Jump to content

GTA matig verkoop


Koeky7

Recommended Posts

Zoals jullie misschien wel hebben gehoord heeft GTA CW matig verkocht.

Ik vind dit erg jammer. Ik denk dat het de schuld is van die F%C*ng &*%% :N flashcards (r4 ETC.) (Ik haat ze.)

Doordat het spel weinig verkocht word kunnen we er ook op rekenen dat er NOOIT meer een GTA op de DS komt.

DANKJEWEL FLASHCARD DOWNLOADERS! :duh:

(Dit stukje tekst hierboven is MIJN mening, dat de flashcards de schuld zijn is niet bewezen maar dat denk ik wel, wat denk jij? Is het de schuld van de flashcards of niet?)

Ik ben misschien wat agressief en onvriendelijk tegen mensen die het spel illegaal spelen maar in mijn mening verdienen ze ook niks meer.

Wat denken jullie ervan? Zal er nog een GTA op de DS komen? (Ik hoop het wel, natuurlijk. Ik koop hem dan ook weer met plezier.)

-Koeky7

Bewerkt: door Koeky7
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Koeky7

    9

  • WaRioRZ

    5

  • flippie13

    3

  • Revolution-Designer

    2

Ik denk het niet. Er komt vast nog wel een voor een nieuwe Nintendo Handheld. Geen twijfel mogelijk. Maar, eerst de PSP! :puh:

EDIT:

Hieruit blijkt inderdaad dat de verkoop wat matig is. Maar er word niks vermeld over flashcards. En ze verwachten dat de game later beter word verkocht. Dus het is nog niet over!

Bewerkt: door WaRioRZ
Link to comment
Delen op andere websites

De verkoopcijfers van GTA: Chinatown Wars liggen ver onder de verwachtingen. Rockstar en Take Two hadden voorspeld dat de game in de eerste maand 250.000 tot 400.000 keer verkocht zou worden. Nu de harde cijfers bekend zijn, blijkt echter dat de verkoopcijfers van Chinatown Wars hier ver onder zitten. De game is namelijk maar 89.000 keer verkocht. Ook was voorspeld dat Chinatown Wars in het eerste jaar 1 miljoen keer verkocht zou worden. Dit is echter veranderd naar 500.000. Toch denkt Take Two dat de game winstgevend gaat uitpakken:
We believe the experiment was a worthwhile one for Take-Two, and still expect the title to be profitable (though likely marginally so). However, the disappointing first month sales reinforce our view that achieving meaningful success on Nintendo platforms remains a very difficult proposition for third party publishers.

Bron: Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het niet. Er komt vast nog wel een voor een nieuwe Nintendo Handheld. Geen twijfel mogelijk. Maar, eerst de PSP! :puh:

De PSP heeft er al twee moest je het nog niet weten: Liberty City Stories & Vice City Stories.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het niet. Er komt vast nog wel een voor een nieuwe Nintendo Handheld. Geen twijfel mogelijk. Maar, eerst de PSP! :puh:

De PSP heeft er al twee moest je het nog niet weten: Liberty City Stories & Vice City Stories.

Maar, er word nog één verwacht! Een GTA IV Tie-in!

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals jullie misschien wel hebben gehoord heeft GTA CW matig verkocht.

Heb je een bron, want ik weet hier niks van. :N

Ik heb hier een game site: http://www.gamed.nl/view/57959

Met een reactie van Nintendo.

Maar die stelt mij niet gerust.

Verder kun je deze site chekken, de nieuwste nieuwtjes op het gebied van DS (maar ook over heel veel andere dingen, die de balk rechts.)

http://nintendods.headliner.nl/

Ik denk het niet. Er komt vast nog wel een voor een nieuwe Nintendo Handheld. Geen twijfel mogelijk. Maar, eerst de PSP! :puh:

EDIT:

Hieruit blijkt inderdaad dat de verkoop wat matig is. Maar er word niks vermeld over flashcards. En ze verwachten dat de game later beter word verkocht. Dus het is nog niet over!

Ze praten niet over flashcards, want dan zouden mensen die het ding niet kennen dan misschien wel kennen en het gaan gebruiken, ze nemen het woord flashcard nooit in de mond.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik zei, ook op www.gamed.nl staat dat Nintendo verwacht dat de verkoopcijfers nog wel zullen stijgen. Dus er is nog geen man overboord. Maar waar staat dat gedeelte van die flashcards? Of heb je dat zelf beoordeeld Koeky7?

@hierboven

Aha, maar hoe komen jullie er dan bij? Als er nergens ook maar iets staat?

Bewerkt: door WaRioRZ
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik zei, ook op www.gamed.nl staat dat Nintendo verwacht dat de verkoopcijfers nog wel zullen stijgen. Dus er is nog geen man overboord. Maar waar staat dat gedeelte van die flashcards? Of heb je dat zelf beoordeeld Koeky7?

Zelf beoordeeld.....maar dat is logisch, als die dingen er niet waren dan waren er veel meer verkopen, dat weet ik zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik zei, ook op www.gamed.nl staat dat Nintendo verwacht dat de verkoopcijfers nog wel zullen stijgen. Dus er is nog geen man overboord. Maar waar staat dat gedeelte van die flashcards? Of heb je dat zelf beoordeeld Koeky7?

Zelf beoordeeld.....maar dat is logisch, als die dingen er niet waren dan waren er veel meer verkopen, dat weet ik zeker.

Maar dat hoeft nog niet de reden te zijn dat er weinig verkocht is. Er zijn ook een hele hoop GTA IV spellen verkocht. Terwijl ook een hele hoop mensen de game gedownload hebben. De reden dat Chinatown Wars nog niet goed verkoopt ligt waarschijnlijk ergens anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de duidelijkheid: Ik DENK dat flashcards de schuld zijn voor de matige verkoop, dat is mijn mijn persoonlijke mening de schuld ervan.

PS: Nooit een topic gestart waar zo veel reacties kwamen in zo'n korte tijd.

Bewerkt: door Koeky7
Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de duidelijkheid: Ik DENK dat flashcards de schuld zijn voor de matige verkoop, dat is mijn mijn persoonlijke mening de schuld ervan.

PS: Nooit een topic gestart waar zo veel reacties kwamen in zo'n korte tijd.

Oke :puh: maar ik mis wel een aantal argumenten. Dit moet je toch ergens uit opmaken? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de duidelijkheid: Ik DENK dat flashcards de schuld zijn voor de matige verkoop, dat is mijn mijn persoonlijke mening de schuld ervan.

PS: Nooit een topic gestart waar zo veel reacties kwamen in zo'n korte tijd.

Oke :puh: maar ik mis wel een aantal argumenten. Dit moet je toch ergens uit opmaken? :puh:

______________________

A en B zitten aan een tafel.

A: 'Ik wil GTA CW hebben, ik denk dat ik hem binnenkort ga kopen.'

B: 'Kopen? Wil je hem niet liever gratis, zo heb ik hem ook!'

A: 'cool, hoe doe je dat?'

B: 'Koop gewoon een R4 kaart, kan hoef je nooit meer een spel te kopen!'

A: 'Vet!'

_____________

A komt C tegen:

C: 'Ik wil GTA CW hebben, ik denk dat ik hem binnenkort ga kopen.'

A: 'Kopen? Wil je hem niet liever gratis, zo heb ik hem ook!'

C: 'cool, hoe doe je dat?'

A: 'Koop gewoon een R4 kaart, kan hoef je nooit meer een spel te kopen!'

C: 'Vet!'

Weer twee verkopen minder.

Maar zo gaat het bij mij in de stad. Ik ben een uitzondering omdat ik 1 van de weinigen ben die zijn spellen nog koopt. Het downloaden van spellen is gewoon TE makkelijk gemaakt.

Bewerkt: door Koeky7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat je zomaar de schuld bij de flashkaarten kunt leggen. Iemand koopt zo'n kaart als hij niet voor zijn spelletjes wil betalen, anders had hij/zij vaak niet eens overwogen om het spel te kopen. En Nintendo houdt er ook wel rekening mee dat meer dan de helft wordt gedownload via die kaartjes. Ik denk dat het vooral komt doordat Chinatown Wars het 'net niet' is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie z'n schuld het ook is, doordat een game op de Nintendo DS niet goed verkocht wordt betekent het niet gelijkdat er nooit meer een GTA op de DS zal komen.

Elke game producent zal dit meemaken, maar wanneer zo'n producent het gelijk opgeeft weet je al dat het geen goede producent is. (Verwar dit niet met een game!)

Misschien ziet Rockstar games dit wel als een soort les, de dingen waarop Chinatown Wars wordt afgekraakt kunnen worden verbeterd in de volgende DS GTA.

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...