wupie Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Als je op de OFP2 homepage bent staat er onderaan NA het invoeren van je geboortezooi: Coming hefst 2009 to mayor consoles and PC. dus, HERFST !! :( Was toch allang bekend, er stond in de trailers altijd: Coming Out: Autumn 2009 wat bekent: Komt Uit: Herfst 2009 Maarja misschien wist je niet wat Autumn was, maar nu weet je het Stanboy96 Ik hoop dan wel dat hij dan echt uitkomt, want hij hoorde al uit te zijn. Reageren
.Stan Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Als je op de OFP2 homepage bent staat er onderaan NA het invoeren van je geboortezooi: Coming hefst 2009 to mayor consoles and PC. dus, HERFST !! :( Was toch allang bekend, er stond in de trailers altijd: Coming Out: Autumn 2009 wat bekent: Komt Uit: Herfst 2009 Maarja misschien wist je niet wat Autumn was, maar nu weet je het Stanboy96 Ik hoop dan wel dat hij dan echt uitkomt, want hij hoorde al uit te zijn. Dat hoop ik ook, maarja, als het niet zo is, vermaak ik me dan wel met Modern Warfare 2 tot hij uitkomt...En wat dacht je van MAG, die wordt misschien ook wel leuk, nouja, we zullen zien...Maarja ik kan ook niet wachten! Stanboy96 Reageren
arjan123nl Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Er is een nieuwe trailer uit niemand post hem hier dus doe ik het maar. Alles was geloof ik ingame. Reageren
.Stan Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) RELEASE DATUM BEKEND: 6 OKTOBER 2009 Stond in de nieuwste trailer: KLIK Bewerkt: 17 juli 2009 door stanboy96 Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 OPF2:dr is echt de meest onrealistiche shooter in een gameplaytrailer word die gast in zijn hoofd geschoten en blijft gewoon lekker leven. terwijl je in arma2 dan gewoon dood bent. en een stofwolk is echt niet in 4 seconden verdwenen. Reageren
.Stan Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 OPF2:dr is echt de meest onrealistiche shooter in een gameplaytrailer word die gast in zijn hoofd geschoten en blijft gewoon lekker leven. terwijl je in arma2 dan gewoon dood bent. en een stofwolk is echt niet in 4 seconden verdwenen. WORK IN PROGRESS Reageren
FireFighter Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 RELEASE DATUM BEKEND: 6 OKTOBER 2009Stond in de nieuwste trailer: KLIK Dat is in Amerika hé. In Nederlands en in de rest van Europa zal het wel rond 9 oktober zijn. Meestal is alles in Europa 3 dagen later ten opzicht van Amerika. Maar ik ben zeker blij dat de releasedate bekend is! Nu nog maar proberen om niet weg te kwijnen. Honkbal95, zoals stanboy96 al zei, de game heeft nog niet de gold status bereikt, wat betekent dat de game nog in aanmaak is. Ik denk dat ze nu de schoonheidsfoutjes eruit aan het halen zijn, zoals die stofwolk, en dat die soldaat die ruim 6 keer in zijn hoofd geschoten word en blijft leven. Reageren
.Stan Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 RELEASE DATUM BEKEND: 6 OKTOBER 2009Stond in de nieuwste trailer: KLIK Dat is in Amerika hé. In Nederlands en in de rest van Europa zal het wel rond 9 oktober zijn. Meestal is alles in Europa 3 dagen later ten opzicht van Amerika. Maar ik ben zeker blij dat de releasedate bekend is! Nu nog maar proberen om niet weg te kwijnen. Honkbal95, zoals stanboy96 al zei, de game heeft nog niet de gold status bereikt, wat betekent dat de game nog in aanmaak is. Ik denk dat ze nu de schoonheidsfoutjes eruit aan het halen zijn, zoals die stofwolk, en dat die soldaat die ruim 6 keer in zijn hoofd geschoten word en blijft leven. Ze hebben de game inderdaad niet voor niks 6 maanden uitgesteld, want op 29 februari was de game ook al klaar, maar er zaten gewoon te veel schoonheisfoutjes in, en daar hebben ze zich een half jaar voor genomen, maar ik durf te wedden dat pas na een paar patches de game echt bijna 'bugloos' is... Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 RELEASE DATUM BEKEND: 6 OKTOBER 2009Stond in de nieuwste trailer: KLIK Dat is in Amerika hé. In Nederlands en in de rest van Europa zal het wel rond 9 oktober zijn. Meestal is alles in Europa 3 dagen later ten opzicht van Amerika. Maar ik ben zeker blij dat de releasedate bekend is! Nu nog maar proberen om niet weg te kwijnen. Honkbal95, zoals stanboy96 al zei, de game heeft nog niet de gold status bereikt, wat betekent dat de game nog in aanmaak is. Ik denk dat ze nu de schoonheidsfoutjes eruit aan het halen zijn, zoals die stofwolk, en dat die soldaat die ruim 6 keer in zijn hoofd geschoten word en blijft leven. Ze hebben de game inderdaad niet voor niks 6 maanden uitgesteld, want op 29 februari was de game ook al klaar, maar er zaten gewoon te veel schoonheisfoutjes in, en daar hebben ze zich een half jaar voor genomen, maar ik durf te wedden dat pas na een paar patches de game echt bijna 'bugloos' is... Een game is nooit 100% bugloos, er zullen vast nog wel bugs in zitten, maar niet veel. Reageren
.Stan Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 RELEASE DATUM BEKEND: 6 OKTOBER 2009Stond in de nieuwste trailer: KLIK Dat is in Amerika hé. In Nederlands en in de rest van Europa zal het wel rond 9 oktober zijn. Meestal is alles in Europa 3 dagen later ten opzicht van Amerika. Maar ik ben zeker blij dat de releasedate bekend is! Nu nog maar proberen om niet weg te kwijnen. Honkbal95, zoals stanboy96 al zei, de game heeft nog niet de gold status bereikt, wat betekent dat de game nog in aanmaak is. Ik denk dat ze nu de schoonheidsfoutjes eruit aan het halen zijn, zoals die stofwolk, en dat die soldaat die ruim 6 keer in zijn hoofd geschoten word en blijft leven. Ze hebben de game inderdaad niet voor niks 6 maanden uitgesteld, want op 29 februari was de game ook al klaar, maar er zaten gewoon te veel schoonheisfoutjes in, en daar hebben ze zich een half jaar voor genomen, maar ik durf te wedden dat pas na een paar patches de game echt bijna 'bugloos' is... Een game is nooit 100% bugloos, er zullen vast nog wel bugs in zitten, maar niet veel. Ja inderdaad, maar niet dat je elke minuut ergesn vasloopt, maar gewoon 2 of 3 keer in de hele game. Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 RELEASE DATUM BEKEND: 6 OKTOBER 2009Stond in de nieuwste trailer: KLIK Dat is in Amerika hé. In Nederlands en in de rest van Europa zal het wel rond 9 oktober zijn. Meestal is alles in Europa 3 dagen later ten opzicht van Amerika. Maar ik ben zeker blij dat de releasedate bekend is! Nu nog maar proberen om niet weg te kwijnen. Honkbal95, zoals stanboy96 al zei, de game heeft nog niet de gold status bereikt, wat betekent dat de game nog in aanmaak is. Ik denk dat ze nu de schoonheidsfoutjes eruit aan het halen zijn, zoals die stofwolk, en dat die soldaat die ruim 6 keer in zijn hoofd geschoten word en blijft leven. Ze hebben de game inderdaad niet voor niks 6 maanden uitgesteld, want op 29 februari was de game ook al klaar, maar er zaten gewoon te veel schoonheisfoutjes in, en daar hebben ze zich een half jaar voor genomen, maar ik durf te wedden dat pas na een paar patches de game echt bijna 'bugloos' is... Een game is nooit 100% bugloos, er zullen vast nog wel bugs in zitten, maar niet veel. Ja inderdaad, maar niet dat je elke minuut ergesn vasloopt, maar gewoon 2 of 3 keer in de hele game. Ja, zoiets ja. Reageren
.Stan Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 RELEASE DATUM BEKEND: 6 OKTOBER 2009Stond in de nieuwste trailer: KLIK Dat is in Amerika hé. In Nederlands en in de rest van Europa zal het wel rond 9 oktober zijn. Meestal is alles in Europa 3 dagen later ten opzicht van Amerika. Maar ik ben zeker blij dat de releasedate bekend is! Nu nog maar proberen om niet weg te kwijnen. Honkbal95, zoals stanboy96 al zei, de game heeft nog niet de gold status bereikt, wat betekent dat de game nog in aanmaak is. Ik denk dat ze nu de schoonheidsfoutjes eruit aan het halen zijn, zoals die stofwolk, en dat die soldaat die ruim 6 keer in zijn hoofd geschoten word en blijft leven. Ze hebben de game inderdaad niet voor niks 6 maanden uitgesteld, want op 29 februari was de game ook al klaar, maar er zaten gewoon te veel schoonheisfoutjes in, en daar hebben ze zich een half jaar voor genomen, maar ik durf te wedden dat pas na een paar patches de game echt bijna 'bugloos' is... Een game is nooit 100% bugloos, er zullen vast nog wel bugs in zitten, maar niet veel. Ja inderdaad, maar niet dat je elke minuut ergesn vasloopt, maar gewoon 2 of 3 keer in de hele game. Ja, zoiets ja. Goed, zijn we er eindelijk uit OT: Ik hoop dat er geen dlc komen, maar dat gewoon wel alles in de game zit, anders moet je (weer) extra betalen... Reageren
wupie Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 OT: Ik hoop dat er geen dlc komen, maar dat gewoon wel alles in de game zit, anders moet je (weer) extra betalen... Als de game goed verkoopt zal er zeker DLC komen, want de ontwikkelaar wil natuurlijk nog meer verdienen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.