robbie21496 Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Zoals bekend zijn de meeste DS bezitters/kopers kleinere kinderen en volwassenen van boven de 35. De kinderen krijgen/willen vaak niet een spel waar moord en drugs centraal staan, en iemand van 35+ koopt het vaak voor bijv. braintraining. En ik denk dat veel mensen denken dat het een saai niet grafisch spel was zoals GTA 1 en GTA 2. Nou, dat dacht ik eerst ook, nu weet ik beter! groeten, een trotse GTA chinatown wars bezitter Reageren
robbie21496 Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Laat ik het zo zeggen, als ik het geld had zou ik het kopenMaar helaas, als je woont in de achterstandswijk van Amsterdam is het al een zonde als je uberhaupt een ds hebt. Dus dat mensen R4 kaarten is vrij logisch. Alles wordt maar duurder en duurder. Niet iedereen heeft een top baan of rijke ouders. Dus voordat je zomaar mensen gaat veroordelen dat ze r4 kaarten hebben, zou ik eerst eens bij mezelf nadenken waarom mensen nou zo'n kaart hebben. Ze kopen zo'n ding niet voor de lol. Niet iedereen krijgt zijn rijbewijs van pappie en mammie. Zo dat moest ik effe kwijt, dus denk in het vervolg even na voordat je nog een keer zo'n topic opent. Mensen kopen niet een R4 omdat ze de echte spellen niet kunnen betalen, net zoals Flippie13 zegt. Verder heeft Clus ook een heel goed punt. Als het zo was dat wanneer je arm bent dat je dan alles maar mag gaan stelen, dan zou ik nu snel mijn geld verbranden en alles gaan stelen omdat dat wel mag omdat je geen geld hebt. Zoals jij het brengt klopt het niet. -Koeky7 Als iemand simpelweg geen geld heeft om iets leuks te kopen voor zichzelf, vind ik dat dit gewoon kan hoor! oke, het is niet netjes en illegaal, en ik ben tegen de R4 kaart, maar als hij een orgineel niet KAN kopen? Reageren
flippie13 Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 (bewerkt) Laat ik het zo zeggen, als ik het geld had zou ik het kopenMaar helaas, als je woont in de achterstandswijk van Amsterdam is het al een zonde als je uberhaupt een ds hebt. Dus dat mensen R4 kaarten is vrij logisch. Alles wordt maar duurder en duurder. Niet iedereen heeft een top baan of rijke ouders. Dus voordat je zomaar mensen gaat veroordelen dat ze r4 kaarten hebben, zou ik eerst eens bij mezelf nadenken waarom mensen nou zo'n kaart hebben. Ze kopen zo'n ding niet voor de lol. Niet iedereen krijgt zijn rijbewijs van pappie en mammie. Zo dat moest ik effe kwijt, dus denk in het vervolg even na voordat je nog een keer zo'n topic opent. Mensen kopen niet een R4 omdat ze de echte spellen niet kunnen betalen, net zoals Flippie13 zegt. Verder heeft Clus ook een heel goed punt. Als het zo was dat wanneer je arm bent dat je dan alles maar mag gaan stelen, dan zou ik nu snel mijn geld verbranden en alles gaan stelen omdat dat wel mag omdat je geen geld hebt. Zoals jij het brengt klopt het niet. -Koeky7 Als iemand simpelweg geen geld heeft om iets leuks te kopen voor zichzelf, vind ik dat dit gewoon kan hoor! oke, het is niet netjes en illegaal, en ik ben tegen de R4 kaart, maar als hij een orgineel niet KAN kopen? Mensen die zich iets niet kunnen veroorloven, hebben nog steeds geen enkel recht om dingen illegaal te downloaden! Deze mensen zullen dan waarschijnlijk gewoon langer door moeten sparen! Ik zelf heb een krantenwijk, waardoor ik spellen en andere dingen kan kopen! zo heb ik ook gta chinatown wars gekocht Bewerkt: 27 april 2009 door flippie13 Reageren
Koeky7 Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Laat ik het zo zeggen, als ik het geld had zou ik het kopenMaar helaas, als je woont in de achterstandswijk van Amsterdam is het al een zonde als je uberhaupt een ds hebt. Dus dat mensen R4 kaarten is vrij logisch. Alles wordt maar duurder en duurder. Niet iedereen heeft een top baan of rijke ouders. Dus voordat je zomaar mensen gaat veroordelen dat ze r4 kaarten hebben, zou ik eerst eens bij mezelf nadenken waarom mensen nou zo'n kaart hebben. Ze kopen zo'n ding niet voor de lol. Niet iedereen krijgt zijn rijbewijs van pappie en mammie. Zo dat moest ik effe kwijt, dus denk in het vervolg even na voordat je nog een keer zo'n topic opent. Mensen kopen niet een R4 omdat ze de echte spellen niet kunnen betalen, net zoals Flippie13 zegt. Verder heeft Clus ook een heel goed punt. Als het zo was dat wanneer je arm bent dat je dan alles maar mag gaan stelen, dan zou ik nu snel mijn geld verbranden en alles gaan stelen omdat dat wel mag omdat je geen geld hebt. Zoals jij het brengt klopt het niet. -Koeky7 Als iemand simpelweg geen geld heeft om iets leuks te kopen voor zichzelf, vind ik dat dit gewoon kan hoor! oke, het is niet netjes en illegaal, en ik ben tegen de R4 kaart, maar als hij een orgineel niet KAN kopen? Mensen die zich iets niet kunnen veroorloven, hebben nog steeds geen enkel recht om dingen illegaal te downloaden! Deze mensen zullen dan waarschijnlijk gewoon langer door moeten sparen! Ik zelf heb een krantenwijk, waardoor ik spellen en andere dingen kan kopen! zo heb ik ook gta chinatown wars gekocht Inderdaad helemaal mee eens. Ik ga 4 avonden per week vakkenvullen in de Super de Boer en voor dat geld koop ik onderandere weer spelletjes voor. Mensen die geen geld hebben om het te kopen moeten ook een bijbaantje zoeken! Reageren
H995 Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 hee er komt misch nog wél een GTA voor de ds. ik had ergens gelezen dat er in juni 2010 een gta voor de ds en wii komt, Gta: out of lines was het volgens mij. ik weet het niet zeker hoor!!!! Reageren
flippie13 Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 klopt, hier staat een artikel over Nzone dat er wellicht over gedacht wordt inderdaad, echter is het artikel wel op 1 april geplaatst, dus je weet maar nooit Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Voor de DS zijn eigenlijk alleen kindervriendelijke spelletjes zonder bloed en dood en drugs, Dus ik vindt het wel vet dat er nu eindelijk een spel met bloed en dood en drugs is voor de DS, Anders had ik hem nu al verkocht. Reageren
FerryN Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Why the fuck doen sommige hier ineens voor alsof ze zelf zo heilig zijn? Alsof jullie al jullie muziek, games, programma's zelf kopen, en nooit wat gedownload hebben of nog steeds doen. Alsof jullie nog nooit een spel geleend hebben en toen over gebrand of hem geinstalleerd en toen weer terug gegeven hebben, want dat is ook illegaal ja. En je kunt de R4 niet geheel de schuld geven, kom op, de DS komen super veel spellen op voor jonge kinderen, zoals pokemon en weet ik veel wat, en dan komt er een 18+ spel, niet iedere ouder koopt zo'n spel voor hun 8 jarige zoon. Nintendo is gewoonweg nogal kiddy, Wii idem dito, ook super veel kinder spellen erop, dat is ook de enigste reden dat ik geen Wii heb, voor de paar fatsoenlijke games ga ik niet 250 euro neertellen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Nintendo is gewoonweg nogal kiddy, Wii idem dito, ook super veel kinder spellen erop, dat is ook de enigste reden dat ik geen Wii heb, voor de paar fatsoenlijke games ga ik niet 250 euro neertellen. Helemaal gelijk, Ik vind het echt zonde dat ik 250 euro heb neergelegt voor mn Wii. Ik wil hem verkopen maar het mag niet van mijn ouders omdat mijn zusje erop speelt -__- Reageren
Koeky7 Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Nintendo is gewoonweg nogal kiddy, Wii idem dito, ook super veel kinder spellen erop, dat is ook de enigste reden dat ik geen Wii heb, voor de paar fatsoenlijke games ga ik niet 250 euro neertellen. Helemaal gelijk, Ik vind het echt zonde dat ik 250 euro heb neergelegt voor mn Wii. Ik wil hem verkopen maar het mag niet van mijn ouders omdat mijn zusje erop speelt -__- Koop gewoon 'the Conduit'. Die is vet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.