Jump to content

GTA matig verkoop


Koeky7

Recommended Posts

Ik begrijp je frustratie enigszins wel om die flashcards, maar ik denk niet dat dit de grote boosdoener is. Ik denk dat ook miljoenen mensen wereldwijd Gta IV en andere games op hun pc via illegale wegen hebben gedownload. Dus ik zou daarover niet te snel conclusies trekken.

Over het feit dat Gta Chinatown Wars matig verkocht word kan natuurlijk ook liggen, aan het feit dat vooral jongere kinderen maar ook oudere een DS bezitten. Het is niet echt zo'n gamers apparaat, zoals de PSP en vele consoles. Veel actie en oorlogs games heb je er dan ook niet op. En dan komt er opeens een Gta game, die toch totaal anders is dan de voorgaande delen. Wat natuurlijk niet opgevat hoeft te worden als slecht, maar het is wel degelijk anders als je de nieuwe generatie games gewend bent, heb ik het idee...

Bewerkt: door .NightFlower
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Koeky7

    9

  • WaRioRZ

    5

  • flippie13

    3

  • Revolution-Designer

    2

Ik ga hem woensdag kopen dus dat scheelt alweer. :)

Maar ik denk dat hij matig wordt verkocht omdat het aantal mensen met een DS gewoon veel te laag is. Er zijn niet veel mensen met een DS. En ik denk ook niet dat er nog spellen komen voor de DS. We moeten het maar houden bij Mario Bros en Pokemon. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem woensdag kopen dus dat scheelt alweer. :)

Maar ik denk dat hij matig wordt verkocht omdat het aantal mensen met een DS gewoon veel te laag is. Er zijn niet veel mensen met een DS. En ik denk ook niet dat er nog spellen komen voor de DS. We moeten het maar houden bij Mario Bros en Pokemon. :puh:

Maar waarom zijn er te weinig DS bezitters?

Is de prijs te hoog of is de kwaliteit te laag?

Misschien komt het doordat er te weinig spellen zijn voor de DS, maar de spellen die er zijn, zijn meestal wel leuk om te spelen.

Maar ik heb gehoord dat er ook mensen die speciaal een DS hebben gekocht voor Chinatown wars.

Maar je moet er ook aan denken dat Chinatown wars de eerste GTA game is op de DS, dus Rockstar heeft weinig ervaring mee.

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem woensdag kopen dus dat scheelt alweer. :)

Maar ik denk dat hij matig wordt verkocht omdat het aantal mensen met een DS gewoon veel te laag is. Er zijn niet veel mensen met een DS. En ik denk ook niet dat er nog spellen komen voor de DS. We moeten het maar houden bij Mario Bros en Pokemon. :puh:

Maar waarom zijn er te weinig DS bezitters?

Is de prijs te hoog of is de kwaliteit te laag?

Misschien komt het doordat er te weinig spellen zijn voor de DS, maar de spellen die er zijn, zijn meestal wel leuk om te spelen.

Maar ik heb gehoord dat er ook mensen die speciaal een DS hebben gekocht voor Chinatown wars.

Maar je moet er ook aan denken dat Chinatown wars de eerste GTA game is op de DS, dus Rockstar heeft weinig ervaring mee.

Grtz RD :cya:

Ik koop ook een DS speciaal voor CTW, maar later komen er nog meerdere spellen bij hoor. Dit is om te beginnen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het komt niet door de flashcard. het komt door de gemiddelde doelgroep van ds bezitters. de meeste zijn allemaal kinders. die nooit een 18+ spel zouden gaan kopen. natuurlijk zijn er zat jongeren die het spel ook hebben gekocht. Maar ik denk toch dat de helft van de jongeren dat spel ook gedownload heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem woensdag kopen dus dat scheelt alweer. :)

Maar ik denk dat hij matig wordt verkocht omdat het aantal mensen met een DS gewoon veel te laag is. Er zijn niet veel mensen met een DS. En ik denk ook niet dat er nog spellen komen voor de DS. We moeten het maar houden bij Mario Bros en Pokemon. :puh:

Je zegt dat er weinig mensen zijn met een DS, dat klopt niet, de DS is volgens mij al meer dan 100 miljoen keer verkocht (corrigeer mij als ik het fout heb) maar zoals eerder in de topic is gezegd, de doelgroep die een Ds heeft koop GTA niet gauw. (Kinderen, Ouderen).

Volgens mij ben ik de enigste die denkt dat flashcards de schuldige zijn, naja waar het dan ook aan ligt, het blijft jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik het zo zeggen, als ik het geld had zou ik het kopen

Maar helaas, als je woont in de achterstandswijk van Amsterdam is het al een zonde als je uberhaupt een ds hebt.

Dus dat mensen R4 kaarten is vrij logisch.

Alles wordt maar duurder en duurder.

Niet iedereen heeft een top baan of rijke ouders.

Dus voordat je zomaar mensen gaat veroordelen dat ze r4 kaarten hebben, zou ik eerst eens bij mezelf nadenken waarom mensen nou zo'n kaart hebben.

Ze kopen zo'n ding niet voor de lol.

Niet iedereen krijgt zijn rijbewijs van pappie en mammie.

Zo dat moest ik effe kwijt, dus denk in het vervolg even na voordat je nog een keer zo'n topic opent.

Link to comment
Delen op andere websites

ehm een r4 kaart is ongeveer 40 euro net zo duur als gta ctw dus. als je in de achterstandwijk woont en wel een R4 kan betalen dan kan je ook chinatown wars betalen. en natuurlijk kopen ze het wel voor de lol. Is het soms een straf om gta op de ds te spelen ofz ?

en een rijbewijs krijg je niet van mammie en pappie. :7 dat moet je meestal zelf behalen.

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

blablabla...

dus denk in het vervolg even na voordat je nog een keer zo'n topic opent.

Dit topic is niet geopend om de mensen die het misschien wat minder hebben de grond in te stampen hoor :7 Ik zelf heb ook vrienden die geld genoeg hebben om CTW te kopen, maar die downloaden hem, gewoon om dat dat makkelijker is, gewoon klik klik klik, en je hebt hem!

Maar laatst las ik wel in de krant dat door de illigale dingen de verkoopcijfers toch nog omhoog gaan :7 Ik denk dat het gewoon meer tijd nodig heeft, CTW is nu +/- precies een maand uit, en veel mensen verwarren de graphics met gta 4 denk ik, of vele mensen moesten nog wachten op hun zakgeld o.i.d !

ik denk dat die wel goed gaat verkopen in de toekomst ^_^

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je,

Ik heb r4

Maar Nintendo heeft de codes van de spelletjes veranderd en zullen de nieuwe spellen O.A. Gta CW niet gespeelt worden. Alleen medewerkers of hele geleerde computer nerds kunnen die weer omzetten naar de vorige.

Dus het licht NIET aan de r4!

Ps: ik heb de game zelf ook gekocht! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij ben ik de enigste die denkt dat flashcards de schuldige zijn, naja waar het dan ook aan ligt, het blijft jammer.

Waarom ben je daar zo van overtuigd? Er zijn toch ook zat mensen die een omgebouwde Playstation, Xbox of wat voor console dan ook hebben? Goed dat is natuurlijk iets minder makkelijk, maar die zijn er ook genoeg. Daarbij heb je zat torrent sites waar pc gebruikers hun games weer gemakkelijk van af kunnen downloaden. Dus ik denk niet dat je de lage verkoop geheel aan de Flascards kunt toewijden...

Weet je,

Ik heb r4

Maar Nintendo heeft de codes van de spelletjes veranderd en zullen de nieuwe spellen O.A. Gta CW niet gespeelt worden. Alleen medewerkers of hele geleerde computer nerds kunnen die weer omzetten naar de vorige.

Dus het licht NIET aan de r4!

Ps: ik heb de game zelf ook gekocht! :dans:

Maar die ''computer nerds'' kunnen dan toch die omgezette spelletjes (waaronder Gta Chinatown Wars) weer op de bekende websites zetten? Dan kan toch uiteindelijk ieder persoon met zo'n kaartje dat spelletje weer downloaden?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het niet. Er komt vast nog wel een voor een nieuwe Nintendo Handheld. Geen twijfel mogelijk. Maar, eerst de PSP! :puh:

De PSP heeft er al twee moest je het nog niet weten: Liberty City Stories & Vice City Stories.

Dat zijn gewoon gerescripte copy's. En voor de PSP zou ik niet veel meer verwachten, ding is al flink verouderd qua hardware.

Link to comment
Delen op andere websites

gta CTW verkoopt niet zo goed omdat de doelgroep voor de DS kinderen (meestal onder de 10) zijn

of ouderen die braintraining spelen ofzo en dan komt er ineens een gta voor de DS. :duh:

bovendien zijn er niet echt actie met wapenspellen voor DS. :zz: kinderen spelen super mario of pokemon

voor actiespellen op de handheld moet je bij de psp staan daarom hebben ze al 2 gtas:liberty city stories en

vice city stories waren allebij knallers :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik het zo zeggen, als ik het geld had zou ik het kopen

Maar helaas, als je woont in de achterstandswijk van Amsterdam is het al een zonde als je uberhaupt een ds hebt.

Dus dat mensen R4 kaarten is vrij logisch.

Alles wordt maar duurder en duurder.

Niet iedereen heeft een top baan of rijke ouders.

Dus voordat je zomaar mensen gaat veroordelen dat ze r4 kaarten hebben, zou ik eerst eens bij mezelf nadenken waarom mensen nou zo'n kaart hebben.

Ze kopen zo'n ding niet voor de lol.

Niet iedereen krijgt zijn rijbewijs van pappie en mammie.

Zo dat moest ik effe kwijt, dus denk in het vervolg even na voordat je nog een keer zo'n topic opent.

Mensen kopen niet een R4 omdat ze de echte spellen niet kunnen betalen, net zoals Flippie13 zegt. Verder heeft Clus ook een heel goed punt. Als het zo was dat wanneer je arm bent dat je dan alles maar mag gaan stelen, dan zou ik nu snel mijn geld verbranden en alles gaan stelen omdat dat wel mag omdat je geen geld hebt. Zoals jij het brengt klopt het niet.

-Koeky7

Bewerkt: door Koeky7
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...