Jump to content

Operation Flashpoint 2 : Dragon Rising


Forumrunner

Recommended Posts

Ja, er komen zeker erg veel bots. Dat zou wel jammer zijn :( Maar goed, ik verwacht er veel van, dus deze heb ik als 'ie uit komt. Deel 1 was inderdaad ook heel goed. Je kon eigen missies maken en dat soort dingen. Een super spel, en deel 2 zal nog wel beter worden. Heb er al zin in in ieder geval :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ---Elias---

    23

  • .Stan

    23

  • lexus123

    15

  • Visser23

    11

Top Posters In This Topic

Welk PU nummer weet ik niet meer, maar het was een first look. Er is nu ook een nieuwe (preview) en daar wordt precies hetzelfde gezegd. En in Gamekings hebben ze hem ook gepreviewd i.p.v en perstrip (staat nog niet op gamekings.tv).

Link to comment
Delen op andere websites

Welk PU nummer weet ik niet meer, maar het was een first look. Er is nu ook een nieuwe (preview) en daar wordt precies hetzelfde gezegd. En in Gamekings hebben ze hem ook gepreviewd i.p.v en perstrip (staat nog niet op gamekings.tv).

Het was die van deze maand, heb het gisteren gelezen. Ook PU was best positief over de game, dit zal waarschijnlijk een game worden die ik wel wil gaan kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze Game lijkt me echt heel erg vet, ik hoop dat het iets weg heeft van Rainbow Six en Call Of Duty 4. En ik hoop echt op geen laadtijden!

Nee, de game heeft niet veel weg van die games, want dit is een mid-longe range game, en cod en rs zijn short-mid range games.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze Game lijkt me echt heel erg vet, ik hoop dat het iets weg heeft van Rainbow Six en Call Of Duty 4. En ik hoop echt op geen laadtijden!

Nee, de game heeft niet veel weg van die games, want dit is een mid-longe range game, en cod en rs zijn short-mid range games.

Ik vind ze er ook een beetje oplijken, alleen van deze game zijn de mappen een heel stuk groter, daardoor heeft het een beetje look de van BF Bad Company, ook met die tanks enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Twee nieuwe screens van Operation Flashpoint: Dragon Rising!

OFDR%202.jpg

OFDR%201.jpg

Ziet er naar mijn zin echt netjes uit!

Er moet inderdaad hier en daar een beetje afgewerkt worden, maar daar heeft Codemasters nog alle tijd voor ^_^.

Bron: *Klik*

Link to comment
Delen op andere websites

Twee nieuwe screens van Operation Flashpoint: Dragon Rising!

Ziet er naar mijn zin echt netjes uit!

Er moet inderdaad hier en daar een beetje afgewerkt worden, maar daar heeft Codemasters nog alle tijd voor ^_^.

Bron: *Klik*

Mooie screens, maar moet inderdaad nog heel veel aan afgewerkt worden.

EDIT: wat effecten etc.

Bewerkt: door stanboy96
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Oude trailers...

Wel is er iets bekend gemaakt dat er ook een Hardcore mode komt, een hele speciale.

LINK

Als je te lui bent om te klikken, zet ik hier wel de screens neer, ter vergelijking. boven is mét en onder is zónder HUD.

MET HUD:

operationflashpoint2_0951.jpg

ZONDER HUD:

3657550684_3d237d7f9b_o.jpg

Stanboy96 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op de OFP2 homepage bent staat er onderaan NA het invoeren van je geboortezooi: Coming hefst 2009 to mayor consoles and PC. dus, HERFST !! :( :(:(

Was toch allang bekend, er stond in de trailers altijd: Coming Out: Autumn 2009 wat bekent: Komt Uit: Herfst 2009

Maarja misschien wist je niet wat Autumn was, maar nu weet je het ^_^

Stanboy96 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...