.Stan Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Komt er nu eigenlijk SplitScreen ja of nee? Reageren
---Elias--- Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 (bewerkt) Komt er nu eigenlijk SplitScreen ja of nee? Nee. Er komt wel Co-op multiplayer waarbij je met 4 kan spelen. Hier is trouwens een trailer van Co-op die hier nog niet geplaatst is: Bewerkt: 31 augustus 2009 door ---Elias--- Reageren
.Stan Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Komt er nu eigenlijk SplitScreen ja of nee? Nee. Er komt wel Co-op multiplayer waarbij je met 4 kan spelen. Hier is trouwens een trailer van Co-op die hier nog niet geplaatst is: Oja, ik was die trailer vergeten te posten, is inderdaad al een paar dagen oud... Wel jammer dat er geen SplitScreen komt dan, maarja, we kunnen wel online samen knallen Reageren
.Stan Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 (bewerkt) Nieuw trailertje: http://www.gametrailers.com/video/exclusiv...lashpoint/55402 EDIT: En de officiële site is online gezet: http://www.flashpointgame.com/index.php?page=homepage-nl Bewerkt: 4 september 2009 door .Stan Reageren
---Elias--- Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Hier zijn 2 filmpjes van een stukje van 1 missie. (Dit is maar een stukje van die missie!) Waarschuwing: deze filmpjes bevatten spoilers! Deze missie zit ook in het volledig spel. Part 1 Part 2 Hier nog een interview van de maker van 'Operation Flashpoint 2: Dragon Rising': Reageren
FireFighter Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Het ziet er toch nog een beetje ''schokkerig'' uit. Ik kan het niet goed bij woorden brengen, maar het ik voel niet de enthousiastheidt die ik in het begin voelde. Alles ziet er zo makkelijk uit. Maar misschien zit ik wel helemaal fout en is het moelijk, en daar houd ik van. Ik denk toch dat ik hem ga kopen. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Het ziet er toch nog een beetje ''schokkerig'' uit. Ik kan het niet goed bij woorden brengen, maar het ik voel niet de enthousiastheidt die ik in het begin voelde. Alles ziet er zo makkelijk uit. Maar misschien zit ik wel helemaal fout en is het moelijk, en daar houd ik van. Ik denk toch dat ik hem ga kopen. Ja inderdaad maar die gast speelt het ook niet hoe je het zou moeten spelen en het staat niet op hardcore niveau. Als je een beetje op details let zie je dat zijn handen alsmaar vuiler worden . Reageren
.Stan Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Multiplayer gameplay http://www.gamer.nl/doc/54079/Hevige-multi...on-Flashpoint-2 Reageren
---Elias--- Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Multiplayer gameplay http://www.gamer.nl/doc/54079/Hevige-multi...on-Flashpoint-2 Idd. Tjeses wat een trailer! Echt vet. Er is ook al bekend dat Operation Flashpoint bijna de gold status heeft bereikt, dat wil zeggen dat hij bijna helemaal klaar is voor de verkoop. Reageren
lexus123 Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Multiplayer gameplay http://www.gamer.nl/doc/54079/Hevige-multi...on-Flashpoint-2 Idd. Tjeses wat een trailer! Echt vet. Er is ook al bekend dat Operation Flashpoint bijna de gold status heeft bereikt, dat wil zeggen dat hij bijna helemaal klaar is voor de verkoop. De PU van deze maand geeft OF2 een 90/100. Dat is in PU-termen een Gold Award Reageren
---Elias--- Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 (bewerkt) Weer een nieuwe trailer: Hij is al wel 5 dagen oud maar ja. Bewerkt: 23 september 2009 door ---Elias--- Reageren
commando Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 (bewerkt) ik vind operation flashpoint 2, toch iets , tja onafgeronds hebben, athans hoe ik et nu zie... die mannetjes lopen mij een beetje te on-realistisch. En dat praten over de radio ( bijv move to bush " 3 o Clock " ) vind ik ook een beetje, gare voice-acting. Het is wel, een mooi spel , maar zo revolutionair zoals operation flashpoint 1 was, wordt deze game denk ik niet. Edit: willen ze het echt realistisch laten lijken, dan mogen gebouwen ook wel iets beter kapot gaan ( neem als voorbeeld Red Faction Guerilla ) Bewerkt: 23 september 2009 door commando Reageren
---Elias--- Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 (bewerkt) ik vind operation flashpoint 2, toch iets , tja onafgeronds hebben, athans hoe ik et nu zie... die mannetjes lopen mij een beetje te on-realistisch. En dat praten over de radio ( bijv move to bush " 3 o Clock " ) vind ik ook een beetje, gare voice-acting. Het is wel, een mooi spel , maar zo revolutionair zoals operation flashpoint 1 was, wordt deze game denk ik niet.Edit: willen ze het echt realistisch laten lijken, dan mogen gebouwen ook wel iets beter kapot gaan ( neem als voorbeeld Red Faction Guerilla ) Gebouwen kunnen ook stuk gaan. Alleen dan op een ander niveau. EDIT: Weer een nieuwe trailer van het platform Xbox 360: Bewerkt: 23 september 2009 door ---Elias--- Reageren
arjan123nl Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Ik kan echt niet wachten deze moet ik hebben. Reageren
PowerPats Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Eerst ga ik Fallout 3 GOTY edition halen op 13 oktober, en daarna misschien deze game, want hij is erg vet ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.