.Stan Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 OT: Ik hoop dat er geen dlc komen, maar dat gewoon wel alles in de game zit, anders moet je (weer) extra betalen... Als de game goed verkoopt zal er zeker DLC komen, want de ontwikkelaar wil natuurlijk nog meer verdienen. Maar een MAPPACK lijkt me gek, want het is een groot eiland, maar dan is het misschien een klein eilandje aan de kust ofso...Ik ben benieuwd naar deze game!!! Reageren
arjan123nl Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Ik kan echt niet wachten op dit spel ben al een klein beetje aan het weg rotten hier.... Reageren
wupie Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 OT: Ik hoop dat er geen dlc komen, maar dat gewoon wel alles in de game zit, anders moet je (weer) extra betalen... Als de game goed verkoopt zal er zeker DLC komen, want de ontwikkelaar wil natuurlijk nog meer verdienen. Maar een MAPPACK lijkt me gek, want het is een groot eiland, maar dan is het misschien een klein eilandje aan de kust ofso...Ik ben benieuwd naar deze game!!! Dat hebben ze toch ook gedaan met oblivion, wel een andere ontwikkelaar maar dan nog. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Nieuwe gameplay filmpjes al gezien? Hardcore mode: ("Hardcore Mode" developer video) ('Blinding the Dragon' Part 1) ('Blinding the Dragon' Part 2) Normal mode: ('Take The Beach' Part1) ('Take The Beach' Part 2) Ziet er gewoon meesterlijk uit! Reageren
Visser23 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ziet er erg realistisch uit. Gelukkig ben je in dit spel niet in je eentje, en werk je lekker met een team naar de overwinning. Zeker een must-have voor mij. Daarom heb ik hem ook gereserveerd. Bedankt voor de filmpjes, super! Reageren
Forumrunner Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik ben 2 oktober jarig . Ik ga allemaal geld vragen, en dan ga ik Modern Warfare 2, Assasins Creed 2 en Operation Flashpoint 2 kopen. Ik verwacht erg veel van Operation FP 2. Ik kende de serie ook nog helemaal niet, en ben ook nieuw in de hardcore shooters. Maar ik verwacht dat het een hele vette game gaat worden, en een must have voor de hardcore gamer. Reageren
.Stan Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) Heeft OF2:DR ook een schademodel? En hoe zit het met een multiplayer, hoe werkt die? Bewerkt: 26 augustus 2009 door .Stan Reageren
lexus123 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Heeft OF2:DR ook een schademodel? En hoe zit het met een multiplayer, hoe werkt die? Kijk anders even HIER. Reageren
.Stan Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) Heeft OF2:DR ook een schademodel? En hoe zit het met een multiplayer, hoe werkt die? Kijk anders even HIER. Ik heb even op de Nederlandse gekeken: Men kan in een level voorwerpen uit de omgeving beschadigen, en deze schade is gedurende de rest van het SPEL(!) blijvend. En Het spel bevat een multiplayer voor 32 spelers. @Elias: Als je nog van die mooie filmpjes hebt, wel posten hé Bewerkt: 26 augustus 2009 door .Stan Reageren
---Elias--- Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Er is vandaag een nieuwe trailer opgedoken genaamd: 'Sounds of war' Bekijk hier de trailer: Ook zijn de Achievements vrijgegeven: Florence Nightingale Award 20G Apply the field dressing to other wounded soldiers 20 times All Patched Up 20G Apply a field dressing to an injured friend in co-op Unbloodied Hands 20G Complete a mission without directly killing anyone yourself Company Killer 50G Kill or incapacitate 100 enemies Platoon Pounder 30G Kill or incapacitate 50 enemies Squad Slayer 20G Kill or incapacitate 25 enemies The Sky is Falling 20G Kill an enemy with a helicopter without using its weapons Clear Skies 20G Kill an enemy vehicle with an AA weapon Scrap Metal 20G Kill an enemy vehicle with an AT weapon Low Blow 20G Kill an enemy vehicle with an AT mine Hard Rain 20G Call in your first artillery barrage Shock and Awe 20G Call in your first air strike Without Warning 20G Destroy Radar emplacement Saber Beats SAM 20G Disable the SAM sites Tide's Out 20G Successfully hold the beachhead Runway Relief 20G Capture the airfield Sandman Saviors 20G Extract the downed air crew Fly Away Peter, Fly Away Paul 20G Get to the extraction chopper Resource Management 20G Secure the fuel depot Heroic Rescue 20G Rescue the hostages Uphill Struggle 20G Eliminate the PLA mortar site Bug Out 20G Reach the extraction point Ship It 20G Assault the Naval base Skirinka Island Tour 30G Find the PLA helicopter and fly it around Skirinka Island in Dragon Rising Ghost Ops 30G Eliminate the PLA Commander in Blinding The Dragon Get Creative 30G Destroy the PLA APC at the top of the beach in United We Stand Hip Shooter 30G Destroy the fleeing PLA transport helicopter in Eagle Offense Hitchhiker 30G Destroy the PLA armored units around the ghost village in Powder Trail Fuel the fire 30G Destroy all of the PLA fuel trucks in Hip Shot Ruthless Efficiency 30G Eliminate the remaining troops on the second line with one mortar barrage in Bleeding Edge Perfect Rescue 30G All hostages must survive in Looking for Lois Keep 'em Rolling 30G Ensure all of the Abrams reach the supporting fire position in Trumpet's Sound Two Birds, One Stone 30G Eliminate Han and the radio station with one JDAM in Decapitation Vertical Envelopment 30G Pilot an MH-60S safely to the designated landing zone in Dragon Fury Dragon Rising 70G Complete the campaign on any difficulty Dragon Rising - Hardcore 100G Complete the campaign on Hardcore difficulty Bron: xbox360achievements Zoals je ziet véél Achievements (36) . De Trophy's van de PS3 zullen dezelfde zijn als die van de Xbox Reageren
.Stan Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 is dat op 2.28 rechts een straaljager, dus zitten er toch vliegtuigen in, ik hoop van wel !!! @Elias, je houdt ons goed op de hoogte van allles rondom Opf2, Ga zo door! Reageren
wupie Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 is dat op 2.28 rechts een straaljager, dus zitten er toch vliegtuigen in, ik hoop van wel !!!@Elias, je houdt ons goed op de hoogte van allles rondom Opf2, Ga zo door! Er zitten geen vliegtuigen in Opf2. Reageren
lexus123 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Er is vandaag een nieuwe trailer opgedoken genaamd: 'Sounds of war'Bekijk hier de trailer: Zoals je ziet véél Achievements (36) . De Trophy's van de PS3 zullen dezelfde zijn als die van de Xbox Zie ik nou op 3:02 dat banden van wagens lek kunnen gaan? Dat is echt vet! Het zijn maar 36 achievements. Veel minder dan in GRiD of GTA4. Dat vind ik wel jammer. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Zie ik nou op 3:02 dat banden van wagens lek kunnen gaan? Dat is echt vet! Inderdaad nu zie ik het ook! 3:38 zie je het nog duidelijker! Reageren
lexus123 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Company Killer 50G Kill or incapacitate 100 enemies Platoon Pounder 30G Kill or incapacitate 50 enemies Squad Slayer 20G Kill or incapacitate 25 enemies Ik heb nog eens goed naar die achievements gekeken maar eigenlijk gaan ze helemaal nergens over! ''Kill 100 enemies and you will receive the worlds easiest 100G!'' Het had wel iets meer een uitdaging mogen zijn hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.