Jump to content

Het "ik zoek een nieuwe grafische kaart" topic

Recommended Posts

Geplaatst:

nou dan kan je vrij weinig, max is een 3870.

Ik zou, als ik jou was, een complete upgrade doen, die pc is zo verouderd dat een grafische kaart upgrade weinig uit zal gaan halen als je van plan bent nieuwe games te spelen.

• Reacties 318
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sprunk

27

• Hayte

23

• Galiorix

22

• onbekendeIV

21

Geplaatst:

Ik zou, als ik jou was, een complete upgrade doen, die pc is zo verouderd dat een grafische kaart upgrade weinig uit zal gaan halen als je van plan bent nieuwe games te spelen.

Maar ik daar het geld niet voor! :cry:

Geplaatst:

Sparen, want je geld uitgeven aan hardware die binnen de korte keren weer veroudert is is ook enorme geld verspilling.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Sparen, want je geld uitgeven aan hardware die binnen de korte keren weer veroudert is is ook enorme geld verspilling.

Maar ik zie nu op marktplaats een nvidia 9400GTsuper 512MB DDr2 128Bit voor iets meer dan een tientje op marktplaats kan deze dan wel?

Geplaatst:
Maar ik zie nu op marktplaats een nvidia 9400GTsuper 512MB DDr2 128Bit voor iets meer dan een tientje op marktplaats kan deze dan wel?

Behalve dat deze niet op je moederbord zou passen, is het ook nog een redelijk slechte kaart. Gewoon sparen voor een nieuwe computer, aangezien je huidige hardware zo goed als waardeloos is. Ook als je het spul gaat upgraden...

Geplaatst:
Laat het even duidelijk zijn dat je voor een dubbeltje niet op de eerste rang kan zitten.

Ik gewoon Scareface gewoon wat hoger hebben dan 20FPS

dan ruil ik me oude kaart geforce 6200 128MB (niet de kaart die ik nu gebruik) in voor een iets sterkere kaart dan de geforce 6200 256MB want zo krijg ik korting

Geplaatst: (bewerkt)
Laat het even duidelijk zijn dat je voor een dubbeltje niet op de eerste rang kan zitten.

dan ruil ik me oude kaart geforce 6200 128MB (niet de kaart die ik nu gebruik) in voor een iets sterkere kaart dan de geforce 6200 256MB want zo krijg ik korting

Behalve dat deze niet op je moederbord zou passen, is het ook nog een redelijk slechte kaart. Gewoon sparen voor een nieuwe computer, aangezien je huidige hardware zo goed als waardeloos is. Ook als je het spul gaat upgraden...

Bewerkt: door Limbolander
Geplaatst:

Denk je dat 128 extra megabytes een gigantisch verschil gaan opleveren? Spaar gewoon of zeur bij je ouders voor een nieuwe pc, want upgraden wordt bij jou nogal moeilijk.

Geplaatst:

Ik hoef die G9400 niet meer, messchien 6800 als deze beter is dan de 6200

Geplaatst: (bewerkt)

Die kaarten passen niet op je moederbord, zoals Galiorix ook al zei. Jij hebt een AGP slot voor videokaarten, en de videokaarten die je daar opnoemt hebben pci-e sloten.

De beste kaart die je kan kopen is de HD3850, en die is ook niet meer zo denderend. Maar wel duur.

http://www.azerty.nl/8-972-216494/club-3d-...-edition-g.html

Of de 4670, maar die is nog duurder:

http://www.azerty.nl/8-973/agp-nvidia.html

Kijk in deze lijst voor kaarten die je zou kunnen kopen, als je de raad van de pc kenners hiero negeert.

http://www.azerty.nl/8-972/agp-ati-.html

http://www.azerty.nl/8-973/agp-nvidia.html

Zo goed als alle AGP kaarten zijn veel te slecht, en de kaarten die nog meegaan zijn erg duur.

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:

En dan nog, de om de HD3850 en zeker de HD4670 (AGP) volledig wil benutten, moet je toch minstens een Dual-Core hebben.

Geplaatst:
En dan nog, de om de HD3850 en zeker de HD4670 (AGP) volledig wil benutten, moet je toch minstens een Dual-Core hebben.

nee ik heb me keuze gemaakt en op me verjaardag vraag ik als dat kan de:

ASUS AH3450/DI/512MD2(LP) - Grafische adapter - Radeon HD 3450 - AGP 8x laag profiel - 512 MB DDR2 - Digitale

Toch bedankt

Geplaatst:

ASUS AH3450/DI/512MD2(LP) - Grafische adapter - Radeon HD 3450 - AGP 8x laag profiel - 512 MB DDR2 - Digitale

Toch bedankt

Verwacht maar niet dat de prestaties nu hoogstaand zullen zijn want die kaart is ook waardeloos. :7

Geplaatst:

Toch bedankt

Verwacht maar niet dat de prestaties nu hoogstaand zullen zijn want die kaart is ook waardeloos. :7

Is deze wel beter dan de G6200 of niet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...