic bijwerken wanneer nodig. bijvoorbeeld wanneer er nieuwe kaarten komen, of een prijswijzigingen, of wat dan ook. Er staat in dit topic dus altijd een actueel aanbod met grafische kaarten!

Dit is een mid-range grafische kaart, en kan goed meekomen om de nieuwste games te kunnen afspelen. Het is geen topper, maar als je het niet erg vindt om niet alles op high te hebben, voldoet deze kaart. GTA IV bijvoorbeeld gaat op medium setting erg goed draaien!

Dit is een mid-range/high-end grafische kaart, en is kan de nieuwste games goed draaien. Beter dan één van de meest verkochten kaarten ooit, de 8800GT. De prestaties zijn zeer goed te noemen, voor het bedrag wat je ervoor betaaldt. GTA IV gaat medium/high kunnen worden gespeeld.

Dit is een high-end grafische kaart, en kan de nieuwste games makkelijk aan. Is beter dan de GTX260, en dant merk je! Deze kaart is door nVidia gemaakt om te concurreren met de HD4890, en is zelfs iets beter.

Dit is een echte high-end top grafische kaart, en kan de nieuwste games makkelijk aan. Is beter dan de GTX275. Kan Crysis op Vista met gemak op Very High afspelen. Mist Mits de rest van je PC daar ook toe in staat is. Je zual versteld staan hoe mooi Crysis kan zijn als je zeker jaart (?)Deze kaarthebt.

- De ATI Radeon HD4870: (vanaf €154,09)

Dit is een high-end grafische kaart, en kan de nieuwste games erg goed afspelen. ATI staat bekend om haar goede prijs/kwaliteit verhouding, en dan zie je duidelijk terug in zijn prijs. Deze is nog een tandje beter dan de HD4850. Kan IV zonder grote problemen op High draaien, mist Mitsde rest van je systeem voldoende is.

Grafische kaarten kun je bestellen op Alternate, of op Azerty. Prijzen zijn van Azerty. Wellicht dat je een bepaalde kaart ergens anders goedkoper vindt. Hiervoor kun je kijken op de website van tweakers.net. Daar hebben ze een pricewatch!. Het kan je zomaar euro's schelen. Alternate en Azerty zijn de beste online hardwareshops, maar dat betekend niet dat ze het goedkoopst zijn.

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Installeer firefox als je dat nog niet hebt, daar zit tegenwoordig een ingebouwde spellingscontrole in :) en anders kun je nog een mod vragen of die voor jou het topic wil editten op spelfouten.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, de meeste van deze fouten komen juist door FF. Zeker jaar??? hallo, ik ben wel gek maar ben ook weer niet zó gek. ^_^

Volgens mij is alles nu goed geschreven. ^_^

ik ga vanaf nu elke post 2x doorlezen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Hallo,

Is het het waard om nu een GTX260 te kopen of moet ik dan over een jaar al weer een nieuwe kaart kopen om nog redelijk mee te gaan?

tja dan moet je jezelf afvragen:

Is je huidige kaart nog goed zat om de games van nu aardig te kunnen draaien, en krijg je geen bottleneck vorming tussen de rest van je specs?

Speel je wel genoeg high-end games of meer wat van de iets oudere generaties?

Vergeleken met wat goedkopere kaarten, is het die ~50 euro dan wel waard om een GTX260 te halen?

Ligt er gewoon aan wat de rest van je specs dus zijn en hoeveel je gamed en wat voor games, en op dat weet je zelf het beste antwoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu een 8800GTS, Die de verkoop in zal gaan al koop ik een nieuwe kaart.

Ik speel GTAIV, Farcry2, COD4&5, WoW, GTA:SA,SA:MP, Fallout3 enz.

Dus nieuwe games maar ook oude games. Maar is het het waard om nu die kaart te kopen? Of is hij over 1 jaar dan al weer verouderd omdat de graphics in games opeens zo hoog worden?

Of moet ik wachten tot de andere GTX 2xx en de HD48xx kaarten wat in prijs zakken?

Bewerkt: door djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg: GTS250? _O_

Soms komt die de HD4850 nog voorbij ook. En hij is iets minder dan de GTX260 maar kan al die games die jij opsomde op High draaien.

(De GTS250 is een nieuwere versie van de 9800GTX+, voor mensen die ook die namechanches niet kunnen bevatten)

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg: GTS250? _O_

Soms komt die de HD4850 nog voorbij ook. En hij is iets minder dan de GTX260 maar kan al die games die jij opsomde op High draaien.

(De GTS250 is een nieuwere versie van de 9800GTX+, voor mensen die ook die namechanches niet kunnen bevatten)

Nee bedankt.

Ik doe liever een grote stap naar voren, want de kaart die ik nu ga kopen wil ik nog voor 2 jaar houden(Ik moet geld sparen voor een scooter)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg: GTS250? _O_

Soms komt die de HD4850 nog voorbij ook. En hij is iets minder dan de GTX260 maar kan al die games die jij opsomde op High draaien.

(De GTS250 is een nieuwere versie van de 9800GTX+, voor mensen die ook die namechanches niet kunnen bevatten)

de GTS250 is ong gelijk aan de hd4850, weet niet waar jij dat allemaal vanaf haalt?

maar dan zou ik richting hd4870/gtx 260 gaan maddox, en tja je kan wel blijven wachten maar je weet zelf ook hoe snel alles verouderd :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

AGP kaarten:

Oudere PC's hebben nog geen PCI-Express slot. Deze PC's maken gebruik van een AGP slot. Voor AGP worden er geen kaarten meer gemaakt. Dit zijn de beste kaarten die je nog kan kopen:

- De nVidia Geforce 7600GT: (vanaf €99,-)

Dit is een AGP kaart, en kan de nieuwste games niet draaien. Het is de beste een en laatste AGP kaart van nVidia.

- De ATI Radeon HD3650: (vanaf €72,-)

Dit is een AGP kaart, en kan de nieuwste games redelijk draaien. Een mid-range AGP kaart.

- De ATI Radeon HD3850: (vanaf €109,-)

Dit is een AGP kaart, en kan de nieuwste games redelijk draaien. Een mid-range AGP kaart.

^_^

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik zoek een nieuwe videokaart voor mijn pc, mijn oude 8600 gs is doorgebrand.

Ik heb ongeveer een budget van 70 - 80 euro en ik zat te kijken naar onder andere de GeForce 9500 gt en de HD4670. Hij moet recente games ongeveer op medium kunnen, want mijn oude kaart kon GTA IV al op medium.

Heeft iemand nog een andere aanrader?

Dit is trouwens de rest van mijn pc.

Computer

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: MEDIONPC

- Computermodel: MS-7502

- Computernaam: PCLINKS

- Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD

- Model: MS-7502

- BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies, LTD

- BIOS Model: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG, versie 6.00 PG

- Aansluitingen: PCI-X (Gebruikt), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Gebruikt)

- Poorten: PRIMARY IDE (Geen), SECONDARY IDE (Geen), FDD (Diskettestation), COM1 (Serieel), COM2 (Serieel), LPT1 (Parallel), Keyboard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), USB0 (USB), USB1 (USB)

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Intel® Core2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz

- Kloksnelheid: 2656 MHz

- Socket: Socket 775

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 2045 MB RAM

- Type(s): 1024 MB RAM (Onbekend, DIMM), 1024 MB RAM (Onbekend, DIMM)

Hardeschijf

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Bestandstype(s): NTFS (C:), FAT32 (D:), NTFS (E:), NTFS (F:), NTFS (G:)

- Grootte: 465.75 GB (49.03 GB (C:) + 19.99 GB (D:) + 49.19 GB (E:) + 116.69 GB (F:) + 230.84 GB (G:) )

- Vrije ruimte: 48.95 GB (2.21 GB (C:) + .89 GB (D:) + 7.04 GB (E:) + 17.5 GB (F:) + 21.31 GB (G:) )

Stations

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Lokale vaste schijf, E: Lokale vaste schijf, F: Lokale vaste schijf, G: Lokale vaste schijf, H: Onbekend, I: Onbekend, J: Verwisselbare schijf, K: Verwisselbare schijf, L: Verwisselbare schijf, M: Verwisselbare schijf, N: Onbekend

- Model(len): C: ST3500830AS IDE, D: Generic Flash HS-CF USB Device USB, E: Generic Flash HS-MS/SD USB Device USB, F: Generic Flash HS-SM USB Device USB, G: USB 2.0 Flash Disk USB Device USB, H: JMLANY HEN0XQRKD2 SCSI CdRom Device, I: HL-DT-ST BDDVDRW GGC-H20N, J: Onbekend, K: Onbekend, L: Onbekend, M: Onbekend, N: JMLANY HEN0XQRKD2 SCSI CdRom Device

Geluidskaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Philips Semiconductors

- Model: Creatix SAA7131, Triple Capture Device

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Standaard-VGA grafische adapter

- Beeldprocessor: Onbekend

- Geheugengrootte: Onbekend

- Stuurprogramma: Onbekend

Beeldscherm

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)

- Model: Algemeen PnP-beeldscherm

- Schermresolutie: x

- Kleurdiepte: Onbekend

- Frequentie: Onbekend

Muis

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Logitech

- Model: Logitech HID-compliant Cordless Mouse

- Aantal knoppen: 0

- Aansluiting: USB

Toetsenbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: HID-toetsenbordapparaat

- Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)

- Functietoetsen: 12

Netwerkkaart

¯¯¯¯¯¯¯

- Model(len): Intel® 82562V-2 10/100 Network Connection (Ethernet 802.3), 802.11 n/g/b Wireless LAN USB Adapter (Ethernet 802.3), Bluetooth PAN Network Adapter (Ethernet 802.3), Hamachi Network Interface ()

- Adressen: IP: 192.168.123.101, MAC: 00:1D:92:23:AA:81, DHCP: 192.168.123.254

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 10.1

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium

- Versie: 6.0.6001

- Service Pack: Service Pack 1

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 2.3.0.23)

http://flitskikker.fl.funpic.org/software/infotool

Bewerkt: door GTAfan054
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...